FF voorstellen: Weeb & M3 cabriolet

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Mark

Re: FF voorstellen: Weeb & M3 cabriolet

Bericht door Mark » 07 jan 2008, 10:42

Van harte welkom weeb op het forum!

Je denkt wel een beetje negatief hoor over de leden van ons forum!
Overigens, geen vooroordelen hier..
Wat een prachtige kleur is het toch :amen:
En stiekem ben ik wel jalours op dat navigatiesysteem hoor, zou het zelf graag hebben!

Veel plezier op het forum, hopelijk kun je er een hoop wijzer worden!

Misschien ook leuk om je gelijk 'real life' voor te stellen op de eerste meeting?
Zie hier voor meer informatie over de meeting..

Weeb

Bericht door Weeb » 19 mar 2012, 22:17

Ik heb deze prachtige M3 op 8 juli 2010 weer verkocht na er 17.000 probleemloze kms mee gereden te hebben. De nieuwe eigenaar heeft hem nog mooier gemaakt (19 inch) en hem na een jaar weer te koop aangeboden omdat hij naar het buitenland ging verhuizen. Volgens mij is ie niet verkocht en staat ie in stalling.

Ik ben het merk wel trouw gebleven: er is een zwarte 335d touring 2006 voor in de plaats gekomen. Ook een fantastische auto, maar natuurlijk niet te vergelijken met de M3. Nu zijn we weer 2 jaar verder en de M3 laat me maar niet los. Dus ben ik op zoek naar een goede, originele M3 E46 coupe uit 2002-2004. Heeft geen haast, maar als ie er is zal ik hem hier voorstellen.

Weeb

Bericht door Weeb » 17 jul 2012, 10:56

Dankzij dit mooie forum heb ik precies de M3 gevonden die ik zocht! Forum bedankt! Ik heb de 2002 M3 coupe van forumlid Martijn M3 overgenomen. Ik denk niet dat er veel nettere exemplaren zijn van 10 jaar oud. Martijn en de 2 voorgaande eigenaren: bedankt dat jullie zo netjes met de auto zijn omgegaan! Overigens heb ik alle speciale onderdelen die Martijn erop had gezet niet overgenomen, daar had ik geen geld meer voor :)

Ik vond mijn M3 cabrio al zeer goed rijden, de coupe rijdt nog een streepje scherper. Je merkt duidelijk dat hij lichter en stijver is dan de cabrio. Ook heb ik het idee dat dit exemplaar niet meer begrensd is, op de Autobahn tikte ik al 2x de 270 op de teller aan. Zo hard had ik zelf nog nooit gereden met een auto, ook weer een historisch moment in mijn automobiele leven.

Foto's en meer berichtgeving komen er snel aan!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”