Verkocht jongens! De E36 is weg :-) P23
Re: Paar kleine updates! P12 :)
Haha nee tuurlijk bespaar ik hier niet op mann daar word echt niet op bespaard!
Wees niet bang, dit komt allemaal goed (maar heb al een klein achterdeurtje dus heb al wat geld gespaard )
4300K? Weet je het zeker Cliff?
Waarom zijn die dingen dan altijd zo Blauw?
Je ziet die nieuwste X5 of X6 ook allemaal met (in mijn ogen dann) 8000K rijden!
4300K is wit, nou wat die Bmw's hebben is echt geen wit licht hoor, of ik moet gigantische kleurenblind zijn !
Wees niet bang, dit komt allemaal goed (maar heb al een klein achterdeurtje dus heb al wat geld gespaard )
4300K? Weet je het zeker Cliff?
Waarom zijn die dingen dan altijd zo Blauw?
Je ziet die nieuwste X5 of X6 ook allemaal met (in mijn ogen dann) 8000K rijden!
4300K is wit, nou wat die Bmw's hebben is echt geen wit licht hoor, of ik moet gigantische kleurenblind zijn !
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Re: Paar kleine updates! P12 :)
Welke kleur heeft je auto?Sim0n schreef:of ik moet gigantische kleurenblind zijn !
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Paar kleine updates! P12 :)
Die ze bij BMW garages monteren zijn ook gruwelijk wit vergeleken met wat je normaal op straat allemaal tegen komt
-- Houdoe wanne --
Re: Paar kleine updates! P12 :)
Simon, ik bedenk me net iets. Weet je zeker dat je nog zoveel geld gaat uitgeven aan overspuiten als je misschien een E39 540i wil? Ik zou met een van beide nog heel even wachten..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Paar kleine updates! P12 :)
Kerel,
Noujaa kijk als ik hem zo op MP zet krijg ik er helemaal niets meer voor weetje...
Ik heb het namelijk even nagevraagd, en als ik me auto helemaal laat spuiten...
Dus echt geheel de auto (buitenkant) ben ik rond de €3000,- kwijt...
Ongeveer!
En dan moet ik hem zelf nog helemaal strippen ook...echt helemaal strippen...
Bumpers eraf, zijskirts, spiegels, emblemen, koplampen, achterlichten, kenteken verlichting, kentekens eraf, kenteken verlichting eruit, alle rubbers verwijderen dus bij me dakraam, bij me deuren, bij me achterramen...
Verzin het maar wat je nog meer heb...hij moet helemaal kaal!
Moet ik zelf doen dan, vind ik niet erg maar dat word best wel een tief*s werk...
En alles moet ook weer terug natuurlijk!
En als ik het door hem allemaal zou laten doen zou ik rond de 4 roodjes kwijt zijn...
Je had toch gelijk Cliff! Is nog best duur mann !
Mijn conclusie:
Auto heeft me €4000,- gekost...
Zit nu al €1200,- in (verlaging, koplampen, de remschijven van Nardo heb ik hier nog liggen maar wel betaald natuurlijk)....
M3 bumpers voor en achter rond de €300,-....
Zijscherm en grillhouder €75,-
Spuiten € 3000,-
Dan ben ik dus al meer dan €8500,- kwijt...
En dan zijn we der nog niet, want dan moet ik ook nog nieuwe stootstrips hebben want die zijn gescheurd en afgebroken...
Nou dan haal ik die M3 strips (zijn geloof ik ook rond de €150,-)
Zit ik al op €8650,-...
En dan komen nog de dingen die ik super graag had gewilt, waaronder een Eisenmann uitlaat, M3 stuur, andere velgen (want die Alpina's zijn ook naar de kl*te die moet ik opknappen en deze huidige velgen vind ik echt niets!)...
Al met al kost die auto dan meer dan €10.000...
RUIM meer...
Nou het spijt me, ik ben een behoorlijke Bmw freak...
Maar voor een auto uit '95...met ruim 275.000 km op de teller (wel helemaal goed onderhouden hoor zoals jullie weten, is altijd elk jaar voor de keuringen gegaan bij de Bmw dealer) maar toch...
Zijn wel veel kilometers!
