R.R's 530d E61 even off-topic
-
Re: R.R's E61 530D Raamlijsten gedipt..... En er weer af.
Nou ik heb hoogglans via Bart, ben ik gelijk helemaal klaar.
Ja die verticale stellen geen ruk voor, alleen die achterste zijn effe bekijken of het kan.
Ja die verticale stellen geen ruk voor, alleen die achterste zijn effe bekijken of het kan.
onnodige post, antwoord staat er al
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
-
Je hebt pb vincentVintiem schreef:onnodige post, antwoord staat er al
Mvg,
Vincent
Hey! Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe baan! Las elders dat je was aangenomen. Balen van je dip! Ik herken een paar dingen die je schrijft een klein beetje. Ik heb mijn lijsten laten spuiten door iemand van wie het zijn werk is. Bij mij zie je ook echt niet van dichtbij dat het een dip is. Ik dus helemaal enthousiast bij hem een bus gekocht om mijn grill te dippen...drama! Zag er niet uit haha. Volgens mij is het ook een beetje een kwestie van vaak doen.
Inmiddels ook alweer een keer of drie door de wasstraat geweest, maar het blijft perfect zitten. Dus ik snap het enthousiasme van de dip.
Echter, zoals ik zelf ook al vaak had gezegd, gaat er maar iets mis mee dan is het voor mij ook niet meer dippen, wrappen of spuiten. Dan komt er gewoon gelijk OEM in.
Als je de hoogglans van Bart hebt gekocht...helemaal top! Dat is een geheel ander resultaat dan je met welk middel dan ook zal bereiken! Persoonlijk vind ik matt mooier, maar ieder zijn ding.
Voor een mooie prijs heb je OEM hoogglans...wat wil je nog meer!
Inmiddels ook alweer een keer of drie door de wasstraat geweest, maar het blijft perfect zitten. Dus ik snap het enthousiasme van de dip.
Echter, zoals ik zelf ook al vaak had gezegd, gaat er maar iets mis mee dan is het voor mij ook niet meer dippen, wrappen of spuiten. Dan komt er gewoon gelijk OEM in.
Als je de hoogglans van Bart hebt gekocht...helemaal top! Dat is een geheel ander resultaat dan je met welk middel dan ook zal bereiken! Persoonlijk vind ik matt mooier, maar ieder zijn ding.
Voor een mooie prijs heb je OEM hoogglans...wat wil je nog meer!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
-
Hey bjorn,
Ja dank je wel man.
Voor diegene die denken huh
Ik heb vandaag een nieuwe baan gevonden nadat ik vorig jaar september mijn baan ben kwijt geraakt.
Daarom had ik nu zo veel tijd om aan de auto te klussen, elk nadeel heeft zijn voordeel whahaha.
Vwb de lijsten.
Hoewel het er best strak op zit ben je toch even bezig alles weer terug te zetten.
En dan moet je bijvoorbeeld de rubbers weer tussen de lijsten het raam zien te krijgen.
En rubber op rubber gaat stroef, en dus heeft dat er onder te lijden.
Nu heb ik een polijstmachine gekocht, en ik ben erg bang dat als ik per ongeluk met de polijstschijf over de plastidip ga het helemaal lelijk word.
Dus wat heb ik nu gedaan: ik koop de lijsten van Bart, ik heb nu het vermoeden dat ik hoogglans mooier ga vinden als de matte lijsten.
Maarrrrrr Vincent wil graag mijn chromen, dus ik ruil alsnog met Vincent.
Dus na zondag heb ik een set matzwart en een set hoogglans liggen.
Bart heeft zijn lijsten verkocht, Vincent heeft chroom wat hij graag wil, ik kan kiezen tussen mat en glans en diegene die ik niet neem (95% zeker dat ik voor glans ga)gaan op marktplaats.
Dus zijn we alledrie geholpen op deze manier, en het leukste is dat het Vincent en mij niets gaat kosten
Ja dank je wel man.
Voor diegene die denken huh
Ik heb vandaag een nieuwe baan gevonden nadat ik vorig jaar september mijn baan ben kwijt geraakt.
Daarom had ik nu zo veel tijd om aan de auto te klussen, elk nadeel heeft zijn voordeel whahaha.
Vwb de lijsten.
Hoewel het er best strak op zit ben je toch even bezig alles weer terug te zetten.
En dan moet je bijvoorbeeld de rubbers weer tussen de lijsten het raam zien te krijgen.
En rubber op rubber gaat stroef, en dus heeft dat er onder te lijden.
Nu heb ik een polijstmachine gekocht, en ik ben erg bang dat als ik per ongeluk met de polijstschijf over de plastidip ga het helemaal lelijk word.
Dus wat heb ik nu gedaan: ik koop de lijsten van Bart, ik heb nu het vermoeden dat ik hoogglans mooier ga vinden als de matte lijsten.
Maarrrrrr Vincent wil graag mijn chromen, dus ik ruil alsnog met Vincent.
Dus na zondag heb ik een set matzwart en een set hoogglans liggen.
Bart heeft zijn lijsten verkocht, Vincent heeft chroom wat hij graag wil, ik kan kiezen tussen mat en glans en diegene die ik niet neem (95% zeker dat ik voor glans ga)gaan op marktplaats.
Dus zijn we alledrie geholpen op deze manier, en het leukste is dat het Vincent en mij niets gaat kosten
Top geregeld mannen, ik heb dit allemaal even gemist Topic hier was sneller dan dat ik de mails gelezen had
-
Mooi toch zo'n forum
Trouwens wie weet is er zondag iemand die mijn matzwarte al wil overnemen.
Er was toch een verkoop mogelijkheid daar?
Ik geef gewoon mijn zoon een percentage als hij ze daar weet te verkopen whahaha.
Die geldwolf van mij doet dat wel denk ik.
Trouwens wie weet is er zondag iemand die mijn matzwarte al wil overnemen.
Er was toch een verkoop mogelijkheid daar?
Ik geef gewoon mijn zoon een percentage als hij ze daar weet te verkopen whahaha.
Die geldwolf van mij doet dat wel denk ik.
Er komt geen aparte verkoop hoek, ik kreeg hier nagenoeg geen reaktie op, uiteraard kun je het wel verkopen daar
-
Oh oké, dat heb ik niet mee gekregen.
Nou heb het op Facebook gezet en als iemand interesse heeft worden ze gelijk verkocht.
Zo niet gaan ze op marktplaats.
Nou heb het op Facebook gezet en als iemand interesse heeft worden ze gelijk verkocht.
Zo niet gaan ze op marktplaats.
We gaan het zondag zien, helemaal top!
@Ron: gefeliciteerd met je nieuwe baan, heerlijk gevoel denk ik zo. Ik ken het thuiszitten helaas momenteel zelf dus top voor je
Mvg,
Vincent
@Ron: gefeliciteerd met je nieuwe baan, heerlijk gevoel denk ik zo. Ik ken het thuiszitten helaas momenteel zelf dus top voor je
Mvg,
Vincent
Hmm das balen dat je een E61 hebt, anders had ik die mat zwarte gelijk over willen nemen!
Groetjes, Bjorn
-
Ik help je wel buigen bjorn, neem jij een slijptol mee komt het ook goed
-
nice! een 3.0 komen er nog meer pads bij?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio