kan iemand mij misschien wat meer informatie geven over die donker grijze m3 cabrio? mijn broertje is heel erg geintresseerd in die auto.B46 schreef:Interieurkleur moet je van houden, evenals de (niet originele) velgen....
Dit is overigens de ex M3 van peter.v.r
maar wij krijgen een niet al te best gevoel bij het bedrijf? iemand ervaring met zaanauto? ik belde ze vanmorgen op of we vanmiddag even bij de m3 cabrio konden kijken we konden wel langs komen om te kijken er zat alleen wel een storing in de auto iets met de smg bak want af en toe schakelde de auto niet.
ik het overlegd met mn broertje die die auto heel graag wil dus ik zeg tegen hem je kan hem wel kopen als hun die storing hebben opgelost want op hun site staat dat je 6 maand bovag garantie hebt bij aankoop.
dus ik bel weer met zaanauto krijg nu iemand anders aan de lijn die zegt jullie zijn van harte welkom de m3 verkeerd in perfecte staan geen storingen en een complete onderhoudshistory.
nou kan het dus aan mij liggen,de ene verkoper zegt dat er een storing in de smg bak zit en een andere verkoper zegt dat de auto perfect is?
wat vinden jullie hiervan? weet iemand toevallig de reden waarom peter.v.r de auto weer zo snel verkocht heeft?
thanx