En als die auto mij dan zoveel geld kost uiteindelijk...
En de dagwaarde ligt rond de €5000 voor een knappe E36 328i!
Gemiddelde waarde...
Me auto heeft al tegen de 3 ton gelopen...
Nou wat leverd die uit eindelijk op? € 4000,-?
Dan ga ik meer dan €6000 achteruit mann!
Dat vind ik nogal wat!
En hoe een Bmw freak ik ook ben...dit vind ik toch net iets te veel van het goeie en ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat die auto niet waard vind!
En dat geld wat ik er dan instop kan ik beter aan de kant zetten en een mooiie 540i van kopen!
Want de E36 word er niet meer waard op, de waarde blijft het zelfde..
En een 5-serie heb ik altijd al gewilt!
Nouja nu ik dit allemaal weet, en ik weet dat het zoveel gaat kosten vind ik dat zonde man en koop ik liever een nette 540i!
Dat is de reden dat ik hem wil verkopen...
En ik kan wel zeggen ik spuit hem niet en ik pleur hem nu op MP...
Maar wat krijg ik er dan voor? In deze staat?
Tegen de 3 ton aan kilometers...
Voorbumper niet gespoten...
Grillhouder niet gespoten...
Zijscherm niet gespoten...
Achter scherm beschadigd...dikke deuk en krassen...
Achterbumper verk*nkerd...
Snap je wat ik bedoel Joe?
Dan mag ik blij wezen als een gek me €2500,- geeft...
Wat ik al niet eens krijg denk ik...
Nou dan ben ik der helemaal ziek van!
Dus wat nou mijn plan is...
Is om alleen de voorbumper te spuiten met de grillhouder en me zijscherm...
Dan ben ik hooguit €500,- kwijt (maatje van mij heeft ze hele neus laten spuiten voor €750,- met motorkap en ze andere zijscherm) dus met €500,- redt ik dat wel...
Maar dan leverd de auto al veel meer op dan nu!
Nu is die mat zwart met grijs en de orginele kleur zwart..
En dan is die de orginele kleur zwart, maarjaa wel met wat schade achter!
Snapje?
En schiet me net te binnen dat ik de M3 achterbumper misschien ook wel laat meespuiten en die erop zet, dan is alleen me achterscherm k*t snap je?
Dan leverd die tenminste nog wat op!
Maar wat bedoel je eigenlijk met:
Ik zou met een van beide nog heel even wachten...
Bedoel je daar het verkopen van de E36 mee?
Of bedoel je daarmee het aanschaffen van de 540i?
Noujaa kijk als ik hem zo op MP zet krijg ik er helemaal niets meer voor weetje...
Ik heb het namelijk even nagevraagd, en als ik me auto helemaal laat spuiten...
Dus echt geheel de auto (buitenkant) ben ik rond de €3000,- kwijt...
Ongeveer!
En dan moet ik hem zelf nog helemaal strippen ook...echt helemaal strippen...
Bumpers eraf, zijskirts, spiegels, emblemen, koplampen, achterlichten, kenteken verlichting, kentekens eraf, kenteken verlichting eruit, alle rubbers verwijderen dus bij me dakraam, bij me deuren, bij me achterramen...
Verzin het maar wat je nog meer heb...hij moet helemaal kaal!
Moet ik zelf doen dan, vind ik niet erg maar dat word best wel een tief*s werk...
En alles moet ook weer terug natuurlijk!
En als ik het door hem allemaal zou laten doen zou ik rond de 4 roodjes kwijt zijn...
Je had toch gelijk Cliff! Is nog best duur mann !
Mijn conclusie:
Auto heeft me €4000,- gekost...
Zit nu al €1200,- in (verlaging, koplampen, de remschijven van Nardo heb ik hier nog liggen maar wel betaald natuurlijk)....
M3 bumpers voor en achter rond de €300,-....
Zijscherm en grillhouder €75,-
Spuiten € 3000,-
Dan ben ik dus al meer dan €8500,- kwijt...
En dan zijn we der nog niet, want dan moet ik ook nog nieuwe stootstrips hebben want die zijn gescheurd en afgebroken...
Nou dan haal ik die M3 strips (zijn geloof ik ook rond de €150,-)
Zit ik al op €8650,-...
