Aanmeldtopic 5 Serie Event / Loting
Re: Aanmeldtopic 5 Serie Event / Opkomst
Chill Bart, ruimte genoeg en blijft sowieso afwachten of de mensen die zich hebben aangemeld überhaupt komen. Niet zo gehaaid zijn op aanmeldingen 

Hahaha, gaat er mij meer om dat ik weet of mensen er dubbel op staan, ben een perfectionist op dat gebied, lijsten moeten kloppen 

En Schmiedmann schaart zich ook tussen de aanwezige bedrijven met spulletjes en hun E61
http://www.schmiedmann.nl

http://www.schmiedmann.nl
Poll toegevoegd.
Er komt iemand die officiele taxatierapporten verzorgd.
Liefst wel minimaal 5 wagens.
Bij 5 wagens zal de prijs ongeveer 90 euro zijn. Bij tien wagens of meer kan de prijs wat zakken,
Er komt iemand die officiele taxatierapporten verzorgd.
Liefst wel minimaal 5 wagens.
Bij 5 wagens zal de prijs ongeveer 90 euro zijn. Bij tien wagens of meer kan de prijs wat zakken,
Leuk man. Steeds meer bedrijven die mee willen doen. Volgens mij gaat t echt een geslaagde meet worden.
Gaat zeker geslaagd worden Chris, als het weer nu ook mee werkt ben ik tevreden 

Ja das altijd ff afwachten. Maar richting de lente moet t toch wel goed komen denk ik 

- GreyCooperS
- Contacteer:
Ik heb wel interesse in de taxatie...ik ben alleen nog een beetje OVB voor de meeting...wat is de uiterste aanmeld datum voor de taxatie?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
In principe geen uiterste aanmelddatum Peter, dat hangt er een beetje vanaf, als niemand interesse heeft dan zullen ze niet komen natuurlijk, ik ben trouwens met een andere taxateur bezig, welke wel is ingeschreven in het VRT en TMV register, dan is het namelijk door elke verzekeringsmaatschappij geaccepteerd.
Gevolg is waarschijnlijk dat deze iets duurder is, moet ik nog antwoord op krijgen.
Ik denk dat bij 5 aanmeldingen het zowieso wel door gaat en dan kun je desnoods een week van tevoren nog aanmelden denk ik of misschien op de dag zelf nog, dat hangt van het aantal aanmeldingen af.
Bij een te grote belangstelling stopt de inschrijving natuurlijk maar dit verwacht ik niet.
Ik zal het zowieso ook hier gaan vermelden als het storm loopt.
Gevolg is waarschijnlijk dat deze iets duurder is, moet ik nog antwoord op krijgen.
Ik denk dat bij 5 aanmeldingen het zowieso wel door gaat en dan kun je desnoods een week van tevoren nog aanmelden denk ik of misschien op de dag zelf nog, dat hangt van het aantal aanmeldingen af.
Bij een te grote belangstelling stopt de inschrijving natuurlijk maar dit verwacht ik niet.
Ik zal het zowieso ook hier gaan vermelden als het storm loopt.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Check! Thx Bart
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Kleine wijziging met betrekking tot de taxatie.
Het schijnt per verzekeraar te verschillen wat er wel of niet geaccepteerd wordt, dit wil ik niet hebben, ik heb nu dus een andere taxateur gekozen, deze is bij alle organisaties aangesloten en erkend, waardoor het rapport ook door elke verzekeringsmaatschappij geaccepteerd wordt.
De taxateur is Rietveld Taxaties uit Sleeuwijk.
Hierdoor is de prijs echter iets omhoog gegaan, de prijs bedraagt nu 100,00 euro incl. BTW
Tevens is maar tijd voor 7-8 wagens maximaal ! Er wordt ook een lakdikte meting uitgevoerd en de auto wordt grondig geïnspecteerd.
Het schijnt per verzekeraar te verschillen wat er wel of niet geaccepteerd wordt, dit wil ik niet hebben, ik heb nu dus een andere taxateur gekozen, deze is bij alle organisaties aangesloten en erkend, waardoor het rapport ook door elke verzekeringsmaatschappij geaccepteerd wordt.
De taxateur is Rietveld Taxaties uit Sleeuwijk.
Hierdoor is de prijs echter iets omhoog gegaan, de prijs bedraagt nu 100,00 euro incl. BTW
Tevens is maar tijd voor 7-8 wagens maximaal ! Er wordt ook een lakdikte meting uitgevoerd en de auto wordt grondig geïnspecteerd.
Bij deze terug te komen op jouw vraag.. heb mijzelf al aangemeld maar niet via mijn FB account.
Leuk dat Rietveld aanwezig is, hele aardige man. Mocht vorig jaar een rondje sturen in zijn M3 E30, geweldige ervaring is dat geweest.
Leuk dat Rietveld aanwezig is, hele aardige man. Mocht vorig jaar een rondje sturen in zijn M3 E30, geweldige ervaring is dat geweest.
Aanvulling op taxaties aan de wagen :
Wat wij wel graag vooraf ontvangen zijn de adresgegevens, het kenteken en het chassisnummer van de auto. Dan kan het administratieve deel voorafgaande aan de 19e in orde worden gemaakt. Dat scheelt veel tijd op de dag zelf.
Gaarne hiermee rekening houden dus.
Wat wij wel graag vooraf ontvangen zijn de adresgegevens, het kenteken en het chassisnummer van de auto. Dan kan het administratieve deel voorafgaande aan de 19e in orde worden gemaakt. Dat scheelt veel tijd op de dag zelf.
Gaarne hiermee rekening houden dus.
Komen er ook BimmerPortal stickers naar de meeting toe? 

Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic