BMW E46 M3 & E93 335i Cabrio
Re: BMW E46 M3 & E93 335i Cabrio
Echt een vette bak, zeg! Hoe rijden de 19 inch velgen? Nog comfortabel?

Vraag je nu echt bij een M3 of die nog comfortabel rijdt... ?? Mind me, maar hoe belangrijk is comfort bij een auto als een M3... ??
Wel, wat is comfort? De Dikke van Dale zegt het volgende
Ruimschoots toereikend; ook dat deel klopt, met 343 PK ben ik nét voldoende gemotoriseerd :p
Gisteren even een stukje rijden, reed zo'n vertegenwoordiger met een Alfa 159 op de linkerbaan. Ik dacht nog 'man, zout nou eens effe naar rechts' en zowaar, hij kon gedachten lezen
Beetje gas in z'n 4 en terwijl ik naar z'n 5 schakelde en de Alfa keihard achteruit in m'n spiegels zag vliegen dacht ik 'oeps! ik rij ietsjes te hard'
Dus een béétje gas en je zit boven de 200, dus in elk geval 'ruimschoots toereikend'
Verder is het goed rijden met de 19", hij stuitert niet en ligt mooi strak op de weg.
Albert
Yep, hij is geriefelijk ingericht; radio, CD wisselaar, navigatie, telefoon, sportstoelen, lekker stuurtje, zálige uitlaatsnerp, dus dat deel is OK.com·for·ta·bel (bn.)
1 gerieflijk ingericht
2 ruimschoots toereikend => riant
Ruimschoots toereikend; ook dat deel klopt, met 343 PK ben ik nét voldoende gemotoriseerd :p
Gisteren even een stukje rijden, reed zo'n vertegenwoordiger met een Alfa 159 op de linkerbaan. Ik dacht nog 'man, zout nou eens effe naar rechts' en zowaar, hij kon gedachten lezen

Beetje gas in z'n 4 en terwijl ik naar z'n 5 schakelde en de Alfa keihard achteruit in m'n spiegels zag vliegen dacht ik 'oeps! ik rij ietsjes te hard'

Verder is het goed rijden met de 19", hij stuitert niet en ligt mooi strak op de weg.
Albert

Oh mijn god wat een wagenpark

Mooie auto's Albert.
Die E93-335i was ik al op E90post tegengekomen... Even kijken, want ik had daar op gereageerd geloof ik.
Gevonden...! In het Nederlandstaligen draadje. Nog twee/drie weken wachten op de cabrio dus... Succes met wachten.
gr. Brummelenj
Die E93-335i was ik al op E90post tegengekomen... Even kijken, want ik had daar op gereageerd geloof ik.
Gevonden...! In het Nederlandstaligen draadje. Nog twee/drie weken wachten op de cabrio dus... Succes met wachten.
gr. Brummelenj
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Vanmorgen was het dan eindelijk zo ver, met de M3 naar de BMW dealer waar de 335i cabrio van mijn vrouw ons al spit-shining stond op te wachten. Kop koffie, een praatje en een uitleg over dingen die ik al wist en hóp, rijden! Wat een auto, niks ten nadele van mijn M3, maar die 306 PK twin turbo onder de kap van de 335i is een écht zonnetje, wat een motor! Vandaag al iets van 120 km. gereden, pure pret.
Verhaal van de aanschaf was wel grappig, mijn schoonmoeder (super lief!) luisterde aandachtig toen mijn vrouw vertelde over haar nieuwe auto die we besteld hadden. Dag erna zijn we nogmaals naar de dealer gegaan en heeft zij er ook een besteld. Vandaag dus 2 BMW cabrio's opgehaald, moeder en dochter samen

Albert

Verhaal van de aanschaf was wel grappig, mijn schoonmoeder (super lief!) luisterde aandachtig toen mijn vrouw vertelde over haar nieuwe auto die we besteld hadden. Dag erna zijn we nogmaals naar de dealer gegaan en heeft zij er ook een besteld. Vandaag dus 2 BMW cabrio's opgehaald, moeder en dochter samen

Albert

Nee hoor ik ben helemaaaaal niet jaloers...
Hmmmz, verbergen lukt toch niet denk ik, damn wat een mooie auto... Erg leuke aanvulling ook als je al een M3 op de dam hebt staan
Hmmmz, verbergen lukt toch niet denk ik, damn wat een mooie auto... Erg leuke aanvulling ook als je al een M3 op de dam hebt staan

Ze is wél lief, maar niet zó lief330dM schreef:(En lief van je dat je je schoonmoeder er ook 1 gegeven heb natuurlijk)

Albert

Mooie auto's Albert!
Je schoonmoeder heeft geen 335i ?
Je schoonmoeder heeft geen 335i ?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Lijkt er niet op, maar desondanks een zeer mooie E93
En die 335i, tjha .. Geen woorden voor

En die 335i, tjha .. Geen woorden voor

Zozo, zien er allebei top uit. Gefeliciteerd ermee. 

Mooiste was geweest 84-ZD-KJ en 85-ZD-KJ 

Je snapt wat ik bedoel 

Als het '83' was geweest dan was dat niet erg, een X5 is ook niet verkeerd330dM schreef:Mmm, ik denk niet dat schoonmama het daarmee eens is85-ZD-KJ![]()
Handelsbenaming 1ER REIHE
Cilinderinhoud 1995 cm3
Vermogen 100 kW

Albert