En dan komen nog de dingen die ik super graag had gewilt, waaronder een Eisenmann uitlaat, M3 stuur, andere velgen (want die Alpina's zijn ook naar de kl*te die moet ik opknappen en deze huidige velgen vind ik echt niets!)...
Al met al kost die auto dan meer dan €10.000...
RUIM meer...
Nou het spijt me, ik ben een behoorlijke Bmw freak...
Maar voor een auto uit '95...met ruim 275.000 km op de teller (wel helemaal goed onderhouden hoor zoals jullie weten, is altijd elk jaar voor de keuringen gegaan bij de Bmw dealer) maar toch...
Zijn wel veel kilometers!
En als die auto mij dan zoveel geld kost uiteindelijk...
En de dagwaarde ligt rond de €5000 voor een knappe E36 328i!
Gemiddelde waarde...
Me auto heeft al tegen de 3 ton gelopen...
Nou wat leverd die uit eindelijk op? € 4000,-?
Dan ga ik meer dan €6000 achteruit mann!
Dat vind ik nogal wat!
En hoe een Bmw freak ik ook ben...dit vind ik toch net iets te veel van het goeie en ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat die auto niet waard vind!
En dat geld wat ik er dan instop kan ik beter aan de kant zetten en een mooiie 540i van kopen!
Want de E36 word er niet meer waard op, de waarde blijft het zelfde..
En een 5-serie heb ik altijd al gewilt!
Nouja nu ik dit allemaal weet, en ik weet dat het zoveel gaat kosten vind ik dat zonde man en koop ik liever een nette 540i!
Dat is de reden dat ik hem wil verkopen...
En ik kan wel zeggen ik spuit hem niet en ik pleur hem nu op MP...
Maar wat krijg ik er dan voor? In deze staat?
Tegen de 3 ton aan kilometers...
Voorbumper niet gespoten...
Grillhouder niet gespoten...
Zijscherm niet gespoten...
Achter scherm beschadigd...dikke deuk en krassen...
Achterbumper verk*nkerd...
Snap je wat ik bedoel Joe?
Dan mag ik blij wezen als een gek me €2500,- geeft...
Wat ik al niet eens krijg denk ik...
Nou dan ben ik der helemaal ziek van!
Dus wat nou mijn plan is...
Is om alleen de voorbumper te spuiten met de grillhouder en me zijscherm...
Dan ben ik hooguit €500,- kwijt (maatje van mij heeft ze hele neus laten spuiten voor €750,- met motorkap en ze andere zijscherm) dus met €500,- redt ik dat wel...
Maar dan leverd de auto al veel meer op dan nu!
Nu is die mat zwart met grijs en de orginele kleur zwart..
En dan is die de orginele kleur zwart, maarjaa wel met wat schade achter!
Snapje?
En schiet me net te binnen dat ik de M3 achterbumper misschien ook wel laat meespuiten en die erop zet, dan is alleen me achterscherm k*t snap je?
Dan leverd die tenminste nog wat op!
Maar wat bedoel je eigenlijk met:
Ik zou met een van beide nog heel even wachten...
Bedoel je daar het verkopen van de E36 mee?
Of bedoel je daarmee het aanschaffen van de 540i?
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Re: Paar kleine updates! P12 :)
Precies zoals je het zegt: dus de E36 lekker houden, paar simpele dingen doen zoals enkele delen spuiten en van genieten! 275 of 295 op te teller maakt geen verschil.Sim0n schreef: Maar wat bedoel je eigenlijk met:
Ik zou met een van beide nog heel even wachten...
Bedoel je daar het verkopen van de E36 mee?
Of bedoel je daarmee het aanschaffen van de 540i?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
Simon!
Heb het even gelezen, en idd niet zo verkopen ..dat is zonde
Dan krijg je de verschillende optie's...Ja het is altijd een moeilijk vraagstuk, investeren in de auto ..zeker als je straks wil verkopen.
De kosten van het spuiten haal je er niet uit bij verkoop (spuiten is ook voor jezelf), maar hij brengt dan meer op dan drie kwart van de mp e36's!
