Kan de sax wel als mod in de achterklep zetten, ipv een subfarl schreef:+ sax!Mac schreef:hahahahhaha.... ok! in TH tenue toch?

Kan de sax wel als mod in de achterklep zetten, ipv een subfarl schreef:+ sax!Mac schreef:hahahahhaha.... ok! in TH tenue toch?
Kom uitSiemi schreef:Waar kom je vandaan uit Duitsland dan?bjornc schreef:Ik hoop de volgende meeting aanwezig te zijn.
Op het moment is het voor mij niet te doen, met mijn 2.02m in een renault clio vanuit duitsland naar
sliedrecht te rijden.
gr
Nee, er zijn die dag geen extra korting actiesZwaan schreef:misschien een stomme vraag maar ik vraag het toch. Heeft wheelsonline die dag ook bepaalde acties als je daar iet wil kopen?? Een Meeting korting of zo iets?
Doe je best, zou ik zeggen! De 316 ziet er echt super uit en het zou gaaf zijn als hij/zij erbij is!BertusE46 schreef:onder voorbehoud aanwezig met de 316i, als deze klaar is dan. Anders kom ik met de (originele) 320i ;(
was vanmiddag iemand met trekhaak achteruit tegen aan gereden, hopelijk krijg ik hem weer een beetje fatsoenlijk voor de 18efarl schreef:Doe je best, zou ik zeggen! De 316 ziet er echt super uit en het zou gaaf zijn als hij/zij erbij is!BertusE46 schreef:onder voorbehoud aanwezig met de 316i, als deze klaar is dan. Anders kom ik met de (originele) 320i ;(