SUIT Motorsport - BMW E36 M3 | Track/Driftspec
Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec \ Update @ pg. 14
kwa kooi len, zou ik zelf een wiechers schroef kooi kiezen, en die dan doorlassen... ben je het goedkoopste uit ook! je kan hem dan altijd nog aan de Bstijl vast lassen etc... heb je FIA keur en goedkoper dan bij albin bijvoorbeeld laten lassen. die luxe skirts ofzo moet ik ook is gaan zoeken kan ik mischien wel in mijn balk lassen als ik die roest eruithaal ofzo. Roest het ook niet meer aangezien het plastic/fiberglass is en geen metaal...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
en hoe staat het op het moment met de auto? hoe ver is het?
For Speed Add Lightness

Gisteravond het volgende opgehaald bij Bas Roos Autosport

Verdere status ATM....

gaat de goede kant op,
heb wel wa driftstyle!
heb wel wa driftstyle!

>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Madness - BMW E36 320i | D2 Driftspec
Zo, je hebt niet stil gezeten! Ga je de kooi zelf inbouwen ja?
mooi draadje om te volgen
mooi draadje om te volgen

Nice! mijn kooi komt ook bij bas vandaan. Maar heeft die van jou kruizen in de deuren?
En met het schuifdak, zat er bij jou ook zo'n krokante laag aan de voorkant van het dakje (dus in de auto zelf)?
En met het schuifdak, zat er bij jou ook zo'n krokante laag aan de voorkant van het dakje (dus in de auto zelf)?
Thanks allemaal!
@Jaapi, ja ga hem zelf inbouwen, foto's gemaakt van Bas zn eigen auto en genoeg uitleg van hem gekregen, echt een top gozer!
@Vliets, Die van mij heeft ook kruizen in de deuren, de kooi die bas het meest leverd, ook had ik onder het rubber last van

@Jaapi, ja ga hem zelf inbouwen, foto's gemaakt van Bas zn eigen auto en genoeg uitleg van hem gekregen, echt een top gozer!
@Vliets, Die van mij heeft ook kruizen in de deuren, de kooi die bas het meest leverd, ook had ik onder het rubber last van

Vette sh** dit, ik hield dit topic altijd bij in de 1:1 sectie op rcdrift maar daar heb ik al een heeeeeeule lange tijd niet meer gekeken!
Gave bak man!
Gave bak man!
330d
-
netjes mang en wordt je de tweede ken blok???

Haha, nee geen Ken Block, Showman eerste klas maar echt goede rijder, hmmm nee :-p
Tjonge, dat is een best handvat...
Heeft dat weer te maken met die aerodynamica? (ben echt een leek op dat gebied hoor)
Heeft dat weer te maken met die aerodynamica? (ben echt een leek op dat gebied hoor)
Nu alleen nog wel even wat doen aan dat zielige pijpje hoor
..

@Beens1; Dat ''handvat'' is een orgineel BMW Product welke daadwerkelijk ook zorgt voor meer druk op de achterwielen, en geen sjonnie en anita alu spoiler die niets doet ;-)
@DNL; Dat doe ik straks gelijk met het blok :-)
Vrijdags was k mooi op tijd vrij dus lekker aan de klus gegaan!

@DNL; Dat doe ik straks gelijk met het blok :-)
Vrijdags was k mooi op tijd vrij dus lekker aan de klus gegaan!

Ga je de kooi nog uitbreiden met versteviging naar het subframe? Of laat je het voorlopig bij de kooi 'zoals ie is'
-- Houdoe wanne --
Kooi blijft zoals die is, komt geen versteviging naar het subframe, dat is vanaf onder al gedaan :-)