Versterker + sub inbouwen
Re: Versterker + sub inbouwen
Super mooi, helaas werkt zo'n gat in de bodem niet voor mij....
Kinderwagen, boodschappen (en als het echt niet anders kan.... B1&B2)
Ik denk dat ik voor de eerder besproken Blaupunkt ga, makkelijker installeren .
Kinderwagen, boodschappen (en als het echt niet anders kan.... B1&B2)
Ik denk dat ik voor de eerder besproken Blaupunkt ga, makkelijker installeren .
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
het geluidverdeling lijkt me raar klinken.. achterspeakers +sub versterkt alleen voor speakers niet? dan moet je toch verdomd goed die fader van de radio instellen + die potmetertjes bij je amp.. om het gelijkmatig te kunnen verdelen.. waarom zet je dr geen extra versterker van het zelfde merk erbij voor het composetje voor? desnoods sleur je die oude set eruit en haal een nieuwe, pioneer heeft veel pasmaat setjes. voor elke type auto.
ik wacht wel af op de fotos.
ik wacht wel af op de fotos.

//.00.-// > /.-////.-///.-
Ja die gaat ook nog komen die extra versterker dat is zeker ik had dit spul over van mijn vorige auto dus heb het zo ff vlug aangesloten om te testen en het bevalt goed en idd met betreft de fader die staat bijna helemaal naar voor! maar ja alles moet betaald worden dus dat komt vanzelf een keer!
is nu in korte tijd al redelijk wat geld in me auto gegaan dus weer ff rustig aan
wat betreft de foto's ik zal morgen even wat schieten! doe ik gelijk even me gespoten lijsten laten zien *D

Ik ben nog wel erg benieuwd naar je foto's :p hoe je alles hebt aangesloten/geplaatst...BMWe46320d schreef:Ja die gaat ook nog komen die extra versterker dat is zeker ik had dit spul over van mijn vorige auto dus heb het zo ff vlug aangesloten om te testen en het bevalt goed en idd met betreft de fader die staat bijna helemaal naar voor! maar ja alles moet betaald worden dus dat komt vanzelf een keer!is nu in korte tijd al redelijk wat geld in me auto gegaan dus weer ff rustig aan
wat betreft de foto's ik zal morgen even wat schieten! doe ik gelijk even me gespoten lijsten laten zien *D
Ik heb ook nog JBL speakers uit me vorige auto maar die gaan denk niet passen? 16cm..
En ik twijfel nog of ik me versterker en subwoofers ga aansluiten die ik ook nog heb liggen
Nee die 16 cm gaat niet passen.. 13 cm zit er in.. Ik kan dit weekend zeker foto's maken! sry dat ik er iedere keer niet aan kom heb nu al paar weekenden achter elkaar moeten werken dus dat is vervelend..
maar dit weekend ben ik thuis en hoop ik dat het goed weer is dan maak ik meteen een shootje!

hi low werkt echt super als je geen aux op de radio hebt
heb er 1 gekocht bij remco,s car hifi ( bij de dame,s ) en werkt echt
geluid was al er goed in mijn touring maar nu de jbl 1000 woofer er tussen zit met versterker
is het echt genieten
techno top 40 en vooral r&b voel je je haren kriebelen
[thumbnail]http://i233.photobucket.com/albums/ee26 ... G_1147.jpg[/thumbnail]
deze woofer gaat perfect wat ik niet verwacht had met een hi low kastje
normaal ben ik toch wel altyd op zoek naar een echte aux of subwoofer uitgang
maar moet toegeven dat dit een snelle en perfecte oplossing is dan een dure update van deur speakers op een bestaande bmw radio
staat zo afgesteld dat de speakers in de auto geen lage tonen krijgen , wel wat maar zeer weinig
en de woofer doet werkelijk de rest
laag erg strak en neemt ook zelf een deel mid mee zodat de klank ecgt perfcet aanwezig blijkt
heb er 1 gekocht bij remco,s car hifi ( bij de dame,s ) en werkt echt
geluid was al er goed in mijn touring maar nu de jbl 1000 woofer er tussen zit met versterker
is het echt genieten
techno top 40 en vooral r&b voel je je haren kriebelen
[thumbnail]http://i233.photobucket.com/albums/ee26 ... G_1147.jpg[/thumbnail]
deze woofer gaat perfect wat ik niet verwacht had met een hi low kastje
normaal ben ik toch wel altyd op zoek naar een echte aux of subwoofer uitgang
maar moet toegeven dat dit een snelle en perfecte oplossing is dan een dure update van deur speakers op een bestaande bmw radio
staat zo afgesteld dat de speakers in de auto geen lage tonen krijgen , wel wat maar zeer weinig
en de woofer doet werkelijk de rest
laag erg strak en neemt ook zelf een deel mid mee zodat de klank ecgt perfcet aanwezig blijkt
- marcovandaar
Ik ben hier niet zo bekend in. maar wat doet dat ding: Zealum high low converter. ?
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
- marcovandaar
ok danku!
Hbe ondertussen wel wat meer overe gevonden. maar schijnt dus neit echt goed kwaliteid te zijn.
Hbe ondertussen wel wat meer overe gevonden. maar schijnt dus neit echt goed kwaliteid te zijn.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Ik heb zo´n converter en daar mijn versterker op aangesloten,marcovandaar schreef:ok danku!
enof er goed geluid uit de sub komt!!

ja toch! het werkt super is de ideale goedkope oplossing! 

Hoe heb je dit gedaan dan? Gewoon de + van het achterlicht doorgelust ofzo?BMWe46320d schreef:nu ga je lache maar heb me remote van me achterlicht vandaanik rijd namelijk altijd met licht hehe
jep gewoon de plus van je achterlich die naar het lampje leid zeg maar die knip je doormidden kroonsteentje ertussen en klaar!
Uhm ?? Kroonsteentjes zou ik zelf niet doen, daar zijn veel mooiere en betere oplossingen voor.