Eindelijk goede 19" M3 CSL Replica velgen verkrijgbaar
Re: Eindelijk goede 19" M3 CSL Replica velgen verkrijgbaar
Jaaaaaaja..ik heb de velgen besteld en kan ze volgende week zaterdag ophalen. Ik ben zelf erg benieuwd hoe het onder mijn coupe zal staan..19 inch 8.5J voor en 9.5J achter
Als ik ze heb dan maak ik snel een paar mooie foto's en plaats die op het forum @ showroom!!
Als ik ze heb dan maak ik snel een paar mooie foto's en plaats die op het forum @ showroom!!
CLS replica's ??
Very nice !!
Very nice !!
idd very nice, ben benieuwd hoe ze staan.
Anders ik wel!
Ik kom er maar niet uit wat ik ga/moet doen (|.
Ik kom er maar niet uit wat ik ga/moet doen (|.
Ja idd CSL replica's besteld. Ik zat te twijfelen tussen M6 19 inch of deze CSL 19 inch. Alleen bij mij in de buurt zie ik al regelmatig mensen met M6 eronder rijden en vind CSL dan origineler..EN het setje wat ik nu krijg is smal/breedt en dat zou voor dezelfde prijs niet het geval zijn bij M6 velgen.Griffendahl schreef:CLS replica's ??
Very nice !!
Nu nog wachten........
CSL is ook echt zooo veel mooier... M6 velgen was echt een nare maandagochtend op de BMW design afdeling volgens mij ;(
tegen welke velgen teruilen??320d touring schreef:Mijn auto gaat er straks toch uit dus als iemand belangstelling heeft om zijn/haar velgen en banden mits nog voldoende profiel te ruilen voor een set CH's met 2 banden met 3000km ervaring en de andere 500km (vorige set is bij mij ruim 70.000km meegegaan, doe een voorstel.
- 320d touring
- Marvin 328iT
@BMW-appie
Moet je dan ook nog je wielkasten uitrollen met 9,5J achtervelgen of niet?
Ik heb zelf 9J imitatie CSL velgen achter op mijn 328i touring icm 255/35/18 dunlop sp9000, maar ik heb het idee dat het bij mij maar net past zonder aanlopen.
ben wel benieuwd naar de foto's...zal wel erg vet staan 19" CSL!!!
groeten
Marvin
Ik heb zelf 9J imitatie CSL velgen achter op mijn 328i touring icm 255/35/18 dunlop sp9000, maar ik heb het idee dat het bij mij maar net past zonder aanlopen.
groeten
Marvin
Dat heb ik gevraagd bij de bestelling en zij vertelden mij dat dit precies gaat passen en niet aan zal lopen. Ook niet als ik met 4 mensen in de auto zit..Marvin 328iT schreef:@BMW-appie
groeten
Marvin
het had te maken met dat de wielkasten van een coupe anders zijn dan die van een sedan/touring dus daar zal t verschil in zitten.
Ik heb nu achter 255/35/18 Conti erop zitten en ik heb echt ruimte zat nog over ook al is dit natuurlijk velg afhankelijk.
Het heeft ook te maken met de ET waarde van de velgen denk ik... Bij mij loopt 255/35 R18 Dunlop SP9000 ook niet aan op een sedan, maar da's 8,5 J.
Echter zit ik nog wel te denken om er een kleine setje spoorverbreders tussen te plaatsen omdat ik ze nog aardig ver naar binnen vind staan.
Echter zit ik nog wel te denken om er een kleine setje spoorverbreders tussen te plaatsen omdat ik ze nog aardig ver naar binnen vind staan.
vandaag nog maals contact gehad met de velgenzaak waar ik ze besteld heb. Zij weten zeker dat 9.5J met 255-35-19 gaat passen aan de achterzijde..nou ik ben echt heel benieuwd!! ET waarde kon hij zo niet vertellen. Hij zei..als de auto niet verlaagd is dan moet het gewoon passen?!
Ik heb er sterk mijn twijfels bij... :? Afgesproken dat ik ze alleen meeneem als ik er met 4 man in kan zitten en ik er dan normaal mee kan rijden zonder de wielkasten te raken.
Iemand ervaring met deze afmetingen??
Ik heb er sterk mijn twijfels bij... :? Afgesproken dat ik ze alleen meeneem als ik er met 4 man in kan zitten en ik er dan normaal mee kan rijden zonder de wielkasten te raken.
Iemand ervaring met deze afmetingen??
Waar ik mijn velgen + banden heb gekocht is het wel iets goedkoper. Ikzelf heb vredestein banden, en ben er erg over te spreken. (150 euro per band 235-35-19)
Voor adres etc moet je maar pb'en.
Voor adres etc moet je maar pb'en.
Eerst onder je auto zien hehe
Helaas helaas........
het zag er allemaal zo mooi uit totdat ik in Best aankwam en de wielen zag staan. Toen ik ze zag dacht ik al meteen van dat past nooooit. Maar volgens dat personeel wel (|
Dus eerst de linker achtervelg eraf gehaald en toen de nieuwe erop. Nou dit paste al niet eens terwijl hij op een krik stond. Toen liep hij al aan twee kanten aan. Vervolgens wiel vastgezet en krik iets omlaag....toen liep hij rondom aan! 8P
Op dat moment dacht ik van laat maar zitten...ik ga wel verder zoeken voor een ander setje velgen. Het zag er super dik uit maar het loopvlak van de band kwam minimaal 1 centimeter buiten mijn wielkast en ook meteen tegen de wielkast toen hij van de krik af was. Mooie velgen maar alleen geschikt voor een M3 en niet anders. Of je moet je wielkasten een héél eind uit laten rollen!!
Nu weer verder zoeken voor wat leuks dat wél past...
het zag er allemaal zo mooi uit totdat ik in Best aankwam en de wielen zag staan. Toen ik ze zag dacht ik al meteen van dat past nooooit. Maar volgens dat personeel wel (|
Dus eerst de linker achtervelg eraf gehaald en toen de nieuwe erop. Nou dit paste al niet eens terwijl hij op een krik stond. Toen liep hij al aan twee kanten aan. Vervolgens wiel vastgezet en krik iets omlaag....toen liep hij rondom aan! 8P
Op dat moment dacht ik van laat maar zitten...ik ga wel verder zoeken voor een ander setje velgen. Het zag er super dik uit maar het loopvlak van de band kwam minimaal 1 centimeter buiten mijn wielkast en ook meteen tegen de wielkast toen hij van de krik af was. Mooie velgen maar alleen geschikt voor een M3 en niet anders. Of je moet je wielkasten een héél eind uit laten rollen!!
Nu weer verder zoeken voor wat leuks dat wél past...