Nou vraag ik mij wel af heren hoeveel DB zo'n Race produceert en of het qua geluid nog uitmaakt of je de 76 of 83MM versie hebt.
@Martijn super race+? Hebben

Das leuk klusje om zelf te doen of is dat niet jouw dingAngelo-V schreef:- Maandag 18 mei wordt er een Dension Gateway Pro ingebouwd
Het Y-stuk zit voor de einddemper op één pijp aangesloten. Met de klep open zal het geluid dus door de demper en het Y-stuk gaan. Der komt een extra uitgang bij zeg maar. Mocht het toch niet naar mijn wens zijn dan zijn er nog wel weer manieren om het aan te passenMartijn. schreef:Maar dan heb je als je de klep open zet gewoon geen demping meer of hoe moet ik dat zien?
Want dan lijkt het me geen mooi geluid en ws veel te luid. Of gaat het dan gedeeltelijk via de originele demper ?
Normaal gesproken had ik het zelf wel gedaan, maar ik zit de komende tijd helaas wat krap met mijn werk. Gelukkig heb ik een hele aardige buurman (eigenaar van tuning bedrijf) die spontaan zei: breng maar langs, ik bouw het wel in. Mooi dacht ik, dan is dat ook weer geregeld!Cabrioot schreef:Das leuk klusje om zelf te doen of is dat niet jouw dingAngelo-V schreef:- Maandag 18 mei wordt er een Dension Gateway Pro ingebouwdenne toch voor de eps optie gegaan, ik ben heel benieuwd hoe het systeem klinkt en werkt