///M 330Ci schreef:Te gek die CSL wielen, dat gaat zeker wel goed staan. CSL koffer zou het wel afmaken dan ja
Was het veel gedoe om ze hier te krijgen vanuit de US?
Toch maar voor de Race gegaan, nice. Scheelt het veel met de sport?
Was de Sport veel luider geworden na een tijdje gebruik, of viel het mee?
Ik denk nog na over de sport versie, maar hij mag niet al te luid zijn/worden eigenlijk.
Gewoon net iets harder dan OEM zou mooi zijn..
Ik heb de velgen niet uit USA gehaald.
Ze komen uit Duitsland. Diegene heeft ze wel uit de usa gehaald. maar ze zijn nog gloednieuw, want hij heeft ze nooit gemonteerd.
Maar ik heb de velgen nog niet thuis, alles is nog in behandeling.....
Wat betreft over de eisenmann dempers.
De Sport was gewoon een zwaar geluid, wat bij de 4000-4500 toeren al wegviel.....
Ik hou zelf meer van lekker racy geluid. dus daarom moest ik de race. (en die begint bij een 3000-3500 toeren en gaat tot het eind!!)
Nu heb ik de race er onder, en heb nog maar weinig km's mee gereden dus ik kan er nog niet goed over oordelen.
Tot nu toe ben ik nog niet helemaal tevreden, want ik vind het nog niet luid genoeg. In de auto hoor je er niet veel van.
Ik heb overlaatst eens door de westerschelde tunnel gereden, en trok op vanaf 60km tot 160, met raampje open, en ik moet zeggen, dat klonk ontiegelijk vet. Lekker rauw geluid!
Maargoed, in een tunnel galmt het ook erg veel he haha.
Als het na paar maanden nog niet helemaal naar me zin is geworden ga ik misschien aan een Kat vervanger beginnen.