e36 Compact Bimmergirl...eindelijk thuis..bimmer opknappen
- Bimmergirl87
Re: e36 Compact 318i ..
Haha het gaat vanavond gebeuren, heb hem net binnen gekregen, moest meteen ff kijken natuurlijk, hij is precies zoals ik me had voorgesteld !!, ben er zo blij mee, kan niet wachten tot hij eronder hangt !!!....
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Hij wordt over paar maanden gespoten, dan is hij niet meer zo zwartcarlosvr6 schreef:Nette compact, las dat je wel tegen commentaar kunt, vind hem iets te zwart, maar zeker niet lelijk.
Iedereen heeft zijn smaak zoals je zegt en ook aan mijn auto kan wel het een en ander aan gebeuren... maar goed het zit hem dan vaak voornamelijk in het financiele gedeelte anders kochten we ons allemaal wel gelijk een nieuwe3...
Greetz Robert

Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Helaas de uitlaat niet kunnen plaatsen vanavond !!!, voor de zekerheid even een pakking kopen mocht de oude het niet overleven tijdens het loshalen, nu kan het maandag avond pas !!..
Ben meteen depressief, had er zo naar uitgekeken om eindelijk een andere uitlaat erop te kunnen zetten !!!!
Ben meteen depressief, had er zo naar uitgekeken om eindelijk een andere uitlaat erop te kunnen zetten !!!!
Eens BMW, altijd BMW
Ahh, nja wel verstandig om alvast een pakking te hebben liggen!
Snap hoe dat voelt ...kl*te is dat he...

Snap hoe dat voelt ...kl*te is dat he...
- Bimmergirl87
Heel erg balen, ik liet het pakket bij me ma bezorgen omdat ik werken moest, en toen ze belde ben ik meteen uit me werk heen gegaan om hem te bekijken, was zo blij !!!, snel gegeten en naar mijn neef om hem te monteren, komen we erachter dat er geen pakking inzit....En dat is nog niet het enige, we zullen best veel aan moeten passen, want de vorige eigenaar heeft blijkbaar met de originele bevestiginspunten lopen kloten, dus dat moeten we ook weer pas maken, en dan nog maar hopen dat de eindstukken mooi in de bumper vallen, en niet eronder zodat ik met een gat zit in de bumper die er nu al zit !!...
Eens BMW, altijd BMW
Uiteindelijk is alles pas te maken. Het kost misschien alleen wat meer moeite, maar die zou ik er zeker voor over hebben.
- Bimmergirl87
Ja dat zijn ook de plannen, daarom hebben we alvast de hele maandag avond ervoor uitgetrokken !!, maar het is gewoon balen omdat je ervanuit gaat dat het allemaal moet passen.....
Eens BMW, altijd BMW
I know the feeling. Daarom ga ik er tegenwoordig niet meer zo van uit dat dingen meteen passen of werken. Maar het komt goed!
- Bimmergirl87
- Bimmergirl87
Re: e36 Compact 318i ..nieuwe oude foto
Hier nog een foto met mijn oude velgen....

Eens BMW, altijd BMW
Re: e36 Compact 318i ..nieuwe-oude foto
Nou, kan je keuze voor je huidige velgen wel begrijpen!
En ik zie dat je een goed ding hebt gedaan t.a.v. de achterlichten!

En ik zie dat je een goed ding hebt gedaan t.a.v. de achterlichten!

- Bimmergirl87
Re: e36 Compact 318i ..nieuwe-oude foto
Ja die waren oerlelijk !!!, die velgen gingen nog wel....maar die achterlichten konden echt niet !!!, alles was standaard toen ik deze auto kocht, alleen die achterlichten 

Eens BMW, altijd BMW
Re: e36 Compact 318i ..nieuwe-oude foto p16
Dat dak is wel erg lekker hoor. Zonde dat het (prijstechnisch) niet meer zo snel te fixen is.

Gaan die stickers er ook nog van af?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..