Het was vandaag weer eens tijd voor een nieuwe APK, ik kijk voor die tijd altijd nog even naar de verlichting en niet echt iets kunnen ontdekken.
Wat mij wel opviel was de kilometerstand, er is in een jaar tijd maar liefst 11dkm bij gekomen, normaal is dat maar zo'n 6 a 7 dkm. Komt waarschijnlijk door de verkoop van de MINI die ik gebruikte voor het woon-werkverkeer. Dat heb ik afgelopen zomer een poos met de touring gedaan.
Maar daar in tegen heeft de touring daar ook weer van kunnen uitrusten, de afgelopen 4 maanden is er zo'n 1000km mee afgelegd. Voor de snelle rekenaars is dat 250 km per maand.
Denk er daarom ook over na om de touring vanaf dit jaar te gaan schorsen vanaf oktober t/m maart. Het wordt een beetje zonde om er nog in de winter mee te gaan rijden... m.a.w. dat doe ik nu ook al niet maar betaal wel de wegenbelasting en verzekering

Ik heb nog even de tijd om er over na te denken.
De APK ging weer zonder problemen enige opmerking was dat de BMW er netjes bij stond

Verder geen bijzonderheden.....

Altijd leuk als je auto technisch goed in orde is, nu nog even wachten op het mooie weer, er staat voor dit jaar een trip naar München op het programma