DEEL 1!
Het was vandaag weer klus en was dag!
Allereerst begonnen aan de kleppendeksel, had namelijk het vermoeden dat hier de olielekkage vandaan kwam.
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Dekseltje eraf, meteen ff de nokkenas, tuimelaars en klepveren e.d gecontroleerd, en dat zag er nog allemaal goed uit! weinig sporen van slijtage, en dat na bijna 240.000km!
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Vervolgens alles ff schoongemaakt, kleppendeksel pakking gecheckt, en kon nu mooi achter het blok voelen of er olie lekte, maar dit bleek niet het geval! dan zal het toch het carter moeten zijn dat lekt.. dus deksel maar weer teruggebouwd.
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
aangezien ik het gedeelte voor de interieur filters los had, direct maar ff gestofzuigd, filters schoongemaakt en opgeruimd.
was wel nodig!
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Uiteindelijk alles nog nagelopen, filters, vloeistoffen, half litertje olie bijgevuld, koelvloeistof bijgevuld, en dacht laat 'm ff warm lopen, kijken of kleppendeksel droog blijft.
Ik starten.. hummmmmm... blublublublublub... uit.
nog maals geprobeerd, met een beetje gas erbij... hummmmmmmmmm...gas los... blublublublub... uit... godver de godver.
kap open, alles weer nagelopen, kabeltjes, stekkertje, slangetjes, en dan gewoon niks kunnen vinden... kijk vervolgens naar de rubberen inlaat slang.. tadaaa. iets te fanatiek geweest denk ik toen ik het luchtfilter ging controleren
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Ja k*t, en nu? als ik een nieuwe bestel heb ik 'm dinsdag of woensdag pas binnen, en heb de auto echt nodig.. ook geen seconde lijm meer in huis, dus maar tevoet naar het winkelcentrum voor seconde lijm.. slang dichtgesmeerd, ff laten drogen...
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
Untitled by
Kevin Hoff, on Flickr
starten: hummmmmmm... opgelost!
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)