Slewey, 316ti Compact 2003
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Slewey, 316ti Compact 2003
Erg mooi zo! Gewoon netjes.
ziet er echt super uit!
mijn auto word vandaag ook gepolijst
hoop hetzelfde resultaat te hebben..
mijn auto word vandaag ook gepolijst

Tnx! 

http://autodetailing.nl/ - Alles op het gebied van het wassen, poetsen & detailen van je auto.
Super mooi gepoetst! Mooie auto ook. Vooral leuk te zien hoe je het interieur hebt opgeknapt.
Heb je trouwens geen last van dat Lifehammertje? Ik wilde hem namelijk eerst ook daar plaatsen maar dat zit ik continue met mijn been er tegenaan. Hij zit nu bij mijn linkervoet achter de dorpel.
Heb je trouwens geen last van dat Lifehammertje? Ik wilde hem namelijk eerst ook daar plaatsen maar dat zit ik continue met mijn been er tegenaan. Hij zit nu bij mijn linkervoet achter de dorpel.
Mooie, nette, strak gepolijste compact ej!
super!
Nu nog een beetje verlagen? (h)

Nu nog een beetje verlagen? (h)
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Tnx 
Verlagen zit er niet in denk ik. Hier in Almere ligt er om de 10 meter een drempel, wil wel een beetje kunnen blijven rijden hier
Hammer zat er overigens ook al in tijdens de aanschaf, maar vond 't wel prima zitten

Verlagen zit er niet in denk ik. Hier in Almere ligt er om de 10 meter een drempel, wil wel een beetje kunnen blijven rijden hier

Nee, totaal geen last van, kom er niet eens in de buurt eigenlijk.arjanb3 schreef:Heb je trouwens geen last van dat Lifehammertje? Ik wilde hem namelijk eerst ook daar plaatsen maar dat zit ik continue met mijn been er tegenaan. Hij zit nu bij mijn linkervoet achter de dorpel.
Hammer zat er overigens ook al in tijdens de aanschaf, maar vond 't wel prima zitten
http://autodetailing.nl/ - Alles op het gebied van het wassen, poetsen & detailen van je auto.
Lekker laten zitten ook! Ziet er wel cool uit vind ik eigenlijk! Het liefst zou ik nog een brandblussertje ergens tegen aan schroeven...