Bmw 545i new pics p16
- lekkerwijf1
Re: New pics 545i P13 Onderdelen te koop e60 e61 p12
Dank heren...
Ik heb nog een orginele e61 m5 bumper te koop:
En nog een set splinternieuwe dakdragers nieuw
Ik heb nog een orginele e61 m5 bumper te koop:
En nog een set splinternieuwe dakdragers nieuw
Laatst gewijzigd door lekkerwijf1 op 28 okt 2013, 09:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: New pics 545i P13 Onderdelen te koop e60 e61 p14
Hoi wat balen zeg van die verstopte carterventilatie, waar haal je een andere motor als ik vragen mag ?
Groet,
Harko.
Groet,
Harko.
- lekkerwijf1
Re: New pics 545i P13 Onderdelen te koop e60 e61 p14
Harko,
Het berijf ga ik niet openbaar maken omdat ze dat in mijn ogen niet verdienen.
Mocht je dit toch willen weten kun je me een pb doen.
Het berijf ga ik niet openbaar maken omdat ze dat in mijn ogen niet verdienen.
Mocht je dit toch willen weten kun je me een pb doen.
Laatst gewijzigd door lekkerwijf1 op 28 okt 2013, 09:13, 3 keer totaal gewijzigd.
- lekkerwijf1
Re: Bmw 545i P13 Onderdelen te koop e60 e61
Zoo, Ik heb net nog even een setje geperforeerde sport remschijven incl blokken van zimmermann besteld.
Dit omdat mijn orginele remschijven krom waren ivm de vakantie in italie.
Vanmiddag gemeten en bleek dat de remschijven op de minimum dikte zaten.
Dit omdat mijn orginele remschijven krom waren ivm de vakantie in italie.
Vanmiddag gemeten en bleek dat de remschijven op de minimum dikte zaten.

Wat een gave bak. Fraaie kleur leer in de combi met de houten lijsten
Mag ik vragen wat voor een apparaatje je op je 12 v hebt..., toevallig bt carkit of zoiets?

Mag ik vragen wat voor een apparaatje je op je 12 v hebt..., toevallig bt carkit of zoiets?
E39 520i Touring Aut. Lifestyle ed.
El Guapo schreef:Wat een gave bak. Fraaie kleur leer in de combi met de houten lijsten![]()
Ik denk een FM transmitter
- lekkerwijf1
Heren, Bedankt voor de reactie.
Het is inderdaad een goedkope fmtransmitter die mij zeer goed bevalt.

Het is inderdaad een goedkope fmtransmitter die mij zeer goed bevalt.

- lekkerwijf1
Bmw 545i P13, Frankfurt style 172 Originele velgen tk p14
Tot op heden nog niet veel gedaan met de bmw behalve de kleine problemen oplossen.
Verder heb ik een rare knak in het stuur bij lage snelheden en geeft de steering angle sensor een storing aan.
Er zit nergens speling op en ik denk dat het iets te maken heeft met het active steering gedeelte omdat dit alleen bij lage snelheden is.
De active cruise control camera/sensor in de voorbumper was kapot maar heb ik inmiddels vervangen voor een gebruikt exemplaar.
Verder rijd de bmw nog fantastisch en rijdt ik van shell naar shell haha.
Verder heb ik nog een set styling 172 breedset te koop voor de liefhebber Origineel bmw:
http://link.marktplaats.nl/m786689784
Verder heb ik een rare knak in het stuur bij lage snelheden en geeft de steering angle sensor een storing aan.
Er zit nergens speling op en ik denk dat het iets te maken heeft met het active steering gedeelte omdat dit alleen bij lage snelheden is.
De active cruise control camera/sensor in de voorbumper was kapot maar heb ik inmiddels vervangen voor een gebruikt exemplaar.
Verder rijd de bmw nog fantastisch en rijdt ik van shell naar shell haha.
Verder heb ik nog een set styling 172 breedset te koop voor de liefhebber Origineel bmw:
http://link.marktplaats.nl/m786689784
Re: Bmw 545i P13, Frankfurt style 172 Originele velgen tk p1
Heb je de cruiscontrole uit moeten laten lijnen?
Ik heb hem bij mijn ook los gehad maar hij reageerd nu anders jammer genoeg.
Ik heb hem bij mijn ook los gehad maar hij reageerd nu anders jammer genoeg.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- lekkerwijf1
Heey Dennis,
Dit probleem heb ik ook.... de sensor zit er al een maand of 5 in maar ik moet hem nog steeds uit laten lijnen, maar dit komt wel een keer goed.
De garage moet dan de spiegels voor het uitlijnen van de sensor lenen begreep ik omdat niet iedereen die heeft.
Dit probleem heb ik ook.... de sensor zit er al een maand of 5 in maar ik moet hem nog steeds uit laten lijnen, maar dit komt wel een keer goed.
De garage moet dan de spiegels voor het uitlijnen van de sensor lenen begreep ik omdat niet iedereen die heeft.
Ha lekkerwijf, wat is de ET-waarde en naafdiameter van de Frankfurt Style velgen?
BMW E61 530i 2007 (LCI)
ik dacht dat de dealer Benerink in Oldenzaal die ook wel had, ik had de radar van mijn 330i daar toen laten uitlijnenlekkerwijf1 schreef:Heey Dennis,
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Bij aankoop van mijn auto hoorde ik dat de vorige eigenaar de acc sensor ook had late uitlijnen.
Maar hoe,wie,wat of waar weet ik niet heb wel een prijs van 350€ voorbij horen komen.
Ik dacht misschien is er een handigheidje voor.
Ik merk nu bij het omzetten naar m pakket dat hij met inhalen de auto s aan de rechterkant ziet en voor remt.
Misschien zelf beetje naar links stellen.
Maar hoe,wie,wat of waar weet ik niet heb wel een prijs van 350€ voorbij horen komen.
Ik dacht misschien is er een handigheidje voor.
Ik merk nu bij het omzetten naar m pakket dat hij met inhalen de auto s aan de rechterkant ziet en voor remt.
Misschien zelf beetje naar links stellen.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- lekkerwijf1
@ tikki De et waarde van de velgen is et 18 aan de voorkant en et32 aan de achterkant.
Voor een touring is een klein spacertje nodig omdat bij het uitveren de velgen ander de binnenschermen raken.
De naafdiamater 72,5
@ freddy klopt benerink heeft deze inderdaad wel.
@ dennis, ik weet niet wat de prijs hiervan is.... mischien dat freddy dit weet ? kan me eigenlijk niet voorstellen dat het 350 kost ? wat ik wel weet is dat de bumper eraf moet. om bij de stelschroeven te komen en evt te vervangen ivm roest.
Voor een touring is een klein spacertje nodig omdat bij het uitveren de velgen ander de binnenschermen raken.
De naafdiamater 72,5
@ freddy klopt benerink heeft deze inderdaad wel.
@ dennis, ik weet niet wat de prijs hiervan is.... mischien dat freddy dit weet ? kan me eigenlijk niet voorstellen dat het 350 kost ? wat ik wel weet is dat de bumper eraf moet. om bij de stelschroeven te komen en evt te vervangen ivm roest.
Klopt wel, was bij mij toen 330 euro 

Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...