BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Re: BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Indien iemand me hier aan een OBD kabel naar usb kan helpen geraken, mag hij me altijd contacteren.
Het liefst ook met uitleg van settings en welk programma best te gebruiken. (Ik wil graag bepaalde features aanzetten zoals het sluiten van mijn ramen als ik de wagen op slot doe, enz..)
Ik heb Windows 7 64bit.
Het liefst ook met uitleg van settings en welk programma best te gebruiken. (Ik wil graag bepaalde features aanzetten zoals het sluiten van mijn ramen als ik de wagen op slot doe, enz..)
Ik heb Windows 7 64bit.
-
Jammer dat dat niet kan.
Die module van x car heb ik ook al eens naar zitten kijken, leuk ding
Die module van x car heb ik ook al eens naar zitten kijken, leuk ding
Ik kan en wil ook opties voor mensen inschakelen met BMW Scanner 1.4. Mogelijk bij de HTS Autotechniek in Arnhem.
Ik heb trouwens bij het LCM-scherm een minder uitgebreid scherm. Ik kan wel de checks voor de verlichting in- en uitschakelen en ook EU DRL inschakelen maar ik kan niet die brakelights as sidelights en turnsignals as sidelights inschakelen, zoals in de openingspost staat. Iemand een idee?
Ik heb trouwens bij het LCM-scherm een minder uitgebreid scherm. Ik kan wel de checks voor de verlichting in- en uitschakelen en ook EU DRL inschakelen maar ik kan niet die brakelights as sidelights en turnsignals as sidelights inschakelen, zoals in de openingspost staat. Iemand een idee?
welke software versie draai je?
ook past dit aan naar het chassis, de ene heeft andere schermen dan de andere.(geen idee waarom dit is)
ook past dit aan naar het chassis, de ene heeft andere schermen dan de andere.(geen idee waarom dit is)
Ik gebruik Windows 7 x64 en BMW Scanner 1.4. Op de E39 had ik wel het juiste scherm. Misschien ligt het aan de versie van de lichtmodule..
Idd heb even ook verder online voor je gekeken. ligt aan de lichtmodule wat er in zit
Dus deze opties kan je niets mee helaas.

Dus deze opties kan je niets mee helaas.
Dankje! Dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Wilde het enkel even proberen aangezien ik begrepen heb dat het niet legaal is hier..
Gelukkig in NL ben je zelf niet in overtreding.
Software wat je download valt onder de educatie download wet en je hebt een imitatie product gekocht. (met bijgeleverde software)
Software wat je download valt onder de educatie download wet en je hebt een imitatie product gekocht. (met bijgeleverde software)
Ik heb inmiddels ook een BMW scanner gekocht en alles werkt. Mijn vraag is alleen, kan ik ook codes schrijven en uitlezen als de auto gewoon stationair loopt? Dit in verband met eventueel leegtrekken van de batterij.
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Ik heb ook al enige tijd een BMW Scanner, alles werkt bij mij ook alleen de SRS module kan ik niet resetten daar blijven 2 foutmeldingen in staan.
Om even op het bericht hierboven te reageren, ja je kan stationair je auto uitlezen dit is geen enkel probleem dat doe ik ook
.
Om even op het bericht hierboven te reageren, ja je kan stationair je auto uitlezen dit is geen enkel probleem dat doe ik ook

Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Thanks Bart!
Ik heb precies hetzelfde overigens. Bij mij staan ook twee foutcodes bij SRS welke ik niet kan verwijderen. Het zijn overigens twee niet-actieve codes van de bestuurdersdeur airbag die erin gekomen zijn omdat mijn deur eraf is geweest tijdens het spuiten hiervan. Als ik ze wel wil verwijderen gaat mijn airbag lampje op me dashboard ook knipperen, en blijft knipperen tot ik de scanner los haal.
Ook kan ik niet in de DME komen, maar dit zou te verhelpen zijn door pin 7 en 8 aan elkaar te solderen?
Ik heb precies hetzelfde overigens. Bij mij staan ook twee foutcodes bij SRS welke ik niet kan verwijderen. Het zijn overigens twee niet-actieve codes van de bestuurdersdeur airbag die erin gekomen zijn omdat mijn deur eraf is geweest tijdens het spuiten hiervan. Als ik ze wel wil verwijderen gaat mijn airbag lampje op me dashboard ook knipperen, en blijft knipperen tot ik de scanner los haal.
Ook kan ik niet in de DME komen, maar dit zou te verhelpen zijn door pin 7 en 8 aan elkaar te solderen?
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Ik kan wel in het DME komen, er zijn een hoop verschillende kabels in omloop. Ik heb mijne gekocht via marktplaats en die kan dit dus wel.
Kan je met zo'n scanner ook foutcodes uit de centrale vergrendeling etc uitlezen?
BMW E87 120i ‘04
BMW F20 116d ‘16
BMW F20 116d ‘16
je kan heel veel uitlezen. eigenlijk alles.
maar wat wil je precies??
maar wat wil je precies??
behalve dus je srs module clearen...