Nu is het ook zo dat wat joey zegt, gespoten met 275 of 300 duzend maakt ook niet meer uit. Kan je nog ff sparen/genieten van jou coupe
Uitkijken dat je hm niet bijna nieuw maakt voor iemand anders,
Heb het even gelezen, en idd niet zo verkopen ..dat is zonde
Dan krijg je de verschillende optie's...Ja het is altijd een moeilijk vraagstuk, investeren in de auto ..zeker als je straks wil verkopen.
De kosten van het spuiten haal je er niet uit bij verkoop (spuiten is ook voor jezelf), maar hij brengt dan meer op dan drie kwart van de mp e36's!
Nu is het ook zo dat wat joey zegt, gespoten met 275 of 300 duzend maakt ook niet meer uit. Kan je nog ff sparen/genieten van jou coupe
Uitkijken dat je hm niet bijna nieuw maakt voor iemand anders,
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
Jammer maar wel zo realistisch!
Pijn in je hart, maar het is niet anders.. En wat dan nog, het is slechts een auto (ook al was het een hele mooie!)
Ennu, je hebt pb!
Pijn in je hart, maar het is niet anders.. En wat dan nog, het is slechts een auto (ook al was het een hele mooie!)
Ennu, je hebt pb!
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
Tevens is het zo dat het jaar net is begonnen en jij maar 6000/7000 kilometer per jaar maakt. Oftewel: tot 31-12-2011 - 23:59:59 zal jou auto vrijwel niets in waarde dalen..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
@ Joey:
Nee goed, de kilometerstand maakt nu ook niet meer uit, paar duizend erbij zal niet veel uitmaken..
Maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het beestje wel uit 95 is met ruim 3 ton op de teller...
Mensen kopen dat niet snel meer...en aangezien het een 2.8 is 6 cilinder...
Mensen willen tegenwoordig alleen maar kleiner en zuiniger gaan rijden vanwegen de crisis...
Maarjaa ik erger me gewoon aan dingen dan als ik hem houdt, der gaat alleen maar meer geld in zitten dann!
Ik heb bij me wielkasten roest zowel links als rechts...
Ik heb achter net iets boven de bumper, tussen de bumper en me kentekenplaat ook een roestplekje...
Ik heb bij me voorraam ook een roestplekje...
Plus dat me linker zijkant achter in elkaar ligt...
Nou dan heb ik me voorbumper + achterbumper...
Me zijscherm en me nierhouder...
Dus enkele delen overspuiten gaat niet zo makkelijk!
Dit was ook de reden dat ik zei ik wil me hele auto laten spuiten...
Aangezien ze toch zowat aan elke kant en elk deel van me auto hadden moeten bijwerken en bijspuiten...
Snapje pikk?
Daarom wilde ik hem helemaal laten spuiten...
Verder zal de auto niet dalen in zijn prijsklasse...
Maar der zijn gewoon dingen waar ik me aan erger wat ik dan eigenlijk wil oplossen maar diep van binnen logische na denk en dat ik denk tsja...kost gewoon te veel geld dan!
Ook met een 5-serie in me achterhoofd...
@ Jaap:
Haha nee in deze staat gaat die zoiezo niet de deur uit man!
Jaa ik moet nog wel een beetje inversteren wil ik der nog wat voor terug krijgen, dat zoiezo
Maar ook moet ik eerst ff goed gaan sparen voor een mooie 5-serie..
Als ik het doe, wil ik het goed doen, en niet een oud hok kopen voor 4000euro met al ruim 4ton op de teller (bewijze van spreken!)
Dan wil ik meteen een 5-serie uit 2000 of 2001 met een kilometerstand proberen onder de 2ton te krijgen, nou zal dit moeilijk worden omdat 9 van de 10 5-serie's vaak van een vertegenwoordiger dus zijn de kilometers ook vaan hoog...
Tenzij je wat meer bij legt dan heb je lage kilometerstand...
Nou maakt de kilometerstand niets uit natuurlijk als die maar goed onderhouden is, maar het zit dan toch tussen me oren dat ik een lage km stand wil...
Maar goed dat is mijn mening, maar wat ik daarmee wil zeggen is, stel dat ik een mooie 5-serie kan kopen, en hij kost 8000 en ik heb precies 8000 te besteden...dan koop ik hem niet...
