En als je nu al die kabelboom hebt liggen voor elektrisch inklapbare spiegels ?? Dan neem ik aan dat je alleen met de spiegels zelf klaar bent ??MPower72 schreef:Electrisch Inklapbaar kost meer en vereist extra bekabeling en schakelaar in je deurpaneel en da's een leuke update voor je portomonnee....
Spiegels
Re: Spiegels
- Dutch Delight
Yep ik zou dan wel goed informeren naar de uitvoering van de spiegels dus met alle opties die ik noemde, dan is alles zo over te zetten.Griffendahl schreef:En als je nu al die kabelboom hebt liggen voor elektrisch inklapbare spiegels ?? Dan neem ik aan dat je alleen met de spiegels zelf klaar bent ??MPower72 schreef:Electrisch Inklapbaar kost meer en vereist extra bekabeling en schakelaar in je deurpaneel en da's een leuke update voor je portomonnee....

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
- blue-beemer
als je electrische stoelen met memory hebt schijnt de kabel er al te liggen, hoef je dus alleen de schakelaar en natuurlijk de spiegels te plaatsen.
wat ik erg vet zou vinden jongens, gewoon de spiegels zo laten, want kwaliteit is het bijzonder goed,alleen een knipperlicht eraan b.v. net bij de nieuwe Golf.Eigenlijk ben ik bezig hiervoor wat te verzinnen
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Knipperlicht in spiegels is echt een no go area op een E46.....
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
- Dutch Delight
+1BertusE46 schreef:Knipperlicht in spiegels is echt een no go area op een E46.....
- Spoiler: Laat zien

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007

(Me want also new mirrors, with elect. adjust, autofold, heating en memory)
waarom zou knipperlicht niet op een bmw spiegel passen? |Omdat je dat nooit op een bmw hebt gezien of dat je niet in een bmw gewend bent dat te zien.Tuurlijk is dat heel gaaf. Maar bij bmw is altijd de eigenaardigheid.,dat ze het nooit doen wat al iemand anders al uitgevonden heeft.En dat vooral bij exterieur.Ik kan er tal van voorbeelden noemen.Het zijn best hoop dingen die bij bmw tekort schiet.Een ding doen ze het goed,wat ze maken is wel degelijk.Maar het oog wil ook wat.
Ik denk omdat het oog wat wil heeft de spiegel geen clignoteur... Die dingen ontsieren een spiegel volledig.
Aan de zijkant is het wel zichtbaar omdat er op het voorscherm een klein lampje zit. Waarom zou je ook je spiegel nog eens ontsieren met een lampje ??
Overigens kan ik ook tal van dingen noemen aan het uiterlijk waar BMW als eerste mee gekomen is en die door veel andere merken ook wordt overgenomen, klein voorbeeldje is bijvoorbeeld de Hoffmeister knik.
Aan de zijkant is het wel zichtbaar omdat er op het voorscherm een klein lampje zit. Waarom zou je ook je spiegel nog eens ontsieren met een lampje ??
Overigens kan ik ook tal van dingen noemen aan het uiterlijk waar BMW als eerste mee gekomen is en die door veel andere merken ook wordt overgenomen, klein voorbeeldje is bijvoorbeeld de Hoffmeister knik.
de wat?Griffendahl schreef:klein voorbeeldje is bijvoorbeeld de Hoffmeister knik.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Wow, echt een wereldse uitvinding
:ontopic: Maar goed, spiegels. Van mij mogen er best knippers in, maar het hoeft niet per se. Een beetje overdesign vind ik zulke dingen wel.

:ontopic: Maar goed, spiegels. Van mij mogen er best knippers in, maar het hoeft niet per se. Een beetje overdesign vind ik zulke dingen wel.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Overigens mogen volgens mij die spiegels niet eens met een knipper erin als het niet al
af-fabriek op je auto zit. Dit mag niet dus achteraf opgebouwd worden. Je mag ze dan wel plaatsen maar de knippers mogen niet werken.
Persoonlijk vind ik het op een BMW niet eens mooi.
af-fabriek op je auto zit. Dit mag niet dus achteraf opgebouwd worden. Je mag ze dan wel plaatsen maar de knippers mogen niet werken.
Persoonlijk vind ik het op een BMW niet eens mooi.
Nou dat vind ik heel erg vreemd dat als je achteraf inbouwd niet zou mogen.Dan is het toch niet eerlijk,trouwens het is inderdaad nu gewoon trend en ik denk dat een keurmeester en de politie op straat dit normaal vind. Ne als de remde remlicht nu.
Dan zullen we maar hopen dat die 'trend' niet de BMW (en in het bijzonder de E46) wereld gaat bereiken..... 

www. M3 register .nl