Chris en zijn 330Ci
- Amsterdammer
Re: Chris en zijn 330Ci
Bedankt heren! Mijn vermogen heb ik nog niet laten checken, helaas.
- Amsterdammer
Helaas maar waar na een tijdje inactief: Mijn 330Ci in de verkoop gezet omdat ik gewoon teveel kilometers maak...op naar een diesel ![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
Re: Chris en zijn 330Ci (TE KOOP)
Wat jammer dat je jouwe verkoopt. Het blijven fijne motoren die 3.0's.
Ik heb eigenlijk ook hetzelfde dat ik teveel km's maak om met 1:8.5 te rijden.![smile :emo:](./images/smilies/emo.gif)
Ik heb eigenlijk ook hetzelfde dat ik teveel km's maak om met 1:8.5 te rijden.
![smile :emo:](./images/smilies/emo.gif)
- Amsterdammer
Pffff begin er niet over, blijft een g e n o t !!!
Maar ik ben maandelijks steeds meer en meer kwijt aan benzine, het is nu nog best te overzien maar over een paar maanden...
![:love: :love:](./images/smilies/love.gif)
Jammer dat 'ie weg moet.
Je hebt er tenslotte behoorlijk in geïnvesteerd in een jaar tijd. Maar als je zoveel meer gaat rijden dan gepland...
Ik rijd de laatse tijd ook iets meer dan vooraf gedacht ivm met een nieuw eigen bedrijfje naast mijn baan, maar dan nog steeds hooguit 200 à 250 km per week. Is nog net te doen dus met gemiddeld tussen de 1:9 à 1:10 km.
Verkoop zal wel lukken met zo'n scherpe prijs.
Ga je trouwens weer voor een BMW? E46 330Cd om maar wat te noemen![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
![frown :(](./images/smilies/frown.gif)
Je hebt er tenslotte behoorlijk in geïnvesteerd in een jaar tijd. Maar als je zoveel meer gaat rijden dan gepland...
Ik rijd de laatse tijd ook iets meer dan vooraf gedacht ivm met een nieuw eigen bedrijfje naast mijn baan, maar dan nog steeds hooguit 200 à 250 km per week. Is nog net te doen dus met gemiddeld tussen de 1:9 à 1:10 km.
Verkoop zal wel lukken met zo'n scherpe prijs.
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
Ga je trouwens weer voor een BMW? E46 330Cd om maar wat te noemen
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
Laatst gewijzigd door SLB BMW op 09 nov 2015, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Showroom van mijn BMW E46 330Ci Coupe
viewtopic.php?f=29&t=44421
viewtopic.php?f=29&t=44421
- Amsterdammer
Sorry, zat even een poosje in Zweden! ![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)
Gozer heeft mijn auto lichtjes aangetikt bij het uitparkeren, dus komende week een Mtech II bumper plaatsen en verhalen. Daarna gaat mijn auto weer in de verkoop, en ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat voor auto er vervolgens gaat volgen...zit er stiekem over na te denken om van het geld misschien een motor te kopen en op slechte dagen de Volvo te pakken.
Super fijne auto's SLB BMW, en elke keer als ik er in zit blijf het genieten...maar helaas past het niet meer in mijn plaatje. Als het nog te doen is, zeker weten door blijven rijden jij haha.
![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)
Gozer heeft mijn auto lichtjes aangetikt bij het uitparkeren, dus komende week een Mtech II bumper plaatsen en verhalen. Daarna gaat mijn auto weer in de verkoop, en ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat voor auto er vervolgens gaat volgen...zit er stiekem over na te denken om van het geld misschien een motor te kopen en op slechte dagen de Volvo te pakken.
Super fijne auto's SLB BMW, en elke keer als ik er in zit blijf het genieten...maar helaas past het niet meer in mijn plaatje. Als het nog te doen is, zeker weten door blijven rijden jij haha.
- Amsterdammer
Ik had een Mtech II bumper in gedachte, maar klikte per ongeluk een M3 bumper aan op Ebay...
![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
Even nieuwe foto's gemaakt, en bezig gehouden met klein onderhoud. Dinsdag gaat mijn auto naar Aaron voor een nieuwe kleppendekselpakking om de puntjes op de i te zetten maar ondertussen mijn auto al in de verkoop gezet.
Ik heb nog geen wat er voor in de plaats komt, ik ga daar rustig mijn tijd voor nemen aangezien we ook nog de Volvo voor de deur hebben. Maar inmiddels aan mijn motorrijbewijs begonnen...
![Afbeelding](http://i66.tinypic.com/2v8j2uq.jpg)
![-_- -_-](./images/smilies/-_-.gif)
![smile :|](./images/smilies/nosmile.gif)
![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
Even nieuwe foto's gemaakt, en bezig gehouden met klein onderhoud. Dinsdag gaat mijn auto naar Aaron voor een nieuwe kleppendekselpakking om de puntjes op de i te zetten maar ondertussen mijn auto al in de verkoop gezet.
Ik heb nog geen wat er voor in de plaats komt, ik ga daar rustig mijn tijd voor nemen aangezien we ook nog de Volvo voor de deur hebben. Maar inmiddels aan mijn motorrijbewijs begonnen...
![smile :shine:](./images/smilies/shiny.gif)
![Afbeelding](http://i66.tinypic.com/2v8j2uq.jpg)
- Amsterdammer
Vanochtend nieuwe kleppendekselpakking laten plaatsen in Odijk, lekker staren naar o.a. een M3 CSL en 5 serie Alpina. Chrisb tegen gekomen.
Vervolgens APK keuring keurig doorstaan en auto staat inmiddels gereserveerd voor een forumlid. Even focussen op het behalen van mijn A rijbewijs, een mooie Yamaha R6 zoeken en als ik de Volvo zat begin te worden ga ik op zoek naar een BMW met een dieselmotor.
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Vervolgens APK keuring keurig doorstaan en auto staat inmiddels gereserveerd voor een forumlid. Even focussen op het behalen van mijn A rijbewijs, een mooie Yamaha R6 zoeken en als ik de Volvo zat begin te worden ga ik op zoek naar een BMW met een dieselmotor.
Was gezellig man. Sterkte met t afscheid nemen van je 330ci ![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
- Amsterdammer
Zeker! Komt goed, er zal in 2016 vast wat leuks komen. ![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)
![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)
- Amsterdammer
Vandaag heb ik mijn auto precies 1 jaar in bezit, en zojuist verkocht aan een forumlid...zal 'm missen! ![smile :emo:](./images/smilies/emo.gif)
![smile :emo:](./images/smilies/emo.gif)
Hoe rijd dit nu ten opzichte van een e36 ?
heb een e46 op t oog.
heb een e46 op t oog.
Ik zal goed voor 'm zorgen hoor
Zal aankomende week ook even een showroom openen![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Zal aankomende week ook even een showroom openen
![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)