Ik wil een achterdeurtje hebben voor als ik onverwachts onderhoud krijg!
Snapje?
Dus mijn punt is....
Tot die tijd dat ik het geld nog niet heb, rijdt ik uiteraard in de 3-serie, maar zoals die er nu uit ziet schaam ik me dood omdat het net een oud hok lijkt waar helemaal geen intresse in word gestoken!
Dus ik wil zoiezo me auto een beetje opknappen dat het tenminste weer wat lijkt!
Maar helemaal op en top zal die niet worden want ik vind dat gewoon te veel kosten!
Haha en nieuw maken zal ik absoluut niet doen, anders kom ik in zo'n zelfde positie te zitten als Cliff
Dan heb je zowat een hagelnieuwe 3-serie terwijl je opzoek bent naar een andere Bmw
Dus daar let ik wel op!
@ Jos:
Jaa toch wel he ?
Haha jaa slechts een auto...dat zeg je heel netjes en beschaafd!!
Maar als deze weggaat komt er hoe dan ook een Bmw terug !
Als de 540i niets word door wat voor reden dan ook (dat het financieel toch niet haalbaar is), dan ga ik opzoek naar een super nette E46 Coupe 328i :~
Dan wil ik een model nieuwer!
Maar goed, eerst maar ff goed gaan sparen!
En dan zien we van de zomer wel wat ik heb gespaard en wat financieel haalbaar is
Nee goed, de kilometerstand maakt nu ook niet meer uit, paar duizend erbij zal niet veel uitmaken..
Maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het beestje wel uit 95 is met ruim 3 ton op de teller...
Mensen kopen dat niet snel meer...en aangezien het een 2.8 is 6 cilinder...
Mensen willen tegenwoordig alleen maar kleiner en zuiniger gaan rijden vanwegen de crisis...
Maarjaa ik erger me gewoon aan dingen dan als ik hem houdt, der gaat alleen maar meer geld in zitten dann!
Ik heb bij me wielkasten roest zowel links als rechts...
Ik heb achter net iets boven de bumper, tussen de bumper en me kentekenplaat ook een roestplekje...
Ik heb bij me voorraam ook een roestplekje...
Plus dat me linker zijkant achter in elkaar ligt...
Nou dan heb ik me voorbumper + achterbumper...
Me zijscherm en me nierhouder...
Dus enkele delen overspuiten gaat niet zo makkelijk!
Dit was ook de reden dat ik zei ik wil me hele auto laten spuiten...
Aangezien ze toch zowat aan elke kant en elk deel van me auto hadden moeten bijwerken en bijspuiten...
Snapje pikk?
Daarom wilde ik hem helemaal laten spuiten...
Verder zal de auto niet dalen in zijn prijsklasse...
Maar der zijn gewoon dingen waar ik me aan erger wat ik dan eigenlijk wil oplossen maar diep van binnen logische na denk en dat ik denk tsja...kost gewoon te veel geld dan!
Ook met een 5-serie in me achterhoofd...
@ Jaap:
Haha nee in deze staat gaat die zoiezo niet de deur uit man!
Jaa ik moet nog wel een beetje inversteren wil ik der nog wat voor terug krijgen, dat zoiezo
Maar ook moet ik eerst ff goed gaan sparen voor een mooie 5-serie..
Als ik het doe, wil ik het goed doen, en niet een oud hok kopen voor 4000euro met al ruim 4ton op de teller (bewijze van spreken!)
Dan wil ik meteen een 5-serie uit 2000 of 2001 met een kilometerstand proberen onder de 2ton te krijgen, nou zal dit moeilijk worden omdat 9 van de 10 5-serie's vaak van een vertegenwoordiger dus zijn de kilometers ook vaan hoog...
Tenzij je wat meer bij legt dan heb je lage kilometerstand...
Nou maakt de kilometerstand niets uit natuurlijk als die maar goed onderhouden is, maar het zit dan toch tussen me oren dat ik een lage km stand wil...
Maar goed dat is mijn mening, maar wat ik daarmee wil zeggen is, stel dat ik een mooie 5-serie kan kopen, en hij kost 8000 en ik heb precies 8000 te besteden...dan koop ik hem niet...
