@ Joey:
Haha nou een Vr6 heeft 174 pk en 235 nm.
De 328i heeft 193 pk en 280 nm.
Dat is het theoretische gedeelte, en een maatje van me heeft ook een Vr6 en in de praktijk ben ik ook sneller dan hem :>
Terwijl het allebij een 2.8 liter is...
Leuk he
Maar is goed mann, gaan we wel ff rijden
@ Drost:
Haha komt goed
@ Cliff:
verz + weg? € 55,- ?
Hoe bedoel je? Snap je ff niet?
Aanschafprijs stelt geen ruk voor...
Voor een kleine €1500,- heb je der één uit '99 of '00 met een gemiddelde kilometerstand rond de 120.000
Dus dat stelt niet veel voor.
Plus dat jij vergeet dat ik het doe om kosten te vermijden van de Bmw's.
Of ik nou een 328i of een 540i heb...
De Seicento is 10x zuiniger.
Gaat erom dat ik de 328i of de 540i niet voor kleine stukjes wil gebruiken.
Weet niet of je me verhaal goed heb gelezen?
Maar daar gaat het om.
De 328i of de 540i kan niet om tempratuur komen.
Dus ik doe het ook puur voor me blok.
Kan nooiit goed wezen voor je blok als je dag in dag uit 10 min rijdt.
Je start, je rijdt 10 min, en je zet hem uit...
Dat geldt voor s'middags ook...
De auto verbruikt alleen maar meer op die korte stukkies en in de stad.
Die Seicento word voor stad gebruik, ff naar de stad, of naar me werk, of ff naar een vriend.
Dat is allemaal binnen een straal van 10km.
Puur voor de binnenstad hier in Haarlem.
Zodra ik verre afstanden rijdt, dan pas pak ik de Bmw.
Dus je trekt hier uit eindelijk echt wel je winst uit
@ Niels:
Haha als ik de Fiat heb gekocht plaats ik wel wat foto's jaa
Maar verlopig wil ik eerst de auto gespoten hebben (voor 10 April!) en wil ik eigenlijk andere velgen (of de Alpina's opgeknapt hebben).
Daarna komt de Seicento
Maar als het zover is plaats ik wel foto's ;D