Misschien is dat tegenwoordig meer zeldzaam dan zo'n plasticcen wanna-be racer :>
Duitse Autosport Festival 2010
Re: Duitse Autosport Festival 2010
Ik heb een originele BMW, mag die ook op een verhoging? 
Misschien is dat tegenwoordig meer zeldzaam dan zo'n plasticcen wanna-be racer :>
-
Cliff
Dan moet die van mij ook op een verhoging...daNpy schreef:Ik heb een originele BMW, mag die ook op een verhoging?
...afgezien van de chassiskit die eronder ligt..
-
Griffendahl
Die van mij is ook origineel... Heb er nog geen tweede van geziendaNpy schreef:Ik heb een originele BMW, mag die ook op een verhoging?
Kijk aan! Mooie reacties ..
Maar ik/we willen ook graag horen jullie ideeën horen hoe we dit BMW thema aan kunnen kleden!
...
En de mensen die twijfelen, kom gewoon!
Er staat echt niet alleen tupperware, ondanks dat die altijd op de foto´s gezet worden en het dus wel zo lijkt
..
Maar ik/we willen ook graag horen jullie ideeën horen hoe we dit BMW thema aan kunnen kleden!
En de mensen die twijfelen, kom gewoon!
Er staat echt niet alleen tupperware, ondanks dat die altijd op de foto´s gezet worden en het dus wel zo lijkt
Hoe laat is dat circuit rijden? Moet toch maar vrij nemen dan 
-
Marcie Marc
Lijkt me een leuk evenement! Interesse voor een Individual uitvoering?
ZEKER! en de jouwe helemaal 
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ik zie al aardig wat aanmeldingen,maar waarom word de lijst niet geupdate? :?
Zet mij er maar bij onder voorbehoud, ligt er een beetje aan hoe ik dan in mijn rooster zit. Zal mij waarschijnlijk weer een paar snipperdagen gaan kosten. Alle leuke meetings vallen al wanneer ik moet werken. Dus deze waarschijnlijk ook.
Zal leuk zijn dat je er bij kon wezen Hennep! Wel klote dat de dagen zo raar vallen...
Zal topic eens bij langs en de lijst updaten!
Zal topic eens bij langs en de lijst updaten!
-
Marcie Marc
Ik verwacht er ook bij te kunnen zijn. Schrijf mij dus vooralsnog maar op!