DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
- Dominic-Breda
Re: OEM look dubbel din systeem
Goed idee, dan weet ik (prijstechnisch) ook meer.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
eerder zijn ze ook niet leverbaar dus tegen half jan begin feb zal er ook pas gekeken worden of we wel/niet genoeg hebben voor een groupbuy. de volgende levering bij navaudio zal dan wel half feb zijn (om de maand krijgen ze levering van de e46 systemen)Dominic-Breda schreef:ik wacht nog even af tot half jan begin feb
sebasel* schreef:Selo schreef:Ome Cied schreef:nou veel te veel 559- of 575 vind ik niet echt ver uit elkaar liggen en ik neem aan dat 575,- toch haalbaar is (dat zijn immers zijn eigen worden). ik zou zeggen als we een lijst maken van mensen die voor 575,- interesse hebben meld jezelf aan dan zien we naar een paar dagen op hoeveel we zitten en kunnen we een rieel voorstel neer leggen bij navaudio.
serieus gedesinteresseerde voor voor de navaudio e46:
* Ome cied
* Selo
* Sebasel*
* Fabian
*
*
*
De kijkdag 15 januari ga ik niet halen. Moet werken.
ik heb wel interesse iig , weet niet hoe ik op de lijst kom alleen
, en de goede lijst , wat betekent gedesinteresseerde ? :?
, en de goede lijst , wat betekent gedesinteresseerde ? :?
koni fsd / eibach pro. h & r stabilisator set .
Das denk ik een foutje. Zal geinteresseerde zijn. Tenminste daar ging ik zelf van uit.
Misschien slim als we dat niet te veel doen en de qoute haakjes even verwijderen.
nou veel te veel 559- of 575 vind ik niet echt ver uit elkaar liggen en ik neem aan dat 575,- toch haalbaar is (dat zijn immers zijn eigen worden). ik zou zeggen als we een lijst maken van mensen die voor 575,- interesse hebben meld jezelf aan dan zien we naar een paar dagen op hoeveel we zitten en kunnen we een rieel voorstel neer leggen bij navaudio.
serieus geinteresseerde voor de navaudio e46:
* Ome cied
* Selo
* Sebasel*
* Fabian
* Rene323ci
*
*
De kijkdag 15 januari ga ik niet halen. Moet werken.[/quote]
- Spoiler: Laat zien
Misschien slim als we dat niet te veel doen en de qoute haakjes even verwijderen.
nou veel te veel 559- of 575 vind ik niet echt ver uit elkaar liggen en ik neem aan dat 575,- toch haalbaar is (dat zijn immers zijn eigen worden). ik zou zeggen als we een lijst maken van mensen die voor 575,- interesse hebben meld jezelf aan dan zien we naar een paar dagen op hoeveel we zitten en kunnen we een rieel voorstel neer leggen bij navaudio.
serieus geinteresseerde voor de navaudio e46:
* Ome cied
* Selo
* Sebasel*
* Fabian
* Rene323ci
*
*
De kijkdag 15 januari ga ik niet halen. Moet werken.[/quote]
mmm, de Duitse prijs is ook nog inl. verzendkosten € 19,- , dan kom je netto al op € 540,-
Nogmaals: ik ben met een importeur bezig en zo bestellen we direct bij Dynavin en schakelen we de tussenhandel uit
Zullen we hier weer verder over het produkt zelf?
Voor de Groupbuy (evt. via NavAudio) open ik een nieuw topic.
http://www.bmwportal.nl/group-buy-f55/d ... t9155.html
Nogmaals: ik ben met een importeur bezig en zo bestellen we direct bij Dynavin en schakelen we de tussenhandel uit
Zullen we hier weer verder over het produkt zelf?
Voor de Groupbuy (evt. via NavAudio) open ik een nieuw topic.
http://www.bmwportal.nl/group-buy-f55/d ... t9155.html
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
- largeproject
- Contacteer:
Ben benieuwd of je het lukt via de importeur,denk dat de dealers daar niet blij mee gaan zijn.
Dus...........
Is iemand er al achter (gelezen op een forum) hoe evt. het opstartscherm/ achtergrond te wijzigen (bijv. het org. bmw opstartscherm === BMW ===)
aanpassingen en extra's komen wel te voorschijn al er een paar in gebruik zijn geduld
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Schakel je zo ook een goede garantie afhandeling niet uit?Opt1mus schreef:en zo bestellen we direct bij Dynavin en schakelen we de tussenhandel uit
Heb ook wel belangstelling, alleen vind ik de beschrijving van de Ipod bediening in de handleiding erg vaag......

Ben wel lid bij E46fanatics, maar kan dit topic niet inzien....hennie_323ci schreef:Op e46fanatics zijn er a 2 binnen
http://forum.e46fanatics.com/showpost.p ... tcount=154
ziet er toch wel netjes uit hoor.
Fijne kerst iedereen!
Laatst gewijzigd door Henry320d op 02 jan 2010, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ook niet nee.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
+ Henry320dDominic-Breda schreef:nja ik ben toch druk met ze aant mailen, zal het wel eens vragen of we ergens in januari kunnen langskomen met een groep liefhebbers.......
als ze een demo willen geven kunnen we een datum prikken met zn allen.
Ik laat het wel weten of ze het doen ofniet.
Wie heeft er evt intresse om te gaan kijken ?
* Dominic-breda
*
*
*
*
(Stond de datum 15-01 nu al vast?? Ben nu aant werk, niet echt tijd het hele topic door te lezen....