De BMW is verkocht.
-
Re: JW zijn BMW 550i, ander interieur aangeschaft
Wat heb je er nu in dan? Ik heb nog een set aluminium interieurlijsten op de kop weten te tikken, na lang zoeken. Komende tijd er in zetten lijkt een stuk mooier. En nog een nieuwe Fox einddemper...BMW is vergeten die van rvs te maken...
-
Ik zou die distributiekettingen wel in de gaten houden, want 1 van mij was al afgespannen....en je merkt het niet met deze autos want ik zat nog steeds snel op de 180...dat had me de motor kunnen kosten...
- jwbakkenes
oke', ik houd het in de gaten
-
Ik heb de M5 velgen kunnen verkopen gelukkig, zo mooi vond ik ze niet en het begint mij wat te gek te worden hoeveel geld het kost. Ik heb nu de originele 18 inch op de kop getikt, de deal van het jaar hopelijk...met nieuwe banden en opnieuw gespoten in gun metal, mijn favo kleur. Gedaan vooral omdat die bandjes aardig goedkoper zijn dan die dikke 19 en 20 inch wielen

- jwbakkenes
Re: JW zijn BMW 550i
Ik verloor al een tijdje koelvloeistof, maar kon niets vinden terwijl ik wel op de bodemplaat vloeistof zag, vanavond op de brug en toe werd e.e.a.. duidelijk. net boven de radiateur, geklemd onder het metaal loopt de overloop leiding van de radiateur naar het expansievat, die was bij een aansluiting gescheurd.
voor nu voorlopig gerepareerd, morgen naar de dealer en hopen dat ze slang kunnen bestellen want bij "RealOEM" staat dat hij niet meer leverbaar is. was al lang blij dat het dit was want in januari heb ik nog een fikse reparatie aan het koelsysteem laten uitvoeren.
voor nu voorlopig gerepareerd, morgen naar de dealer en hopen dat ze slang kunnen bestellen want bij "RealOEM" staat dat hij niet meer leverbaar is. was al lang blij dat het dit was want in januari heb ik nog een fikse reparatie aan het koelsysteem laten uitvoeren.
Je kunt ook onderdeelnummer even invoeren op bmwshop.ekris.nl. Zie je gelijk of ‘ie leverbaar is 
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
- jwbakkenes
klopt, het is geregeld.
kan hem morgen ophalen en dan gelijk monteren.
kan hem morgen ophalen en dan gelijk monteren.
- jwbakkenes
dat is hetzelfde al REALoem.
maar bedankt.
Qua overzichtelijke informatie wel... qua beschikbaarheid en prijzen totaal niet hetzelfde. Maar goed...
- jwbakkenes
ben benieuwd wat jij bedoelt, want op een gegeven moment loop ik vast, omdat het oemnummer aangeeft dat het niet meer bestaat.
dan ga ik met een uitdraai naar Ekris Zeist en krijg ik wel het oemnummer, en daarna het onderdeel.
dan ga ik met een uitdraai naar Ekris Zeist en krijg ik wel het oemnummer, en daarna het onderdeel.
Laatst gewijzigd door Leen op 04 nov 2020, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Quote verwijderd. Quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Ik begrijp de onduidelijkheid niet...
Daar kijk ik vaak of iets nog leverbaar is of niet. Op RealOEM is daar geen info over te vinden en zie daar wat ik bedoelde: bmwshop.ekris.nl is niet hetzelfde als RealOEM.com
Moeilijk, moeilijk...
PS Ekris geeft ook vaak een indicatie van levertijd van 2 à 3 werkdagen aan bij onderdelen die niet meer leverbaar zijn. Bij Leebmann24.de is dat veel duidelijker en weet je gelijk waar je aan toe bent. Mijn flesjes BMW Scheibenreiniger Konzentrat (50ml) komen daar vandaan.

PS Ekris geeft ook vaak een indicatie van levertijd van 2 à 3 werkdagen aan bij onderdelen die niet meer leverbaar zijn. Bij Leebmann24.de is dat veel duidelijker en weet je gelijk waar je aan toe bent. Mijn flesjes BMW Scheibenreiniger Konzentrat (50ml) komen daar vandaan.
- jwbakkenes
Het is geregeld en hij is aangesloten.
- jwbakkenes
Ben mij aan het oriënteren voor een BMW m550i maar ook voor een BMW 650i.
vind het lastig.
vind het lastig.