Harm: 330D 2000. p27: Deze week in Autoweek!
Re: Harm: 320D 1998 p12: 1 LMM per jaar?
Stond ik toch niet bij de Albert Heyn naast een prachtige M3 geparkeerd! En even later zag ik een vrij mooie witte cabrio, het e46-leven is goed hier in Vught
Op m'n werk stond ik dan weer naast een 330ci cabrio, ook niet verkeerd...

Re: Harm: 320D 1998 p12: 1 LMM per jaar?
Na een weekje Normandië denk ik dat de voorremmen ook wel aan vervanging toe zijn
Wat een mooie weggetjes hebben ze daar! We zaten zo ongeveer in la Suisse Normande, een behoorlijk heuvelachtige streek. Lekkere smalle weggetjes met mooie bochten. Lekker hoor, scheuren met zo'n BMW.

Al voor de vakantie trouwens ook maar een nieuw motorkapembleem erop gezet, die begon een beetje af te bladderen...

Filmpjes verwijderd, we willen dit niet aanmoedigen en voeren een consequent beleid 
Ook nog een paar plaatjes:
Moderatoropmerking Darudevampire

Al voor de vakantie trouwens ook maar een nieuw motorkapembleem erop gezet, die begon een beetje af te bladderen...
Re: Harm: 320D 1998 p12: vakantieplaatjes
gaaf hoor
krijg er helemaal zin in zelf ook is zon trip te maken als ik die plaatjes hier en daar zo allemaal zie
wel jammer dat ik net je filmpjes heb gemist

wel jammer dat ik net je filmpjes heb gemist

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Huh? wat is er mis met die filmpjes? copyright kan het niet zijn, ik heb ze zelf gemaakt...
In elk geval is Normandië veel leuker dan ik gedacht had, was er ook nog nooit echt geweest. Hoewel kamperen er misschien een minder leuk plan is, vandaar ook dat huis op de foto
En uiteraard deed de 320D het prima, eigenlijk zonder problemen een paar 1000 km gereden. Had ik eigenlijk ook niet anders verwacht.... en zelfs de Dynavin deed het eigenlijk erg goed, afgezien van het weerspiegelingsissue van het scherm dan. Erg mooi: op het scherm de cursor op het uiterste puntje van Normandië zetten en 'm er gewoon naartoe laten navigeren, erg handig.
In elk geval is Normandië veel leuker dan ik gedacht had, was er ook nog nooit echt geweest. Hoewel kamperen er misschien een minder leuk plan is, vandaar ook dat huis op de foto

En uiteraard deed de 320D het prima, eigenlijk zonder problemen een paar 1000 km gereden. Had ik eigenlijk ook niet anders verwacht.... en zelfs de Dynavin deed het eigenlijk erg goed, afgezien van het weerspiegelingsissue van het scherm dan. Erg mooi: op het scherm de cursor op het uiterste puntje van Normandië zetten en 'm er gewoon naartoe laten navigeren, erg handig.
maar ik geloof het goed dat het wel bevallen is ja... maar de weerspiegeling in de dynavin is toch wel vrij hinderlijk ja? wel jammer... maar hij werkt dus iig goed, das t belangrijkste ;D
_______________________________Showroom________________________________

Och zo schokkend zijn die filmpjes niet: camera uit het raam gehangen zodat je het voorscherm en het wiel een beetje ziet, en dan rijden over leuke smalle weggetjes... en aangezien je buiten de bebouwde kom 90 mag in Frankrijk, niks illegaals gedaan.
Op het scherm van de dynavin zie je eigenlijk 75% van de tijd niks, je moet echt je hand er even boven houden om iets te kunnen zien. Maar goed, daar ben ik nu aan gewend. Als je op wegen rijdt met veel bomen erlangs gaat het allemaal wel. Mijn bijrijder en chauffeur was er al vrij snel aan gewend
Op het scherm van de dynavin zie je eigenlijk 75% van de tijd niks, je moet echt je hand er even boven houden om iets te kunnen zien. Maar goed, daar ben ik nu aan gewend. Als je op wegen rijdt met veel bomen erlangs gaat het allemaal wel. Mijn bijrijder en chauffeur was er al vrij snel aan gewend

- Martijn_bmw
mooie foto's ook!
ben ook eens in normandie geweest en het is idd een leuk en mooi gebied relatief dicht bij huis
ben ook eens in normandie geweest en het is idd een leuk en mooi gebied relatief dicht bij huis

