word wel ff poetsen het motorblok voor zondag?

vind alleen die sticker doodzonde, this echt een lelijk logo... op de voorruit vind ik ook een vreemde plaats.
Geen idee eigenlijk nooit op gelet hoe die eruit ziet. Heb je misschien een foto. Misschien is dat wel mogelijk. Zal minder moeite kosten als het gaat als wat ik in gedachten had.Griffendahl schreef:Zou je die enginecover van een facelift 318i niet pas kunnen maken ??
Verder erg netjes(maar ik wil die wielen zien... )
...of beter zoekenhennep E46 schreef:Griffendahl schreef:Om de velgen te zien moet je nog 3 dagen wachten
dat kan ook, Ja hij wordt waarschijnlijk nog verlaagd maar dat zal niet veel zijn, 15mm voor en achter. En handvaten rondom gaan ook nog in kleur, maar dat gebreurd pas als de andere skirts er op komen. Voorlopig heb ik nog plannen genoeg en ben dan ook nog lang niet klaar.joost schreef: ...of beter zoeken
ga je um nog verlagen, deur dingen ook in kleur?
Correct, als ik hier de straat uit rij kom ik al een monster van een drempel tegen. Deze kan ik nu al met moeite nemen. Tevens hebben ze op de parkeerplaats bij mijn werk ook van de Kl#te bultjes liggen waar ik nu al bijna niet overheen kan. Ik kan hem daar ook voor aan de straat parkeren maar dan blijft hij niet lang heel en vind ik hem terug op blokjes.joost schreef:vanwege de drempels?
omdat je al zover omlaag zit met je bumpers kan ie natuurlijk niet tever omlaag hier in nederland...
wel jammer is het met de grote ruimte in de wielkasten nu.
Ik zit dagelijks een uur of 2 a 3 op fanatics, ik had ze al wel gezien hoorjoost schreef:...of beter zoeken
Foto gevonden met dan aan Fanaticshennep E46 schreef:Geen idee eigenlijk nooit op gelet hoe die eruit ziet. Heb je misschien een foto. Misschien is dat wel mogelijk. Zal minder moeite kosten als het gaat als wat ik in gedachten had.Griffendahl schreef:Zou je die enginecover van een facelift 318i niet pas kunnen maken ??
Verder erg netjes(maar ik wil die wielen zien... )