BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
hey vraagje jongens als ik aan het rijden bent zegt een vrouwen stem elke keer atention.
wat kan dat zijn
wat kan dat zijn
Heb je ms je limiet ingesteld? Ik weet niet of dat bij een E46 al was. Maar je kan een limiet instellen, bv 60 kmh, als je dan 61 rijdt wordt dat aangegeven. Meer dan dat kan ik niet bedenken behalve de voor de handliggende grappen.
ik ga zo kijken wanneer i het aangeeft alvast bedankt
Bij een E46 kun je een limiet instellen, wordt dan hoorbaar door een eenvoudig signaal, niet door een vrouwenstem. Je navigatie heeft wel een vrouwenstem.
Rustigjes komt in dat beperkte Haagse vocabulaire van jou niet voor geloof ik... ;-)highperformance schreef:Heren,
Ben rustigjes (ahum) aan het zoeken naar een M3 E46. SMG of handbak maakt mij niet uit, hele kleine voorkeur voor SMG. Budget rond de 20k. En daar natuurlijk de best mogelijke deal voor16:9 is meegenomen, leder interieur elektrisch vind ik wel lekker prinsesserig en zo OEM mogelijk. Als er al aan geknutseld is dan graag kwaliteitproducten of van BMW zelf.
Mijn favoriete M3 toont gelijkenis met die van Pir3lly, dat vind ik een super nette bak. Dus als deze (zonder alle mods die Pir3lly heeft gedaan is ook goed) ergens in een garage staat te wachten op een enthousiast BMW liefhebber hou ik me aanbevolen.
Groet,
John
...maar leuk man. Vergelijkbare auto als die van Pir3lly is inderdaad niet verkeerd.
Deze (naast die LeMans blauwe van Marc) ziet er ook niet gek uit btw: http://www.autokopen.nl/tweedehands-aut ... ie/5017595 en http://www.autokopen.nl/tweedehands-aut ... ie/4956469
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Veel posts laatste tijd hier, mooi...
Even een lijstje van de M3's die aangehaald zijn;
37-GVL-5 ; Duitse M3, export naar België, daarna import NL. Zal nu +/- 65.000 km op de teller hebben staan, wat NAP logisch is (vanaf import 2008 dan). Recentelijk particulier verkocht voor +/- € 21.000,- daarna te koop aangeboden door Leitner.
Op het oog zeer nette M3, helaas alleen geen Navi.
Sinds import 2008 nu zo'n 5 á 6 kentekeneigenaren gehad, tel er dan wel nog Duitse en Belgische eigenaren bij.
79-TK-VH ; Ook import , waarschijnlijk Duits, maar zou zomaar een Amerikaanse import kunnen zijn (op meerdere punten te vermoeden), in dat geval is de teller gewisseld en dus grote(re) kans op km.fraude.
Km.stand 76.500 is geloofwaardig, maar controleer het!! (NAP, boekjes etc.)
Helaas geen 19" velgen, Navi en stoelverwarming. Eerste nederlandse kentekeneigenaar die hem nu particulier aanbiedt.
Niet helemaal origineel, Gruppe M filter en eibach veren. Zo'n filter schijnt nog best geld waard te zijn om evt. los te verkopen. Prijs was 22.950, verlaagd naar 20.900.
Redelijk scherp geprijsd voor een 2003 mits de km. kloppen, in dat geval zou je met 19k á 20k best goed kunnen zitten.
50-JN-DH ; Is in 2009 verkocht als 380 PK sterke M3, met oa. carbon airbox en supersprint uitlaat. Daarna van forummember timvdr geweest, die er wat issues mee had met een aanlopend / tikkend geluid.
Is inmiddels voorzien van originele air intake en uitlaat, en diverse reparaties plaats gevonden (oa. vanos, tuimelaars etc.)
Blijft een M3 met een beetje dubieus verleden, en is waarschijnlijk best bereden door de eigenaar die grof geld uitgaf aan de performance mods....
Verder op het oog best nette auto, wel erg kaal uitgevoerd. Heeft slechts een half lederen interieur, geen Navi en stoelverwarming, en geen 19" velgen.
Wel origineel Nederlands, met NAP logische km.stand van slechts 83.000, heeft +/- 6 kentekeneigenaren.
Staat nu te koop bij Vaartland Zwolle voor 19.945 incl. 6 mnd garantie. Kan voordelig zijn, en indien gewenst zal hij ook wel "zo meemogen" voor een stuk minder zonder garantie....
84-HP-JD ; Nette M3! Origineel NL, met NAP logische km.stand van +/- 78.000 km. Heeft +/- 7 kentekeneigenaren.
