Als ik ze heb dan maak ik snel een paar mooie foto's en plaats die op het forum @ showroom!!
Ja idd CSL replica's besteld. Ik zat te twijfelen tussen M6 19 inch of deze CSL 19 inch. Alleen bij mij in de buurt zie ik al regelmatig mensen met M6 eronder rijden en vind CSL dan origineler..EN het setje wat ik nu krijg is smal/breedt en dat zou voor dezelfde prijs niet het geval zijn bij M6 velgen.Griffendahl schreef:CLS replica's ??
Very nice !!![]()
tegen welke velgen teruilen??320d touring schreef:Mijn auto gaat er straks toch uit dus als iemand belangstelling heeft om zijn/haar velgen en banden mits nog voldoende profiel te ruilen voor een set CH's met 2 banden met 3000km ervaring en de andere 500km (vorige set is bij mij ruim 70.000km meegegaan, doe een voorstel.
Dat heb ik gevraagd bij de bestelling en zij vertelden mij dat dit precies gaat passen en niet aan zal lopen. Ook niet als ik met 4 mensen in de auto zit..Marvin 328iT schreef:@BMW-appie
Moet je dan ook nog je wielkasten uitrollen met 9,5J achtervelgen of niet?
Ik heb zelf 9J imitatie CSL velgen achter op mijn 328i touring icm 255/35/18 dunlop sp9000, maar ik heb het idee dat het bij mij maar net past zonder aanlopen.
ben wel benieuwd naar de foto's...zal wel erg vet staan 19" CSL!!!![]()
groeten
Marvin