e39 540i individualtouring, m5 tacho werkend
Re: e39 540i individualtouring, m5 tacho werkend
Dan moet je hier is komen rondrijden
als je nu vooral NIET wilt opvallen koop je een golf hier!
als je nu vooral NIET wilt opvallen koop je een golf hier!
>>>>Showroom E36's<<<<
+1mike1998 schreef:Ben het niet eens met bovenstaande, met alle respect, maar een M5 uitlaat hoort niet op een 540.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
knappe 540i
Heb de wagen bekeken op de winterwielen M&G....wat een machine
Als je deze wagen weg doet voor een golf 6 gti....hoop ik toch dat je gezopen hebt op het moment dat je die knoop doorhakt, want niemand zal je keus begrijpen als hij 'nuchter' gemaakt is .
Als je deze wagen weg doet voor een golf 6 gti....hoop ik toch dat je gezopen hebt op het moment dat je die knoop doorhakt, want niemand zal je keus begrijpen als hij 'nuchter' gemaakt is .
Hahaha dank mannen...
Maar lpg erin is ook zonde toch?...
Hij gaat bijna de stalling in en dan zie ik april wel wat er gaat gebeuren, auto verveelt totaal nog niet maar vind het zonde van de auto om hem zo weinig te gebruiken, en de hele dag in een v8 rond te rijden is ook zonde van de centen..
Maar lpg erin is ook zonde toch?...
Hij gaat bijna de stalling in en dan zie ik april wel wat er gaat gebeuren, auto verveelt totaal nog niet maar vind het zonde van de auto om hem zo weinig te gebruiken, en de hele dag in een v8 rond te rijden is ook zonde van de centen..
Ik kan me voorstellen dat je de auto verkoopt zodra de juiste koper op de stoep staat, en inderdaad als je er niet veel in rijd is zo'n v8 geen goedkoop boodschappenwagentje, maar om een gti de vervanger te laten zijn...neh.
LPG in een 540i? Discutabel, vind het zelf wel kunnen overigens, het is geen M5.
LPG in een 540i? Discutabel, vind het zelf wel kunnen overigens, het is geen M5.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Al die amerikanen hebben ook een lpg conversie...geen idee hoe de bmw blokken daar tegen kunnen, maar waarom niet? Puristen zullen het niets vinden, maar goed..die betalen vast niet mee aan je benzine
En als je daarmee die dikke kar nog wat langer kan houden..ik zou t wel weten.
En als je daarmee die dikke kar nog wat langer kan houden..ik zou t wel weten.
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Is deze 8 pitter nog te koop?
Grtn
Beemerr
Richard
530DA e60
Grtn
Beemerr
Richard
530DA e60
- lekkerwijf1
Heey Richard, Hier hebbe we em weer, zoals gezegd had ik je ook gespot op het botenforum en al eerder hier
Ik wil niet vervelend doen maar je hebt een zeer dikke touring v8, en zoals eerder vermeld zijn er niet veel van en zeker niet met zon mooi km-stand,
IK zou een fijne lpg installatie in je bmw zetten,
Hierzelf ben ik af en toe ook wel ééns aan het nadenken omdat ik ook alleen maar in het weekend met de auto rijdt.
Ik denk dat als je een golf gaat rijden je spijt gaat krijgen.
Ik heb vrienden gehad die overgestapt zijn van bmw richting golf, alleen dan de golf 5 maar gingen toch erg gauw terug.
Bmw is een fijne zeer stille reisauto
Ik neem aan dat je nog niet veel of helemaal geen problemen hebt gehad met de bmw, de e39 is toch een zeer goed gebouwde vrijwel probleemloze bmw.
Mn broertje rijdt ook al een tijd vrij probleemloos met zn e39 op een gasklephuis na.
Ik wil niet vervelend doen maar je hebt een zeer dikke touring v8, en zoals eerder vermeld zijn er niet veel van en zeker niet met zon mooi km-stand,
IK zou een fijne lpg installatie in je bmw zetten,
Hierzelf ben ik af en toe ook wel ééns aan het nadenken omdat ik ook alleen maar in het weekend met de auto rijdt.
Ik denk dat als je een golf gaat rijden je spijt gaat krijgen.
Ik heb vrienden gehad die overgestapt zijn van bmw richting golf, alleen dan de golf 5 maar gingen toch erg gauw terug.
Bmw is een fijne zeer stille reisauto
Ik neem aan dat je nog niet veel of helemaal geen problemen hebt gehad met de bmw, de e39 is toch een zeer goed gebouwde vrijwel probleemloze bmw.
Mn broertje rijdt ook al een tijd vrij probleemloos met zn e39 op een gasklephuis na.
Ja klopt man, daar zit ik ook, ik heb de touring geschorst staan, staat mooi droog binnen dus hij moet niet weg, ik rijd nu een 540i touring handgeschakelde 6 bak op lpg voor de handel en dat bevalt me goed, flink doorgereden en meeste in de binnenstad kom ik nog 1 op 6 uit op lpg, 12 euro per 100 km, heerlijk hoor.
Golf wordt het waarschijnlijk ook niet, eerder een passat...
Golf wordt het waarschijnlijk ook niet, eerder een passat...
Verkocht aan een liefhebber.