Recentelijk in prijs verlaagd van 22.950 naar 20.900,-
Deze auto was ook aanwezig op de Bimmerportal zomer meeting, zag er netjes uit. Idd Carbonzwart.
Jammer dat het een 2001 is, en geen stoelverwarming/volle knoppenbalk. Geen 19", en 4:3 Navi (redelijk makkelijk te upgraden naar 16:9)
Prijs is in verhouding met de km.stand netjes, maar hij blijft 11 jaar oud. Een setje 19", upgrade naar 16:9 en je zit al bijna aan de prijs van een 2003-2004.
Mocht je deze kunnen kopen voor 18k á 19k zou je best goed kunnen zitten.
Zou ook eens een (onbekende) TMC melding kunnen zijn in je Navi, schakel TMC eens uit en kijk of het verdwijnt.
Even een lijstje van de M3's die aangehaald zijn;
37-GVL-5 ; Duitse M3, export naar België, daarna import NL. Zal nu +/- 65.000 km op de teller hebben staan, wat NAP logisch is (vanaf import 2008 dan). Recentelijk particulier verkocht voor +/- € 21.000,- daarna te koop aangeboden door Leitner.
Op het oog zeer nette M3, helaas alleen geen Navi.
Sinds import 2008 nu zo'n 5 á 6 kentekeneigenaren gehad, tel er dan wel nog Duitse en Belgische eigenaren bij.
79-TK-VH ; Ook import , waarschijnlijk Duits, maar zou zomaar een Amerikaanse import kunnen zijn (op meerdere punten te vermoeden), in dat geval is de teller gewisseld en dus grote(re) kans op km.fraude.
Km.stand 76.500 is geloofwaardig, maar controleer het!! (NAP, boekjes etc.)
Helaas geen 19" velgen, Navi en stoelverwarming. Eerste nederlandse kentekeneigenaar die hem nu particulier aanbiedt.
Niet helemaal origineel, Gruppe M filter en eibach veren. Zo'n filter schijnt nog best geld waard te zijn om evt. los te verkopen. Prijs was 22.950, verlaagd naar 20.900.
Redelijk scherp geprijsd voor een 2003 mits de km. kloppen, in dat geval zou je met 19k á 20k best goed kunnen zitten.
50-JN-DH ; Is in 2009 verkocht als 380 PK sterke M3, met oa. carbon airbox en supersprint uitlaat. Daarna van forummember timvdr geweest, die er wat issues mee had met een aanlopend / tikkend geluid.
Is inmiddels voorzien van originele air intake en uitlaat, en diverse reparaties plaats gevonden (oa. vanos, tuimelaars etc.)
Blijft een M3 met een beetje dubieus verleden, en is waarschijnlijk best bereden door de eigenaar die grof geld uitgaf aan de performance mods....
Verder op het oog best nette auto, wel erg kaal uitgevoerd. Heeft slechts een half lederen interieur, geen Navi en stoelverwarming, en geen 19" velgen.
Wel origineel Nederlands, met NAP logische km.stand van slechts 83.000, heeft +/- 6 kentekeneigenaren.
Staat nu te koop bij Vaartland Zwolle voor 19.945 incl. 6 mnd garantie. Kan voordelig zijn, en indien gewenst zal hij ook wel "zo meemogen" voor een stuk minder zonder garantie....
84-HP-JD ; Nette M3! Origineel NL, met NAP logische km.stand van +/- 78.000 km. Heeft +/- 7 kentekeneigenaren.
Recentelijk in prijs verlaagd van 22.950 naar 20.900,-
Deze auto was ook aanwezig op de Bimmerportal zomer meeting, zag er netjes uit. Idd Carbonzwart.
Jammer dat het een 2001 is, en geen stoelverwarming/volle knoppenbalk. Geen 19", en 4:3 Navi (redelijk makkelijk te upgraden naar 16:9)
Prijs is in verhouding met de km.stand netjes, maar hij blijft 11 jaar oud. Een setje 19", upgrade naar 16:9 en je zit al bijna aan de prijs van een 2003-2004.
Mocht je deze kunnen kopen voor 18k á 19k zou je best goed kunnen zitten.
Kan idd "limit" zijn, maar dat is meestal een piepje (als bijv. handrem).peter.v.r schreef:hey vraagje jongens als ik aan het rijden bent zegt een vrouwen stem elke keer atention.
wat kan dat zijn
Zou ook eens een (onbekende) TMC melding kunnen zijn in je Navi, schakel TMC eens uit en kijk of het verdwijnt.
www. M3 register .nl
Nu helemaal niet meer natuurlijk. Gehele 3seriesforum zit mee te kijken (ook wel weer grappigJoop schreef:Rustigjes komt in dat beperkte Haagse vocabulaire van jou niet voor geloof ik... ;-)

