325CI van HBMW3 Vakantiemod (p4)
Re: 325CI 2004 van HBMW3
Ja dat is bekend, de verlichting van de pook is inderdaad net iets anders maar daarom nog niet minder mooi
Re: 325CI van HBMW3 (update velgen p.1)
Zie update velgen p.1.
Veeeel beter... staat mooi, sportief maar toch elegant!
het was al een zeer mooie BMW maar nu vind ik m nog mooier
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
- Robbiegoal
Aparte velgen, ik ken ze eerlijk gezegd niet. Maar ze staan er zeker goed onder, goede upgrade hoor!!
hoppaa, kijk is aan Wat maakt dat toch een verschil he, super
nog meer mods in gedachten eigenlijk? of is ie nou klaar? (is ie natuurlijk al wel, maar er zijn altijd nog wel van die dingetjes he )
nog meer mods in gedachten eigenlijk? of is ie nou klaar? (is ie natuurlijk al wel, maar er zijn altijd nog wel van die dingetjes he )
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
fraai setje idd, staat 'm goed
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nice Nu alleen nog ff laten zakken
Bedankt voor alle hulde Ben nog steeds erg tevreden over de velg. Het is een door BBS voor BMW gemaakte velg en geeft mij toch een beetje het nostalgische gevoel uit mijn E21 tijd Verlagen is idd nog een optie en zou 'm er zeker mooier op maken. Maar in mijn omgeving kom je ongeveer in iedere straat 3 drempels tegen dus zie een beetje op tegen de praktische gevolgen. Ga er nog maar eens over nadenken. Verder geen spannende mods meer in gedachten. Hier en daar kan de lak wat onderhoud gebruiken, dus ik denk dat daar voorlopig de aandacht naar uit gaat.
Met een Eibach prokit geen problemen met drempels hoor, maar je ziet wel een mooie optische verbetering
Re: 325CI van HBMW3 krijgt een ZZZussie!
Ik wil jullie niet onthouden dat mijn geliefde 325Ci binnenkort gezelschap krijgt van een Z3. Het is een 2.2i Sport Edition, Titanium metallic en 55.000 km gelopen. Qua opties is de auto eigenlijk helemaal af (wat ook weer best jammer is want er valt niet zo heel veel meer te modden). Ik heb de auto vorige week in Duitsland gekocht en ga 'm volgend weekend ophalen en naar Nederland rijden. Maandag staat er dan een afspraak bij de RDW gepland, dus ik hoop over max 2 weken met Nederlandse kentekenplaten rond te rijden Hoewel ik er heel erg blij mee ben , beloof ik jullie natuurlijk dat mijn liefde voor de E46 niet onder de nieuwe aanwinst zal lijden
Hierbij een paar foto's uit de verkoopadvertentie:
Bij mooier weer zal ik het stel eens in gepoetste toestand samen op de foto zetten....
(Waarom zit het Z3-forum eigenlijk niet onder dak bij dit mooie BMW Portal :? )
Hierbij een paar foto's uit de verkoopadvertentie:
Bij mooier weer zal ik het stel eens in gepoetste toestand samen op de foto zetten....
(Waarom zit het Z3-forum eigenlijk niet onder dak bij dit mooie BMW Portal :? )