Bjorn's bmw 525d, pagina 10, zomerwielen weer gemonteerd
Re: Bjorn's bmw 525d, pagina 10, zomerwielen weer gemonteerd
Ik weet wel dat als het bij mij zo ver is, dat ik eerst schoonmaken ga proberen.
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Ik heb dat ook gehad, belangrijk eerst laten uitlezen!!
Kan zijn dat het het ingeprogammeerde vervanging is en hij nog gewoon goed is.
Ik heb hem er wel gewoon helemaal uitgehaald, zou hem niet meer terug willen wordt er een heel stuk zuiniger van en sneller hij gaat wel wat licht pluimen, niet vergeten hem uit te laten coderen.
Kan zijn dat het het ingeprogammeerde vervanging is en hij nog gewoon goed is.
Ik heb hem er wel gewoon helemaal uitgehaald, zou hem niet meer terug willen wordt er een heel stuk zuiniger van en sneller hij gaat wel wat licht pluimen, niet vergeten hem uit te laten coderen.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Noem me maar moraalridder, maar ik ben echt van mening dat het roetfilter behouden moet worden.
Ik wil graag dat m'n kinderen in de toekomst ook nog gewoon kunnen ademen zonder astmatische aandoeningen.
Ik wil graag dat m'n kinderen in de toekomst ook nog gewoon kunnen ademen zonder astmatische aandoeningen.
Showroom:
Is boomknuffelaar ook goed? 

Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
E60 523i - Showroom vorige E60
Afgelopen zaterdag mijn roetfilter laten verwijderen, ik kreeg ook de vraag of ik voor het gehele pakket ging, dus inclusief chippen. Ik gaf aan dat hij al gechipt was Door BAR (beek auto racing in Den haag)
Hij was benieuwd hoe de chip uitzag op de computer, eenmaal uitgelezen ging hij hem bekijken en kwam voor mij tot een conclusie waar ik al een beetje rekening mee hield. Hij bleek of minimaal gechipt te zijn of zelfs standaard. Hij liet het mij zien en de belangrijkste kernvelden waren onveranderd. Ik gaf ook al aan dat ik bij het wegrijden bij bar licht teleurgesteld was omdat ik vrijwel nijs voelde. Voor mijn gevoel was hij boven in de toeren sterker maar thats it. Mijn broer met zijn 335i had precies hetzelfde dus wij gingen ervan uit dat het dan wel zo moest zijn.
Ik hem immers lang liggen zoeken voor een tuner en via het 3 serie forum kwam ik bij BAR terrecht.
Nu heb ik zaterdag hem opnieuw laten chippen, man man man wat een verschil zeg, hij is nu echt behoorlijk snel, wat een lol heb ik nu in de auto. Echt een wereld van verschil
Hij was benieuwd hoe de chip uitzag op de computer, eenmaal uitgelezen ging hij hem bekijken en kwam voor mij tot een conclusie waar ik al een beetje rekening mee hield. Hij bleek of minimaal gechipt te zijn of zelfs standaard. Hij liet het mij zien en de belangrijkste kernvelden waren onveranderd. Ik gaf ook al aan dat ik bij het wegrijden bij bar licht teleurgesteld was omdat ik vrijwel nijs voelde. Voor mijn gevoel was hij boven in de toeren sterker maar thats it. Mijn broer met zijn 335i had precies hetzelfde dus wij gingen ervan uit dat het dan wel zo moest zijn.
Ik hem immers lang liggen zoeken voor een tuner en via het 3 serie forum kwam ik bij BAR terrecht.
Nu heb ik zaterdag hem opnieuw laten chippen, man man man wat een verschil zeg, hij is nu echt behoorlijk snel, wat een lol heb ik nu in de auto. Echt een wereld van verschil
....eehhh opnieuw laten chippen?? Is alles ge-update en daardoor verdwenen of zijn ze bij BAR vergeten er de nieuwe software op te zetten waar je voor betaald hebt? Ik neem aan dat BAR dan ook kostenloos dit opnieuw gedaan heeft??
- RyanAtwood
Oef, heel dikke wagen, die zwarte wielen staan goed!
Mijn showroom: BMW E61 535D 2005
Wat bar heeft gedaan..... geen idee. Nogmaals , ik sta niet alleen hierin. Mijn broer was destijds een paar weken eerder gegaan met zijn 335i en heeft het hetzelfde ervaren dan mij.
Na het chippen hadden wij het gevoel dat hij hoog in de toeren iets sterker was, maar thats it. Het was mijn 1e auto die ik liet chippen dus wist helaas niet beter.
Na het chippen hadden wij het gevoel dat hij hoog in de toeren iets sterker was, maar thats it. Het was mijn 1e auto die ik liet chippen dus wist helaas niet beter.
Tot dat je in de U.S geweest bent, dan denk je 'wat heeft het voor zin dat we in dit kleine landje zo op het milieu letten'..Degids schreef:Noem me maar moraalridder, maar ik ben echt van mening dat het roetfilter behouden moet worden.

Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Welk merk velgen heb jij er onder liggen Bjorn? En zijn ze 19 of 20 inch?
Het is een breedset miro 111 in de maat 20 inch.