Spy's e81 130i m-sport
Re: Spy's e81 130i m-sport
Ja ben ook super benieuwd...
Maar het gaat mij er vooral om dat hij nog soepeler loopt...we gaan het donderdag zien.
Ik tank alleen maar 98 bp ultimate...nooit iets anders.
Wel laatst in duidsland aral 102 getankt,dat loopt top,denk dat ik donderdag eerst even via duitsland rij...
Maar het gaat mij er vooral om dat hij nog soepeler loopt...we gaan het donderdag zien.
Ik tank alleen maar 98 bp ultimate...nooit iets anders.
Wel laatst in duidsland aral 102 getankt,dat loopt top,denk dat ik donderdag eerst even via duitsland rij...
mijn album : viewtopic.php?f=134&t=47790
Gisteren mijn wagen laten remappen bij br-performance.
Super bedrijfje ,aardige mensen die je alle info geven die je weten wil,echt top!!
resultaat na 2 uur bezig te zijn geweest : ongeveer 18pk en 30nm erbij...
Wat bij het rijden vooral opvalt is dat bij hogere versnellingen de trekkracht duidelijk is toegenomen,motor pakt sneller en met meer soeplesse op...
Bij doortrekken in de hogere toeren merkt je een klein maar fijn verschil in het piek vermogen,ook trekt hij boven de 6500 toeren net wat feller door,waar hij voor de remap snel vermogen mist...nu trekt hij tot over de 7000 toeren vol door.
Ik ben super tevreden,alhoewel het vermogen niet veel meer werd,is de auto nu nog(!!!)soepeler te rijden en reageerd hij nog(!!!)feller en directer op het gas!
hier 2 filmpjes die ik tijdens de remap heb gemaakt...meer volgen nog waaronder wat vergelijkings materiaal en hopelijk een topspeed run want de limiter is er ook af...
Warmup run met lekker uitlaat geluid: https://www.youtube.com/watch?v=eONsq4keXzw
Dyno run na de remap met resultaten: https://www.youtube.com/watch?v=9Bmm0QY3q28
Spy.
Super bedrijfje ,aardige mensen die je alle info geven die je weten wil,echt top!!
resultaat na 2 uur bezig te zijn geweest : ongeveer 18pk en 30nm erbij...
Wat bij het rijden vooral opvalt is dat bij hogere versnellingen de trekkracht duidelijk is toegenomen,motor pakt sneller en met meer soeplesse op...
Bij doortrekken in de hogere toeren merkt je een klein maar fijn verschil in het piek vermogen,ook trekt hij boven de 6500 toeren net wat feller door,waar hij voor de remap snel vermogen mist...nu trekt hij tot over de 7000 toeren vol door.
Ik ben super tevreden,alhoewel het vermogen niet veel meer werd,is de auto nu nog(!!!)soepeler te rijden en reageerd hij nog(!!!)feller en directer op het gas!
hier 2 filmpjes die ik tijdens de remap heb gemaakt...meer volgen nog waaronder wat vergelijkings materiaal en hopelijk een topspeed run want de limiter is er ook af...
Warmup run met lekker uitlaat geluid: https://www.youtube.com/watch?v=eONsq4keXzw
Dyno run na de remap met resultaten: https://www.youtube.com/watch?v=9Bmm0QY3q28
Spy.
Money well spent dus!
Toch mooie waardes om erbij te hebben met een atmosferisch blok!
En damn, wat klinkt die van jou sexy zeg!
Toch mooie waardes om erbij te hebben met een atmosferisch blok!
En damn, wat klinkt die van jou sexy zeg!
Ja toch
Was wel mooi om te horen dat zij dit de best klinkende 3 liter bmw vonden die ze ooit daar op de bank gehad hebben...steek ik lekker in mn zak
Spy.
Was wel mooi om te horen dat zij dit de best klinkende 3 liter bmw vonden die ze ooit daar op de bank gehad hebben...steek ik lekker in mn zak
Spy.
Haha zo is dat man! en zo'n performance uitlaat is gewoon veel te duur!
Als je hoort hoe die van jou klinkt voor ongeveer de helft van de kosten!
Als je hoort hoe die van jou klinkt voor ongeveer de helft van de kosten!
Vandaag nog een keer op de vermogenstestbank geweest bij br-performance...
Deze keer met 98ron in de tank ipv 102ron.
Ook heb ik hem deze keer helemaal laten doortrekken tot aan de rev limiter...
270pk en 346nm( ) resultaat!!
Mooi dagje weer
Spy.
Deze keer met 98ron in de tank ipv 102ron.
Ook heb ik hem deze keer helemaal laten doortrekken tot aan de rev limiter...
270pk en 346nm( ) resultaat!!
Mooi dagje weer
Spy.
Haha,ja ja er is altijd een overtreffende trap...
Nee,volgende auto wordt waarschijnlijk een N55 135i...met remap rond de 400pk en 600nm... yeah baby!!
Spy.
Nee,volgende auto wordt waarschijnlijk een N55 135i...met remap rond de 400pk en 600nm... yeah baby!!
Spy.
Mooi dagje weer zie ik wel! Mooie waardes voor de 130i!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Haha turbo upgrade?
ga maar alvast sparen, als je het echt goed wil doen ben je echt heel veel geld kwijt
ga maar alvast sparen, als je het echt goed wil doen ben je echt heel veel geld kwijt
Bling bling
Zoooo lekker om nu de motorkap te openen...
Spy.
Zoooo lekker om nu de motorkap te openen...
Spy.
Ziet er goed uit! Met de HD reiniger gedaan?
Wat heb je verder nog gedaan om het te laten blinken?
Eerst beetje afspuiten met hd reiniger,niet van te dichtbij.andreass schreef:Ziet er goed uit! Met de HD reiniger gedaan?
Dan met sopje met ontvetter erin met zachte borstel alle gaten en hoeken goed schoonmaken,afspuiten en drogen.
Daarna met clear turtle wax(zo een transparant spuitflesje) alle oppervlakken etc oppoetsen...zo gedaan uurtje werk.
Spy.
Super 1 serie met een hoop mooie upgrades