bmw 323ti m3 interieur gekocht
Re: bmw 323ti m3 interieur gekocht
Zo, s weer een tijdje geleden dat er iets gedaan is aan de bimmer (behalve regulier onderhoud dan)
Heb bij de dealer een aantal nieuwe rubbere afsluitingen gekocht, zoals voorraam-dak, achterraam-achterklep en nieuwe rubbers voor de beide achterramen.
Vorige week heb ik een volledig lederen m3 interieur gekocht ( met de welbekende vadar stoelen ). Hoewel deze set er nog behoorlijk goed uit ziet wil ik het weer terugbrengen in topstaat met een colourlock setje. Nu is bij de bestuurdersstoel het schuim aan de instapzijde aan vervanging toe naar mijn mening. Ik heb al bij twee bmw dealers gevraagd of ze deze voor me kunnen bestellen, maar beide kunnen ze hier niet meer aan geraken.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik aan dit stoelschuim kan komen? Ik zou dit graag willen vervangen voordat ik de stoelen monteer. Het onderdeel nr. is 52 10 2 252 181
Heb bij de dealer een aantal nieuwe rubbere afsluitingen gekocht, zoals voorraam-dak, achterraam-achterklep en nieuwe rubbers voor de beide achterramen.
Vorige week heb ik een volledig lederen m3 interieur gekocht ( met de welbekende vadar stoelen ). Hoewel deze set er nog behoorlijk goed uit ziet wil ik het weer terugbrengen in topstaat met een colourlock setje. Nu is bij de bestuurdersstoel het schuim aan de instapzijde aan vervanging toe naar mijn mening. Ik heb al bij twee bmw dealers gevraagd of ze deze voor me kunnen bestellen, maar beide kunnen ze hier niet meer aan geraken.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik aan dit stoelschuim kan komen? Ik zou dit graag willen vervangen voordat ik de stoelen monteer. Het onderdeel nr. is 52 10 2 252 181
ik zou eens een mailtje stuuren naar bimmerparts!
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Je zoekt dus het zittingsdeel en niet het rugdeel.(want die heb ik nog liggen nieuw)
Ik had het toedertijd ook bij de dealer besteld maar na bijna 3/4 jaar maar zelf op zoek gegaan.
Nooit gekregen.
Heb toen op ebay.uk een nieuwe gevonden
Ik had het toedertijd ook bij de dealer besteld maar na bijna 3/4 jaar maar zelf op zoek gegaan.
Nooit gekregen.
Heb toen op ebay.uk een nieuwe gevonden
- bob de bouwer
mooi compact man netjes 

Volgens mij niet voor de M3 als ik het goed heb want die hebben 4 ribben aan de achterkant.
http://www.ebay.de/itm/Sitzauflage-Aufl ... 4abeabc2ea
http://www.ebay.de/itm/Sitzauflage-Aufl ... 4abeabc2ea
@bilkert: Deze zitting is inderdaad voor de gewone sportstoel als ik het zo zie, maar toch bedankt voor het meezoeken!
@ bob de bouwer: Thnx!
@ bob de bouwer: Thnx!
Leuke update! Al aan een vakbekleder gedacht die zelf zijn schuim op maat maakt?
Als je veel zelf wil doen moet het niet al te duur zijn om een stuk schuim op maat te laten maken?
Als je veel zelf wil doen moet het niet al te duur zijn om een stuk schuim op maat te laten maken?
Hey Niels,
Ja daar heb ik inderdaad al aan gedacht. Alleen in de stof lopen ook die ijzerdraden he waar je de bekleding aan vast maakt met die ringetjes. Ik heb nog nergens een prijsopgave laten doen maar ik denk dat het vrij kostelijk wordt..
Ja daar heb ik inderdaad al aan gedacht. Alleen in de stof lopen ook die ijzerdraden he waar je de bekleding aan vast maakt met die ringetjes. Ik heb nog nergens een prijsopgave laten doen maar ik denk dat het vrij kostelijk wordt..
Heb gisteren ebay.de en uk voor je afgezocht maar helemaal niets op dit moment.
Wel op een site uit de USA.
http://www.turnermotorsport.com/p-10325 ... -part.aspx
Klopt van die krammen en dat zijn er nog al wat.
Meer dan 40 stuks als ik het nog kan herrineren.
Wel op een site uit de USA.
http://www.turnermotorsport.com/p-10325 ... -part.aspx
Klopt van die krammen en dat zijn er nog al wat.
Meer dan 40 stuks als ik het nog kan herrineren.
Nogmaals bedankt voor het helpen zoeken. Helaas kan bimmerparts er ook niet meer aan geraken.
Ik heb ins ff gekeken op die site, alleen ik betaal al meer dan 30 euro om dat kussentje over te laten vliegen... Ik ga nog eens even luisteren wat het moet kosten bij een bekleder.
Ik houd jullie op de hoogte (ben nu wel 2 weekjes op vakantie, maar daarna gaan we vrolijk verder)
Ik heb ins ff gekeken op die site, alleen ik betaal al meer dan 30 euro om dat kussentje over te laten vliegen... Ik ga nog eens even luisteren wat het moet kosten bij een bekleder.
Ik houd jullie op de hoogte (ben nu wel 2 weekjes op vakantie, maar daarna gaan we vrolijk verder)
Mag op slot, gaat de verkoop in en is vervangen voor een e91 touring