Je banden eerst maar oprijden nu dan en dan idd een A merk, ik heb het sowieso niet erg op de B merken, al zullen er best goede bij zitten.
Tolkastjes lijken mij ook erg handig, maar dit jaar niet nodig

Want dit jaar niet op vakantie? Je kunt zo'n kastje ook voor Italië krijgen btw.Bart70 schreef:Tolkastjes lijken mij ook erg handig, maar dit jaar niet nodig
Je moet bij het bestellen een datum ingeven waarop jij wilt dat zij de spullen naar jou versturen. Je moet rekening houden met 5 dagen levering. Die van mij was er al binnen 3 dagen, maar let op! Dan was hij nog niet geactiveerd, want het kastje wordt pas geactiveerd 5 dagen na de door jou opgegeven datum ten tijde van bestellen.Activeringstarief per tolbox: 4,50€, eenmalig
Beschikbaar stellen van een tolbox voor de eerste 21 dagen: kostenvrij
Beschikbaarstellingtarief voor het tolbox vanaf de 22ste dag: 0,25€, per dag
Servicekosten op geregistreerde tolheffingen (bruto tolomzet): 9%
Het contract begint 2 dagen (levering in Duitsland) resp. 5 dagen (levering in alle andere landen) na verzending van het tolproduct af tolltickets en eindigt door terugzending naar tolltickets (datum van de binnenkomende post).
Voor mensen die slechts eenmalig naar Frankrijk reizen is de tolbadge niet handig. Je kunt dan beter betalen met contant geld of credit card. Dit aangezien er een contract afgesloten moet worden.
Jullie zeggen je contract gewoon op?Let op: indien je de tolbadge een jaar of langer niet gebruikt, wordt er € 10.- in rekening gebracht per niet-gereden jaar.