meyle draagarmen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Gebruikersavatar
kleze
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 dec 2008, 20:11

Re: meyle draagarmen

Bericht door kleze » 01 apr 2009, 21:43

Ik snap niet waar ik die pers voor nodig heb. Er zit gewoon een moertje op toch? Ik krijg bij de DIY van themax ook niet het idee of heb ik zo'n pers nodig. Gaat het zo moeilijk dan zonder zo;n persje?

dominic

Re: meyle draagarmen

Bericht door dominic » 01 apr 2009, 22:00

Moertje bovenop als je die los draaid valt je arm er echt niet uit die zit nog eens conies(geklemt)
zo als je ziet op de laatste foto die ik er op heb gezet is dat de fuseekogel achter je wiel en die zit heel strak
ik hoor heel vaak dat ze bij garages als idioten met hamers er op staan te slaan :> om ze los te krijgen lekker voor je stuur inrichting etc.
de binnenste fuseekogel (in de motor steun) heb ik met een steenbijtel tussen getikt die kwam zo los bij beide armen

dominic

Re: meyle draagarmen

Bericht door dominic » 04 apr 2009, 13:19

Ik doe hem niet weg
me vader wil binnen kort ook 1 fusee vervangen (mercedes) en daar wil ik hem ook voor gebruiken

envelop passen? 8P
nou dat zeker niet dat ding is ruim een hand groot en weegt denk 1 1/2 kilo dat ding is van gietijzer
het is geen lullig persje je kan en moet er best veel kracht op zetten
maar waarom koop je hem niet op ebay.de(duitseland)???

Gebruikersavatar
kleze
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 dec 2008, 20:11

Re: meyle draagarmen

Bericht door kleze » 05 apr 2009, 17:58

lol, 1,5 kilo :P Ik dacht dat het een klein persje was :) Ik bestel em ff via ebay! Kan inderdaad ontzettend veel gedoe zijn met draagarmen

dominic

Re: meyle draagarmen

Bericht door dominic » 05 apr 2009, 21:27

ja zo is het makelijk maken ik zie het maar zo zelf doen is veel goedkoper dan door een garage laten doen
die paar tientje voor goed gereedschap is het halve werk
als je het door een garage zou laten doen zou je meer kwijt zijn

heb vandaag me stuur fusee losgehaald met dit gereedschap en me stuurhuishoezen vervangen ging weer goed ;)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”