E30-320i-1984 < sold
E30-316ibaur-1990 < sold
E30-alpinaC1-1987 < sold
E30-316baur-1985 < sold
E30-320i-1990 < sold
E30-318ibaur-1988 < sold
E30-320ibaur-1988 < sold
E30-325ibaur-1990 < sold
E46-318i-1999 < sold
E91-318i-2006
E30-316ibaur-1990 < sold
E30-alpinaC1-1987 < sold
E30-316baur-1985 < sold
E30-320i-1990 < sold
E30-318ibaur-1988 < sold
E30-320ibaur-1988 < sold
E30-325ibaur-1990 < sold
E46-318i-1999 < sold
E91-318i-2006
Ook wel fijn inderdaad, om op een extreem drukke Franse zaterdag niet helemaal de autoroutes naar het zuiden te hoeven rijden... in 6 a 7 uur ben je in Normandië. We hoefden er pas om half vijf te zijn, dus hebben een heel stuk langs de Franse kust toeristisch gereden. Dan krijg je erg mooie uitzichten en leuke dorpjes 
Alleen hoor ik wel al een hele tijd een rare rammel van achteren komen, vooral op klinkers en slecht wegdek. Net of er iets los ligt ofzo.

Alleen hoor ik wel al een hele tijd een rare rammel van achteren komen, vooral op klinkers en slecht wegdek. Net of er iets los ligt ofzo.
Vandaag weer lekker een beetje gebeund, handig hoor om gewoon een brug te kunnen gebruiken als je daar zin in hebt... de achterremmen maar een keer uit elkaar gehaald, de handrem was toch nog niet helemaal lekker afgesteld. Vooral links. Zonder de remklauw erop kun je veel beter voelen en horen wat er aanloopt, omdat de normale blokken ook altijd wel een beetje geluid maken.
Ook meteen de boel van onderen even geïnspecteerd, plastic onder de motor er ff af. Het stuurhuis was onder de startmotor nogal olie-achtig, zal wel ergens bij de turbo vandaan komen ofzo. Beetje schoongemaakt dus.
Omdat de strip in de bumper voor de parkeersensoren ook al binnen was, heb ik die er ook maar vast ingestopt. Als de sensoren van de week binnenkomen kan ik die mooi inbouwen. Ook ga ik dan de voorremmen doen, zowel blokken als schijven zijn aan vervanging toe.
Ook meteen de boel van onderen even geïnspecteerd, plastic onder de motor er ff af. Het stuurhuis was onder de startmotor nogal olie-achtig, zal wel ergens bij de turbo vandaan komen ofzo. Beetje schoongemaakt dus.
Omdat de strip in de bumper voor de parkeersensoren ook al binnen was, heb ik die er ook maar vast ingestopt. Als de sensoren van de week binnenkomen kan ik die mooi inbouwen. Ook ga ik dan de voorremmen doen, zowel blokken als schijven zijn aan vervanging toe.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Goed bezig!
Altijd handig, een brug tot je beschikking
Altijd handig, een brug tot je beschikking

Net gehoord dat m'n Parkmatic setje is afgeleverd, daar zal ik me morgen eens mee bezig gaan houden
Meteen ook maar de remmen, dat wordt een fijn avondje beunen!

Zo, even een avondje zitten beunen met de pdc. Ik was eigenlijk van plan om van iedere satp een foto te maken en een DIY te maken, maar eer dat ik daar aan dacht zat de bumper er al weer op...
Eigenlijk ging het heel voorspoedig en is 't een klusje van niks. Even de bumper eraf en de kabeltjes netjes wegwerken, kastje tegen de carrosserie plakken en speakertje tussen de metalen en de stoffen hoedenplank schuiven.
Uiteindelijk ziet het er zo uit, ik heb meteen het bumperhoekje rechts wat beter gehangen, die stond een beetje naar buiten...

Eigenlijk ging het heel voorspoedig en is 't een klusje van niks. Even de bumper eraf en de kabeltjes netjes wegwerken, kastje tegen de carrosserie plakken en speakertje tussen de metalen en de stoffen hoedenplank schuiven.
Uiteindelijk ziet het er zo uit, ik heb meteen het bumperhoekje rechts wat beter gehangen, die stond een beetje naar buiten...

Re: Harm: 320D 1998 p13: pdc erin gebeund
Ziet er prima uit Harm. Leuk om zelf een beetje te klussen hè?
Heb ik een deuk in m'n bumper?
Inderdaad lekker om een beetje te klussen
Zaterdag maar eens de voorremmen doen, daar had ik nu geen zin meer in en de brug was ineens bezet door een auto met stukke versnellingsbak.
Inderdaad lekker om een beetje te klussen

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Prima update!