Ik wil een achterdeurtje hebben voor als ik onverwachts onderhoud krijg!
Snapje?
Dus mijn punt is....
Tot die tijd dat ik het geld nog niet heb, rijdt ik uiteraard in de 3-serie, maar zoals die er nu uit ziet schaam ik me dood omdat het net een oud hok lijkt waar helemaal geen intresse in word gestoken!
Dus ik wil zoiezo me auto een beetje opknappen dat het tenminste weer wat lijkt!
Maar helemaal op en top zal die niet worden want ik vind dat gewoon te veel kosten!
Haha en nieuw maken zal ik absoluut niet doen, anders kom ik in zo'n zelfde positie te zitten als Cliff
Dan heb je zowat een hagelnieuwe 3-serie terwijl je opzoek bent naar een andere Bmw
Dus daar let ik wel op!
@ Jos:
Jaa toch wel he ?
Haha jaa slechts een auto...dat zeg je heel netjes en beschaafd!!
Maar als deze weggaat komt er hoe dan ook een Bmw terug !
Als de 540i niets word door wat voor reden dan ook (dat het financieel toch niet haalbaar is), dan ga ik opzoek naar een super nette E46 Coupe 328i :~
Dan wil ik een model nieuwer!
Maar goed, eerst maar ff goed gaan sparen!
En dan zien we van de zomer wel wat ik heb gespaard en wat financieel haalbaar is
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
@joeyV volgens mij zijn die 540's op 260 begrensd tenminste bij mij ging die niet harder
I NEED A HORSE!
-thor-
-thor-
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
@ Jeroen:
Haha nee dat bedoeld die niet kerel!
Die 275 en 295 op teller bedoeld die me kilometerstand mee
Niet de snelheid die ik behaal met de auto!
Haha nee dat bedoeld die niet kerel!
Die 275 en 295 op teller bedoeld die me kilometerstand mee
Niet de snelheid die ik behaal met de auto!
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
Jo,
Ja snap je idee en ook het gevoel.
Maar wij weten beter he, voor andere lijkt het miss raar maar wij weten dat de auto wel in goede handen is
Goed en rustig op zoek naar een geschikte 5!
bij eventuele verkoop weet ik wel iemand die wel interesse heeft in je schroefset
Ja snap je idee en ook het gevoel.
Maar wij weten beter he, voor andere lijkt het miss raar maar wij weten dat de auto wel in goede handen is
Goed en rustig op zoek naar een geschikte 5!
bij eventuele verkoop weet ik wel iemand die wel interesse heeft in je schroefset
Re: Auto gaat van de zomer de deur uit...helaas! Reden P13!
Jammer dat je erover nadenkt om je wagen de deur uit te doen, maar daar staat wel weer een heel mooie update tegenover! Een 540i, toe maar! :~
Wanneer je toch over een paar maand een andere auto wilt gaan nemen, dan is het inderdaad niet waard om dan de wagen nu nog helemaal op te knappen. De ongespoten bumpers wel spuiten, anders krijg je er zo wie zo niet veel voor denk ik! Nou ja, veel is ook niet het juiste woord. Je krijgt er dan niet voor, wat de wagen waard is!
Mijn planning is voor eind dit jaar te gaan kijken naar een 1-serie, mocht de geldboom weinig vrucht geven dan wordt het wss een E46. Mijn lijstje van wensen zal dus ook wat bijgesteld worden...
Het lijkt me een goede keuze, welke je hebt gemaakt!
Wanneer je toch over een paar maand een andere auto wilt gaan nemen, dan is het inderdaad niet waard om dan de wagen nu nog helemaal op te knappen. De ongespoten bumpers wel spuiten, anders krijg je er zo wie zo niet veel voor denk ik! Nou ja, veel is ook niet het juiste woord. Je krijgt er dan niet voor, wat de wagen waard is!
Mijn planning is voor eind dit jaar te gaan kijken naar een 1-serie, mocht de geldboom weinig vrucht geven dan wordt het wss een E46. Mijn lijstje van wensen zal dus ook wat bijgesteld worden...
Het lijkt me een goede keuze, welke je hebt gemaakt!