Rimax schreef:@rene08, heb er ééntje...

Heb je er toevallig nog eentje van een topasblauwe coupe die achterin stond naast een rode compact, er zat een 'bmwportal' plaat op de voorkant
Dank voor alle complimenten namens het team daar doen we het voor om het voor iedereen een leuke dag te maken.
TOPMEETING zelfs m'n vriendin heeft zich vermaakt daar en dat wil veel zeggen
Leuk om velen van jullie te ontmoeten, ik had die dag een petje opgezet en daar was ik achteraf heel blij om als ik die verhalen van rode tomaten lees hier haha.
Je kunt niet iedereen ontmoeten maar ik vond het leuk om de aanwezige Belgen te leren kennen (oa Beamerke, Jurgen), eigenaar van die prachtige 330 waar ik nog even in heb gezeten (grijs krulhaar), sorry ben de naam ff kwijt maar er waren ook zoveel mensen.
Genoten van het prachtige weer en de schitterende BMW's om me heen.
We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde meeting met voor ieder wat wils, m'n mede Portalteamleden hebben het al genoemd maar die dwaas in die Audi zouden ze een rijontzegging moeten geven ongelooflijk
Verder raad ik die

3 CSL aan om een demper in z'n uitlaat aan te brengen wat een belachelijk geluid en politiemagneet
Ik heb ook nog vele foto's gemaakt maar die moet ik nog even van m'n toestel halen (gisteren niet aan toegekomen) dus wellicht zien eigenaren hun auto's erop staan die nog niet op andere foto's staan

Die volgen dus nog