Mijn 330CD! nieuwe Mod!
Re: Mijn 330CD!
Haha ik had idd dat filmpje gezien! Vind het wel mooi klinken en ja dat fluitje is niet heel veel aan te doen denk ik...
Uitgaande van het geluid van de Eisenmann op mijn 320d zal je die fluit niet horen hoor...
Oke dat is mooi:D
anders had ik het ook wel gedaan:p haha
anders had ik het ook wel gedaan:p haha
ik heb 2 vraagjes...
weet iemand misschien waar dat kapje bij me achter bumper voor is? ik kan het er af schuiven maar dan zie ik niks...
en waar kan ik een eisenmann uitlaat bestellen? of weet iemand nog iemand die er 1 te koop heeft liggen ofso?
weet iemand misschien waar dat kapje bij me achter bumper voor is? ik kan het er af schuiven maar dan zie ik niks...
en waar kan ik een eisenmann uitlaat bestellen? of weet iemand nog iemand die er 1 te koop heeft liggen ofso?
Het kapje is volgens mij van een afneembare trekhaak. Maar eigenlijk is je showroom niet bedoeld om dat soort vragen te stellen. Via de zoekfunctie kom je vast op een antwoord uit.
Moderatoropmerking Farl
Kan er maar 1 ding over zxeggen,
wat een geweldig mooi interier heb je
succes ermee en vele heerlijke km's toe gewenst.
wat een geweldig mooi interier heb je
succes ermee en vele heerlijke km's toe gewenst.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
zo na een tijd niks gedaan te hebben (veel bezig geweest met een e30 weer een beetje fatsoenlijk te maken dus schoot er allemaal een beetje bij in) en lang hebben zitten twijfelen ga ik dan toch maar een mod. doen!
nou 1tje... het worden er wel meerdere en het zijn de volgende:
-eibach pro kit.
-ramen een tintje donkerder
-19" breyton race cs
-en dan als laatst ook nog maar een eisenmann einddemper om het echt helemaal af te maken
ik ga volgende week voor de velgen kijken en dan bestellen als ze er onder zitten doe ik natuurlijk wel even een fototje maken!
nou 1tje... het worden er wel meerdere en het zijn de volgende:
-eibach pro kit.
-ramen een tintje donkerder
-19" breyton race cs
-en dan als laatst ook nog maar een eisenmann einddemper om het echt helemaal af te maken
ik ga volgende week voor de velgen kijken en dan bestellen als ze er onder zitten doe ik natuurlijk wel even een fototje maken!
Foto werkend gemaakt
Moderatoropmerking 320driver
Mooie plannen!
idd
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
en ik zat zo nog is een beetje te kijken en het lijkt mij ook wel mooi om het dak met carbon te laten "wrappen" heb ook een tijdje zitten denken aan de auto helemaal matzwart te laten wrappen maar daar ben ik maar van afgestapt omdat je je dan echt helemaal suf poetst en ik heb geen zin om elke dag me auto te gaan staan poetsen hahahah
wat is jullie mening van het carbon dak?
wat is jullie mening van het carbon dak?
Zo heb net op internet maar is mijn eisenmann uitlaat besteld
en ga het volgend weekend als het goed is en allemaal een beetje mee zit me nieuwe velgen bestellen.
heb ook al een afspraak om te kijken of het matte of glans carbon folie word over me dak heen. ;D
en dan denk ik dat ik volgende maand ergens de eibach pro bestel eerst maar is kijken hoe het er zo onder staat.
kan niet wachten op me uitlaat ;D
en ga het volgend weekend als het goed is en allemaal een beetje mee zit me nieuwe velgen bestellen.
heb ook al een afspraak om te kijken of het matte of glans carbon folie word over me dak heen. ;D
en dan denk ik dat ik volgende maand ergens de eibach pro bestel eerst maar is kijken hoe het er zo onder staat.
kan niet wachten op me uitlaat ;D