Maar ligt het nou aan mij of is er een lange tijd geen foto gepost van het geheel van je bmw
Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Terug van vakantie
Goed bezig man
Maar ligt het nou aan mij of is er een lange tijd geen foto gepost van het geheel van je bmw
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Hahahaha, klopt, maar er is ook niets veranderd eigenlijk
Maar er komt een nieuwe mod aan het lijstje denk ik….
Antwoord van Beek gehad en wat ik zoek is er dus, nu nog even op de prijsopgave wachten :
http://www.p3cars.com/bmw-5-series/p3ca ... interface/
Maar er komt een nieuwe mod aan het lijstje denk ik….
Antwoord van Beek gehad en wat ik zoek is er dus, nu nog even op de prijsopgave wachten :
http://www.p3cars.com/bmw-5-series/p3ca ... interface/
En snel reactie terug, dat wel, het simpele antwoord wordt ik dan weer minder vrolijk van en ben eigenlijk alweer meteen klaar met dat bedrijf :
"Als u de prijs maal 1.25 ( dollar ) en dan maal 1.21 doe ( BTW) doet dan heeft u de prijs incl btw
Inbouwen is op na calculatie basis, ons uur tarief si 96.- incl BTW"
Omrekenen kan ik zelf ook wel maar vroeg om een offerte, dit is geeneens een indicatie, zo jammer dit soort dingen…..
"Als u de prijs maal 1.25 ( dollar ) en dan maal 1.21 doe ( BTW) doet dan heeft u de prijs incl btw
Inbouwen is op na calculatie basis, ons uur tarief si 96.- incl BTW"
Omrekenen kan ik zelf ook wel maar vroeg om een offerte, dit is geeneens een indicatie, zo jammer dit soort dingen…..
Nou, toch weer een nette reaktie terug, ze schatten 100-200 euro en vragen even de laatste prijs op en komen er op terug.
-
BMW530/1976
Ziet er wel gaaf uit. Ik denk dat het ook mooi is in het donker (ben gek op lichtjes).
Volgens mij had Alpina vroeger ook zoiets voor de e30. Maar de prijs fors.
Groeten Bas
Volgens mij had Alpina vroeger ook zoiets voor de e30. Maar de prijs fors.
Groeten Bas
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Wat betreft de info echt super. Dit is wel wat je wilt zien. Inbouwen:
Tenzij je het niet zo zichtbaar doet. Doet afbreuk aan de opzet van je dashboard
Maar dit is mijn bescheiden mening
Er moet een handige knutselaar zijn die zoiets kan bouwen en dan zichtbaar kan laten zijn op je navi scherm. Aan de rechterkant bijvoorbeeld. Dat zou ik echt subliem vinden
Tenzij je het niet zo zichtbaar doet. Doet afbreuk aan de opzet van je dashboard
Maar dit is mijn bescheiden mening
Er moet een handige knutselaar zijn die zoiets kan bouwen en dan zichtbaar kan laten zijn op je navi scherm. Aan de rechterkant bijvoorbeeld. Dat zou ik echt subliem vinden
Dat zou idd super zijn !
Als ik zo bekijk kan hij volgens mij ook helemaal links, daar valt hij in ieder geval niet zo heel erg op, de kleur bevalt me niet, ik wou dat er iets anders mogelijk was, idd een handige donder die de info in de navi kan laten weergeven, daar zou ik met gemak heel wat centen voor over hebben
Als ik zo bekijk kan hij volgens mij ook helemaal links, daar valt hij in ieder geval niet zo heel erg op, de kleur bevalt me niet, ik wou dat er iets anders mogelijk was, idd een handige donder die de info in de navi kan laten weergeven, daar zou ik met gemak heel wat centen voor over hebben
Re: Oud en nieuw E61/ Tourrit
Via FB heb ik, samen met een paar andere gropen, mee gewerkt aan een kleine tourrit voor een lid van een van deze groepen die hertellende is van een operatie aan K voor de 2e keer.
Was een zeer geslaagde dag en erg mooi mee te maken.
Nog even twee mooie pics van de wagen gescoord.

Was een zeer geslaagde dag en erg mooi mee te maken.
Nog even twee mooie pics van de wagen gescoord.

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Zal morgen even compilatie maken
Komt dan in topic evenementen 
Op FB zijn ze hier allemaal te bekijken :
https://www.facebook.com/events/485783454932608/
Op FB zijn ze hier allemaal te bekijken :
https://www.facebook.com/events/485783454932608/
De foto's krijg ik helaas niet gekopieerd, dan moet ik ze eerst allemaal stuk voor stuk downloaden, weer uploaden en dan plaatsen, sorry, is me even teveel werk met zoveel foto's, ik zou zeggen neem een kijkje op FB 
Re: Oud en nieuw E61/ Wrap
Dik. Ben erg benieuwd.
Re: Oud en nieuw E61/ Wrap
Gaan ze de raamlijsten ook nog demonteren of wrappen ze daar tegenaan? Lijkt me bij het achterste zijruitje tamelijk lastig