E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Vind het ook een sicke combi... Volks, splitters enz. enz... In Japan rijden ze ook met ziekelijke flushed/ circuit BMW's... Love it!
ik wat minder,
van mij mogen zie al dat japans gedoe op de japanse wagens laten! bmw moet gewoon duits gestijld worden, en die amerikanen kunnen t over algemeen ook lekker!
maaar een leuke circuit bimmer mag inderdaad wel iets meer aero look krijgen, datwel!
van mij mogen zie al dat japans gedoe op de japanse wagens laten! bmw moet gewoon duits gestijld worden, en die amerikanen kunnen t over algemeen ook lekker!
maaar een leuke circuit bimmer mag inderdaad wel iets meer aero look krijgen, datwel!
>>>>Showroom E36's<<<<
Tjonge.. Dacht bijna dat mijn eigen auto daar stond op de achtergrond!OblivioN schreef:
Subtiel en toch heel mooi!
poeeeh poeeeeeeh ff de stof er af blazen!!
Weten we niet meer hoe het dan wel moet ?
Hier eentje dan..
Zo MOET de mijne er uit zien. Vind de 9,5 J voor wielen echt goed staan. Vult tenminste de wielkasten voor op.
Weten we niet meer hoe het dan wel moet ?
Hier eentje dan..
Zo MOET de mijne er uit zien. Vind de 9,5 J voor wielen echt goed staan. Vult tenminste de wielkasten voor op.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- benmaassen
Ik moet zeggen, dat geel in de koplampen, vind ik niet eens zo heel lelijk best wel dik eigenlijk:POblivioN schreef:
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
E46 met BBS (look-a-like) staat echt superdik! Die onderste vind ik wel errug laag hahaha
Die laatste staat wel erg te laag. En die BBS op die witte staat ook dik
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
die caab is echt voor mij een van de e46's die zo dicht bij DE perfecte komt in mijn ogen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Die witte is deze geloof ik
Die is ook heeeeel moooi!!!
Die is ook heeeeel moooi!!!