Ja nu moet je er gewoon voor gaan Sjonnie 

Laatst gewijzigd door Anonymous op 21 jan 2012, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: citaat verwijderd..
Reden: citaat verwijderd..

e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
Youre welcome Sjonnie 

Laatst gewijzigd door Anonymous op 22 jan 2012, 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd..
Reden: Citaat verwijderd..

e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
Ik weet dat het niet in nederland is maar deze is toch wel erg dik. Dit is de auto van een vriend van me (zelfde vent als waarvan in mijn topic de noble te zien is, dit is zijn 3e fun auto)
Auto heeft een stage 2 supercharger kit, die een whopping 600 PK maakt. voorsteiner kit omheen, (goedkope) race kuipjes. een B&B race uitlaat (als ik het goed heb) en nog meer spullen erop. al het originele spul komt erbij. kleur is leguna seca (niet zo mooi als de mijne, dit is veel lichter!)
naja de link dan maar: http://kuwait.q8car.com/en/cars/bmw/m3/ ... tails.aspx
is kijken of ik de mijne erop in kan ruilen.... dan ga ik ff vermogen verdubbelen
owya de auto doet 0-100 in 3.4 seconden hadden we 1x getimed...
Auto heeft een stage 2 supercharger kit, die een whopping 600 PK maakt. voorsteiner kit omheen, (goedkope) race kuipjes. een B&B race uitlaat (als ik het goed heb) en nog meer spullen erop. al het originele spul komt erbij. kleur is leguna seca (niet zo mooi als de mijne, dit is veel lichter!)
naja de link dan maar: http://kuwait.q8car.com/en/cars/bmw/m3/ ... tails.aspx
is kijken of ik de mijne erop in kan ruilen.... dan ga ik ff vermogen verdubbelen

owya de auto doet 0-100 in 3.4 seconden hadden we 1x getimed...
Laatst gewijzigd door E36 racer op 23 jan 2012, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Wel fijn dat alles erbij zit! Vindt de kleur best mooi voor een M3. 

Is er van deze meer bekend hier (ms vanb member geweest)? Behalve dat deze in 2007 voor het eerst op NL kenteken kwam te staan.
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52212920 ... 4VB4M&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52212920 ... 4VB4M&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie M3. 16:9 navigatie erin zetten en een setje eibach Pro dan is dit een hele mooie zou ik zeggen.