MP Advertenties
Re: MP advertenties
Hmm dat hele interieur moet vervangen worden door een zwart setje sportleder probeer je te zeggen? (h)
Da's een heel mooi stuurtje, vind hem zo mooier als een origineel ALPINA Switchtronic stuur. Mocht ik ooit nog eens een ALPINA B3 of B10 hebben, dan zou er zo'n stuur in komen....
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Vind het ook mooi, alleen het Alpina logo icm het vind ik minder...
1 van de 2 moet dus gaan.
1 van de 2 moet dus gaan.
maar dan nog iets he.. zou het wel fijn rijden zijn.. automaat VS flippers? ik weet wel dat een echte smg bak toch heel wat anders is..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Maar wel leuk om in de kantine te kunnen zeggen dat je F1-flippers hebt in je station (h)
Tsja apart, mijn ding is het niet..... doe mij maar pianolak. (h)
he, die heb ik nog niet eerder gezien. Ben bang dat ze in het niet gaan vallen bij de rest van het interieur.
Volgens mij best een koopje: klik (van iemand van driving-fun)
Even prefacelift lampen erin zetten en dan is 'ie klaar; facelift lampen in een prefacelift zijn nl. not done..
Even prefacelift lampen erin zetten en dan is 'ie klaar; facelift lampen in een prefacelift zijn nl. not done..
Ja die was van iemand van driving fun idd hij heeft hem namelijk 3 weken geleden verkocht.
De verkoper is iemand anders iig, soort van handelaar denk ik omdat die zo snel alweer te koop staat.
De verkoper is iemand anders iig, soort van handelaar denk ik omdat die zo snel alweer te koop staat.
Aha dacht dat hij nog steeds van diegene van driving-fun was. Als je het kenteken natrekt via de RDW zie je inderdaad dat de laatste laatste tenaamstelling op 18-04-2009 was...
Afgezien van de eigenaarswisseling is het een mooi ding hoor .
Absoluut, zeker voor deze prijs. Zou wel 'effe' prefacelift lampen erop schroeven...
Nog even doorsparen en ik kan ook voor de onderhoudskosten opdraaien.
Nog even doorsparen en ik kan ook voor de onderhoudskosten opdraaien.
Ik kwam deze advertentie tegen. Er klopten een paar dingen niet......
Foutjes
leder xenon vollausstattung
Foutjes
leder xenon vollausstattung
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.