Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ New rims
Heb je het bonnetje nog?
Van je vrouw natuurlijk, inruilen!
hihi grapje Bart.
hihi grapje Bart.
Ik heb mijn vrouw een auto laten zoeken, komt ze met een 530D LCI aan.....
moet wel zeggen dat er een wereld voor me opengaat nog nooit zoveel opties gezien
maar het geluid is K*T daar zijn we het over eens
Ik ben zelf meer van kistjes bouwen en USA amps, maar je kunt tegenwoordig niets met die nieuwe wagens
Ik hoop dat ik op de Gladen versterker verder kan uitbreiden met mijn eigen gepruts, shaken moet die bak
moet wel zeggen dat er een wereld voor me opengaat nog nooit zoveel opties gezien
maar het geluid is K*T daar zijn we het over eens
Ik ben zelf meer van kistjes bouwen en USA amps, maar je kunt tegenwoordig niets met die nieuwe wagens
Ik hoop dat ik op de Gladen versterker verder kan uitbreiden met mijn eigen gepruts, shaken moet die bak
Hahahaha, die tijd heb ik een beetje gehad, maar mag best iets harder kunnen waarbij er een mooi vol en zuiver geluid klinkt
Hihi dat vat je verkeerd op, deze inmiddels Abraham is geen Johnny meer en mijn werk is een vorm van houtbewerking, heb ook mooie werkplaats. Vroeger werkte ik veel met home high-end audio, electrostaten enzo, dus ik weet wel wat mooi is en kan... komt goed.
- Bimmerbaak
Ik heb nog even een vraagje, hoe doen jullie dat met de slotbouten, als je er b.v spacers van 15 of 20 mm achter op zet.
Moet je er dan ook nieuwe langere slotbouten er in zetten?
Moet je er dan ook nieuwe langere slotbouten er in zetten?
Helaas wel ja, bij elke spacer ben je genoodzaakt langere bouten te kopen, althans, ik neem hierin geen risico, en je hebt dan ook meteen langere slotbouten nodig.
Omdat ik aan de voorzijde nu dikkere spacers nodig heb dus meteen een setje nieuwe bouten en een setje slotbouten, voordeel is dan weer dat de slotbouten volgens mij in een set van 4 gaan en je deze dus weer voor alle wielen kunt gebruiken, mits je ze lang genoeg koopt, en je dus niet met verschilende sleutels zit.
Je kunt ze als ze te lang zijn op maat laten zagen, of zelf, dit heb ik de laatste keer laten doen. Dus complete set die lang genoeg waren voor achter, echter te lang voor de voorzijde, deze 2 voor voorzijde dus op maat maken en je hebt een sleutel voor alle wielen.
Omdat ik aan de voorzijde nu dikkere spacers nodig heb dus meteen een setje nieuwe bouten en een setje slotbouten, voordeel is dan weer dat de slotbouten volgens mij in een set van 4 gaan en je deze dus weer voor alle wielen kunt gebruiken, mits je ze lang genoeg koopt, en je dus niet met verschilende sleutels zit.
Je kunt ze als ze te lang zijn op maat laten zagen, of zelf, dit heb ik de laatste keer laten doen. Dus complete set die lang genoeg waren voor achter, echter te lang voor de voorzijde, deze 2 voor voorzijde dus op maat maken en je hebt een sleutel voor alle wielen.
- Bimmerbaak
Oké, Thanks voor de info Bart
Re: Oud en nieuw E61/ Shine
Vandaag maar even de tijd genomen om de wrap te sealen met Angelwax, wat een …..werk zeg en het ergste is dat ik er eigenlijk helemaal niets van zie
Vanavond de nieuwe velgjes er onder
Vanavond de nieuwe velgjes er onder
Wie mooi wil zijn moet....juist...hard werken
Als het nog licht is dan schiet maar wat mooie foto's!
Als het nog licht is dan schiet maar wat mooie foto's!
Valt me op dat de auto wat vriendelijker oogt in het wit. Zelfs met de 4 uitlaten blijft het nu vriendelijk.
Nieuwe velgjes zullen 'm goed doen! Ben benieuwd naar de foto's!
Nieuwe velgjes zullen 'm goed doen! Ben benieuwd naar de foto's!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Binnen zal er wel licht zijn denk ik Joost
Zo past hij beter bij mij Ronald
Zo past hij beter bij mij Ronald