Oud en nieuw E61/Sold

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Bart70
Contacteer:

Re: Oud en nieuw E61/ Mod in progress

Bericht door Bart70 » 08 feb 2016, 15:31

Nee, die bekerhouders zal ik never nooit vergeten hahahaha

Leder exemplaar laat de portemonnee helaas niet toe, al zou ik die wel heel graag willen, maar als het goed is hoor ik een dezer dagen meer en kan ik de HUD, dashboard, voorruit en tegelijk de gasveer voor de volautomatische achterklep voor een prikkie kopen :whistle:

Vintiem

Bericht door Vintiem » 08 feb 2016, 19:40

Lapje leder kost €75 ,- voor een oppervlak als je dashboard.
Dan beetje op maat knippen en met je maat Bison vastzetten. Komt nooit meer los :gek: :rolf: :bang:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 08 feb 2016, 21:02

Hahahahaha, dan liever geen leer :devil:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 15 feb 2016, 10:11

Ik bleef natuurlijk met dat lederen dashboard in mijn hoofd zitten, thanks mannen :gek:

Vorig jaar al kontakt over gehad met iemand van het forum, maar vond het toen te duur voor alleen de bekerhouders.

Toch maar weer eens gekeken en dacht, laat ik een mailtje sturen of hij er nog is, als hij nu verkocht is ben ik er meteen klaar mee, not dus :nee:

Dus meteen maar gereserveerd toen ik een mooie prijs aangeboden kreeg :ja:

HUD is ook besteld en ook een adres gevonden voor een voorruit niet te duur en kan meteen de mijne weer verkopen waarschijnlijk.

Dashboard met bekerhouders komt dus ook te koop, Ronald :devil:

Even sparen en dan de regensensor en lichtschakelaar nog en naar Ryan voor het betere werk :ja:

24 april ga ik niet halen denk ik, maar we gaan het proberen.

Degids

Bericht door Degids » 15 feb 2016, 13:32

Bart70 schreef:Dashboard met bekerhouders komt dus ook te koop, Ronald :devil:
-_- :tong:

Eerste beste mod die er op moet komen als het er ooit nog van komt, dat is de keyless entry & go.
En dat is zelfs een groot vraagteken, want daar moet eerst de commissie "Die auto heeft al genoeg gekost!" nog in gekend worden.. We weten allemaal wie dat is en wat voor gez**k dat gaat opleveren... :rolf:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 15 feb 2016, 13:35

En dat kost ook wat meer denk ik :whistle:

Degids

Bericht door Degids » 15 feb 2016, 14:03

Ik schat in zo rond de 800 euro.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 15 feb 2016, 15:22

Dat zeg ik, duurder, en nu niet een optie waar ik warm van wordt, wel mooi, maar zou op de allerlaatste plek komen bij mij.

Laat mij maar lekker op het knopje drukken :ja:

jwbakkenes

Bericht door jwbakkenes » 15 feb 2016, 23:44

Klopt, meer als 800 eurries. Wil ik ook best graag maar vind het bezopen veel geld.

Wel weer mooie updates Bart, goed bezig.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 16 feb 2016, 08:27

Thanks, wel weer rib uit mijn lijf straks, maar wel een erg gave optie. De achterklep moet voorlopig maar even wachten, is niet anders.

Ovanjole

Bericht door Ovanjole » 17 apr 2016, 19:52

Was gaaf je wagen een keer in het echt te aanschouwen Bart! Alvast veel succes met je volgende projecten :duimen:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 18 apr 2016, 05:29

Thanks, komt goed :duim:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 27 apr 2016, 14:58

Tijdje rustig weer hier, paar kleine updates :

Onlangs naar Gijsbertsen in Odijk geweest voor een bak spoeling, ik was nogal sceptisch omdat ik eigenlijk nauwelijks tot geen klachten had, maar man, wat een verschil toch, hij schakeld weer boterzacht en als een zonnetje zo lekker, filter, carterpan en kabeldoorvoer zijn vervangen en totaal zo'n 15 liever van de nieuwste ZF-olie, echt een enorm verschil en ben toch blij dat ik dit heb laten doen ! De olie die er uit kwam was ook behoorlijk zwart.

Vervolgens die zondag erna natuurlijk naar de Zomerwielen Meet & Greet, was erg gezellig en een mooie opkomst met dikke bolides. Omdat we daarna naar Utrecht moesten weer een beetje op tijd weg gegaan en in de parkeergarage geparkeerd, iets waar ik toch al een bloedhekel aan heb maar soms kun je weinig anders. prima gegaan totdat we weg gingen, ik draai rechtsaf de bocht om richting de slagboom en zoek het uitrijkaartje op, ja hoor, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, de velgen aan de rechterkant langs een dikke betonnen stoeprand :( Dikke schade natuurlijk ! Ik balen, want de week er na, afgelopen zondag, was het 5 Serie Event en daar wilde ik zo niet staan natuurlijk.
meteen kontakt opgenomen met wheelsonline waar de velgen vandaan komen, kijken of hij er zo snel nog iets mee kon, nou, hij had wel een leenstelsel voor me ! Wat een super service ! Ik helemaal blij natuurlijk ! Kom ik daar, heeft hij een mooie matzwarte Breyton set voor me te leen, stond erg dik moet ik zeggen, maar mijn ogen vielen ook op een andere mooie set met carbon, meteen verliefd eigenlijk en beide sets er op gezet, toch wel even zitten twijfelen maar vanwege de openheid van deze velgen in combinatie met het carbon moest ik deze set gewoon hebben. Net zoals de vorige keer weer een hele nette en mooie deal kunnen sluiten ! Voor van 20 mm spacer naar een 15 mm spacer gegaan en achter moeten we nog even testen met een 30 mm spacer, hij staat me nu te smal naar mijn zin.

Het is een set Styling 356 van een F10 die standaard in bi-color of liquidatie black geleverd worden.

Nog een paar mooie foto's die afgelopen zodat zijn gemaakt :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels ook de HUD binnen en het M5 vollederen dashboard, omdat deze helaas two-toen bleek te zijn moet ik hiermee maar eens langs de leerlooier om te kijken wat hij hiermee kan en wat de kosten hiervan worden.

Verder nog een mooi carbon detail voor de achterbumper liggen, deze had wheelsonline al een jaar of tien op de zolder liggen en mocht ik eerst even passen, dit binnenkort maar eens doen, dat gaat wel dik staan denk ik al weet ik niet of het niet "te" wordt, ik verklap verder nog even niets :devil:

Vunz

Bericht door Vunz » 27 apr 2016, 15:07

Schitterende velgen.
Voor de winter (of net erna) wil ik ook nieuwe 19 inch er op.
Style 128, style 166, Frankfurter zijn mijn voorkeur maar deze zijn ook wel erg vet.
Dan ga ik mijn standaard Msport style 135 velgen winterbanden leggen.
Verbruik van mijn Bimmer Afbeelding
Mijn E60
Mijn oude E90
Mijn oude E91

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 27 apr 2016, 15:08

De matzwarte Breyton's bij wheelsonline zijn ook heel erg gaaf, is een gebruikte set en zal niet teveel kosten, maar frankfurters zijn ook erg mooi, de style 128 is ook erg mooi, maar die ga je intussen wel erg veel zien vrees ik, velgen zijn en blijven erg persoonlijk, dit is denk ik al mijn vijfde set in 2 of drie jaar :gek:

Gesloten

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”