BMW M3 Styling... Hoe moet het dan wel?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: BMW M3 Styling... Hoe moet het dan wel?
Niet alleen de velgen
@Hennep: Ik vind die showauto's eigenlijk best vout
Vanuit mijn oogpunt ziet een goed gestylde er zo uit... |p
Zolang je maar enkel orginele onderdelen gebruikt en alles in de juiste verhouding/proporties houdt kan een er alleen maar mooier op worden, niet dan? (Ben persoonlijk van mening dat een orginele een beetje saai aan het worden is anno 2010 en veel te hoog op zijn pootjes staat)
Zolang je maar enkel orginele onderdelen gebruikt en alles in de juiste verhouding/proporties houdt kan een er alleen maar mooier op worden, niet dan? (Ben persoonlijk van mening dat een orginele een beetje saai aan het worden is anno 2010 en veel te hoog op zijn pootjes staat)
Daar ben ik het mee eens. Een originele M3 vind ik zeker niet echt mooi (beetje saai).
Ben het met je eens dat er een paar breed staande 19ers onder moeten en een stuk lager als origineel.
Maar gelukkig zijn de meningen hierover verdeeld !! Anders zagen ze er allemaal hetzelfde uit.
Ik kan niet wachten om binnen enkele weken de BBSen er weer onder te gooien, de auto aan te melden en weer lekker toeren.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet straks.
Ben het met je eens dat er een paar breed staande 19ers onder moeten en een stuk lager als origineel.
Maar gelukkig zijn de meningen hierover verdeeld !! Anders zagen ze er allemaal hetzelfde uit.
Ik kan niet wachten om binnen enkele weken de BBSen er weer onder te gooien, de auto aan te melden en weer lekker toeren.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet straks.
En verlagen dan?marKman schreef:...Zolang je maar enkel orginele onderdelen gebruikt...
Om Griff even te qouten ..
Waar geen OEM gekozen is, is gekozen voor minimaal kwalitatief gelijkwaardige of naar mijn mening betere onderdelen.
Bij verlagen denk ik aan een set van KW variant 3 of aan een setje van Bilstein PSS10 o.i.d.Mac schreef:En verlagen dan?marKman schreef:...Zolang je maar enkel orginele onderdelen gebruikt...
Denk dat deze genoemde verlagingssets minimaal kwalitatief gelijk zijn aan OEM maar waarmee de gebruiker veel meer mogelijkheden heeft.(hoogte/hardheid en demping instellen)
- bjornc
Knappe wagen!
Morgen de M3 weer ophalen bij de garage.
Grote beurt, nieuwe remschijven/blokken voor, nieuwe pakking in rechter koplamp, apk enz.
Dan bij thuiskomst de 19" BBS RS GT er weer onder, net nieuw gepolijst en nieuw rubber erop.
Over 2 weken gaat ie naar een poetsbedrijf en dan kunnen er nieuwe foto's gemaakt worden en kan de zomer komen.
Ik heb echt zin om dit jaar veel leuke hobbykilometers te maken met de
Zou eens tijd worden. Ik heb de M3 bijna 7 maanden waarvan ie er nu bijna 5 stil heeft gestaan wachtend op beter weer.
Grote beurt, nieuwe remschijven/blokken voor, nieuwe pakking in rechter koplamp, apk enz.
Dan bij thuiskomst de 19" BBS RS GT er weer onder, net nieuw gepolijst en nieuw rubber erop.
Over 2 weken gaat ie naar een poetsbedrijf en dan kunnen er nieuwe foto's gemaakt worden en kan de zomer komen.
Ik heb echt zin om dit jaar veel leuke hobbykilometers te maken met de
Zou eens tijd worden. Ik heb de M3 bijna 7 maanden waarvan ie er nu bijna 5 stil heeft gestaan wachtend op beter weer.
- bjornc
Mooi, waar blijven de foto's?