BMW F11 TOURING 525XD PERFORMANCE-PAKKET
Re: BMW F11 TOURING 525XD PERFORMANCE-PAKKET
Hele DIKKE F11!
Zoiets wil ik hierna ook als opvolger . Persoonlijk vind ik de F11 mooier dan de F10 maargoed bij mij is het ook een must have (3e verwachten we in juni hehe).
Ben benieuwd wat voorn kleur die word
Zoiets wil ik hierna ook als opvolger . Persoonlijk vind ik de F11 mooier dan de F10 maargoed bij mij is het ook een must have (3e verwachten we in juni hehe).
Ben benieuwd wat voorn kleur die word
Bedankt voor je reactie! Ja het is een geweldige bak om in te rijden!
Zojuist toch maar een kleine bestelling gedaan, gewoon omdat het kan
- Set Hamman Evo 21" incl. banden (Black edition)
- M5 style zijpanelen F11 (Dat mag omdat het een touring is)
Voorbeeld:
Zojuist toch maar een kleine bestelling gedaan, gewoon omdat het kan
- Set Hamman Evo 21" incl. banden (Black edition)
- M5 style zijpanelen F11 (Dat mag omdat het een touring is)
Voorbeeld:
- jwbakkenes
Wat een brute verschijning deze F11, wordt steeds mooier met al die mooie updates. De achter diffuser laat je qua kleur zo omdat de auto binnenkort een ander kleurtje krijgt, of lees ik dat verkeerd?
21 inch staat ook nog hoog op mijn lijst.
Ik blijf dit volgen.
21 inch staat ook nog hoog op mijn lijst.
Ik blijf dit volgen.
Thanks voor je reactie!!
Neen, de diffuser word hoogglans zwart en het midden stuk blijft gewoon carbon. Mocht ik later van gedachte veranderen kan ik hem altijd nog in de kleur van de auto laten wrappen maar ik denk dat het ontzettend dik staat als hij zwart is. Dit geld ook voor de frontlip, deze zal ook een hoogglans zwarte kleur krijgen!
Neen, de diffuser word hoogglans zwart en het midden stuk blijft gewoon carbon. Mocht ik later van gedachte veranderen kan ik hem altijd nog in de kleur van de auto laten wrappen maar ik denk dat het ontzettend dik staat als hij zwart is. Dit geld ook voor de frontlip, deze zal ook een hoogglans zwarte kleur krijgen!
Klerutje van de auto ook bevestigd.
Benieuwd naar het resultaat !
Gaat erg mooi worden denk ik, Avery levert ook goede wraps, daar zit je in ieder geval goed mee.
Gaat erg mooi worden denk ik, Avery levert ook goede wraps, daar zit je in ieder geval goed mee.
Avery of 3M zou het worden maar Avery sloot net iets lekkerder aan bij mijn keuze dus ben beniewd.
Zijschermen ook ontvangen.
Vind zelf de velgen erg vet zo eigenlijk. Kan ook komen omdat ik niet erg van hoogglans zwart hou, maar dat terzijde
EDIT: had de tweede pagina over het hoofd gezien, oops
Erg mooie, dikke wagen geworden. Zeker met die diffuser achter. Lichtelijk jaloers.
EDIT: had de tweede pagina over het hoofd gezien, oops
Erg mooie, dikke wagen geworden. Zeker met die diffuser achter. Lichtelijk jaloers.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Haha thnx!! Word wel een mooie combi straks met het kleurtje en velgen!
En we hebben ondertussen niet stil gezeten.... ik blijf mods in me hoofd halen en het ergste is dat ik ook gelijk op zoek ga naar parts en het aller ergste is dat ik gelijk weer spullen ga kopen.... I'm Addicted!!!! HELP!! Haha
Volgende upgrade zal een retrofit worden naar de LCI Full LED koplampen voor de BMW F11. Ik heb een lijstje gemaakt met onderdelen die ik nodig heb en dat zijn er een aantal. Helaas is het best een dure upgrade maar zal uiteindelijk ontzettend dik staan.
Bendodigd:
Full LED Koplamp Rechts en Links
LED module richtingaanwijzer links
LED module richtingaanwijzer rechts
LED module hoekverlichting links
2 x Pakking set
2 x LED hoofdverlichtingsmodule
2 x Koplampaansturingsmodule LED
Besteld:
En we hebben ondertussen niet stil gezeten.... ik blijf mods in me hoofd halen en het ergste is dat ik ook gelijk op zoek ga naar parts en het aller ergste is dat ik gelijk weer spullen ga kopen.... I'm Addicted!!!! HELP!! Haha
Volgende upgrade zal een retrofit worden naar de LCI Full LED koplampen voor de BMW F11. Ik heb een lijstje gemaakt met onderdelen die ik nodig heb en dat zijn er een aantal. Helaas is het best een dure upgrade maar zal uiteindelijk ontzettend dik staan.
Bendodigd:
LED module richtingaanwijzer links
2 x Pakking set
2 x LED hoofdverlichtingsmodule
2 x Koplampaansturingsmodule LED
Besteld:
Wielen zijn ook binnen gekomen dus die kunnen er deze week nog wel onder denk ik zo.
Haha je hebt helemaal gelijk kerel