MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Ik wil jullie even waarschuwen voor onderstaande auto. In mijn bezit heeft ie goed onderhoud gehad maar hij heeft voor zover ik weet twee keer in de prak gelegen, zowel linksvoor als rechtsvoorgangers. Foto's komen daar later van.
http://m.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m8 ... utive.html
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Santorin blau is een kleur die je ook wel eens op e36's ziet. Vrij hard smurverig blauw. Iets donkerder dan laguna.
- zwolle12345
Goed dat je het even zegt.320ciE46 schreef:Ik wil jullie even waarschuwen voor onderstaande auto. In mijn bezit heeft ie goed onderhoud gehad maar hij heeft voor zover ik weet twee keer in de prak gelegen, zowel linksvoor als rechtsvoorgangers. Foto's komen daar later van.
Eigenlijk zou het strafbaar moeten worden om niet te vermelden dat er een ongeluk mee gebeurd is.
De waarde van de auto ligt in principe een stuk lager dan een niet ongevalsauto.
Bmw E46 316i Sedan
Ben toch wel eens benieuwd naar de foto's van de schade,want enkel wat blikschade vind ik het niet erg netjes om een verkoper zo door de sh** te halen (weten er zelf vaak niet eens van),weet ik van mijn E60 ook niks vanaf.
Wat betreft waarde,daar trap ik al lang niet meer in want als je auto schadevrij is liggen de kopers wel te zeiken over steenslag,zit dat ook niet erop liggen ze wel te zeiken dat er geen racelucht in de banden zit.
En ja ik weet,er zijn veel louche handelaren.
Wat betreft waarde,daar trap ik al lang niet meer in want als je auto schadevrij is liggen de kopers wel te zeiken over steenslag,zit dat ook niet erop liggen ze wel te zeiken dat er geen racelucht in de banden zit.
En ja ik weet,er zijn veel louche handelaren.

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Showroom
Volgens de schade-expert (geen taxateur) was er meer dan blikschade. Zo was de draagarm stuk, de stabilisatorstangen aan beide kanten en ook het stuurhuis met stuurstang wat vervangen zou moeten worden. Hij had geen idee of de auto nog rijdbaar zou kunnen worden omdat het bevestigingspunt van de veer en schokdemper ook zo goed als doorgebroken was. Verder was de velg behoorlijk krom en zoals je ziet de bumpers, het zijpaneel en de koplamp compleet in elkaar. Dit ongeluk was in juli dit jaar, en de kilometerstand toen was 220.000, waar helaas geen bewijs van is behalve dat ik het zelf gezien heb.
Verder heeft ie vlak voordat ik 'm kreeg linksvoor een behoorlijke klap van een boom gekregen, dus dat is al twee keer "zo goed als total-loss". Deze foto's zijn van het ongeluk in Juli en ik heb op mijn eigen computer nog foto's van het ongeluk in 2012. Wel was de prijs er voor mij destijds uiteraard naar, en jullie kunnen in mijn showroom zien dat het daadwerkelijk mijn auto geweest is. Een vriend had 'm van mij overgenomen, vandaar dat ik nog vrij veel over de auto weet t/m juli. Daarna heeft ie bij een schadeauto handelaar in Vlissingen gestaan en was de kilometerstand al 10.000km teruggedraaid volgens de advertentie. Vervolgens uit het oog verloren en van het weekend tijdens mijn standaard Marktplaats rondje kwam ik 'm weer tegen.

Verder heeft ie vlak voordat ik 'm kreeg linksvoor een behoorlijke klap van een boom gekregen, dus dat is al twee keer "zo goed als total-loss". Deze foto's zijn van het ongeluk in Juli en ik heb op mijn eigen computer nog foto's van het ongeluk in 2012. Wel was de prijs er voor mij destijds uiteraard naar, en jullie kunnen in mijn showroom zien dat het daadwerkelijk mijn auto geweest is. Een vriend had 'm van mij overgenomen, vandaar dat ik nog vrij veel over de auto weet t/m juli. Daarna heeft ie bij een schadeauto handelaar in Vlissingen gestaan en was de kilometerstand al 10.000km teruggedraaid volgens de advertentie. Vervolgens uit het oog verloren en van het weekend tijdens mijn standaard Marktplaats rondje kwam ik 'm weer tegen.

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Duidelijk 

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Showroom
Showroom
Is natuurlijk ook totaal niet bedoeld om de handelaar af te zeiken ofzo, want die kan het inderdaad niet weten, maar het is als waarschuwing bedoeld naar eventuele kopers. Wel fijn om te weten wat je koopt namelijk. Of ie dan te duur is of niet laat ik aan degene zelf over uiteraard. Goed onderhouden issie namelijk wel, zat voor €3500 aan facturen bij toen ik 'm wegdeed.
Dit zijn foto's van het ongeluk rechtsvoor wat ie gehad had voordat ik 'm kreeg, dit was vrij slecht hersteld helaas en ik had het toen niet goed onderzocht en heb helaas nog vrij veel moeten vervangen. De wagen had op een B-weg een boom geraakt en daardoor moesten o.a. de draagarm, de remklauw, de stabilisatorstang en de wielen vervangen worden.

Dit zijn foto's van het ongeluk rechtsvoor wat ie gehad had voordat ik 'm kreeg, dit was vrij slecht hersteld helaas en ik had het toen niet goed onderzocht en heb helaas nog vrij veel moeten vervangen. De wagen had op een B-weg een boom geraakt en daardoor moesten o.a. de draagarm, de remklauw, de stabilisatorstang en de wielen vervangen worden.

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

- Schmiedmann530
Hoe bedoel je? Is toch gewoon een 535i met een m pakket.
Wat ik jammer vind. Ze hebben de auto aan de buitenkant helemaal opgeknapt.. Maar als je dan de deur op doet.. Kom je zo'n interieur tegen.
Wat ik jammer vind. Ze hebben de auto aan de buitenkant helemaal opgeknapt.. Maar als je dan de deur op doet.. Kom je zo'n interieur tegen.
- Schmiedmann530
Wat ik bedoel is de prijs.. voor 10.000 heb je een m5 e39.chrisb schreef:Hoe bedoel je? Is toch gewoon een 535i met een m pakket.
dit is 535 van 96, en hiervoor 10.000 vragen is echt geluk zoeken.
Ah haha juist. Prijs is redelijk misplaatst ja 

Ik denk wel dat ik dat weet, alles wat youngtimer is en wordt stijgt in prijs. Ook hier proberen ze dat....
En ze hebben er maar 1 nodig die niet zo kritisch als wij hier en hij is weg.
En ze hebben er maar 1 nodig die niet zo kritisch als wij hier en hij is weg.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dat klopt. Maar heb wel t idee dat dat juist klanten zijn die een oem exemplaar willen. En dus niet eentje met 4 uitlaten en 19inch. Maar wat je zegt.. Er hoeft er maar een te komen