BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Nee, klopt. Voor invoer is hij totaal niet interessant. Daarvoor is hij te duur. Zwart op zwart zou ook niet mijn keuze zijn, behalve met een zeer aantrekkelijke prijs.
Derde driepuntsgordel op de achterbank...Cougar schreef: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... 41&lang=de
Wie vindt een optie die hij niet heeft?
En ja dat bestaat:
achteruitrijcameraCougar schreef:[...]
Wie vindt een optie die hij niet heeft?
bochtverlichting
Beest Met 4 Wielen
Ik heb hier thuis de folder plus optielijst van de E46 M3, maar dat waren destijds geen officiele opties (die in de lijst staan)
als jij je baseert op de folder en optielijst, zal je versteld staan hoeveel meer BMW ook toen al kon leveren
Beest Met 4 Wielen
Ow, dat geloof ik meteen! Als je een pook wilt met diamanten kunnen ze dat ook regelen, maar in de optielijst stonden ze iig niet.
Maar toch is ie echt reteduur !!!
Gaat vanzelf zakken met zijn prijs als hij hem niet verkoopt. Of er moet een gek komen natuurlijk.
Gaat vanzelf zakken met zijn prijs als hij hem niet verkoopt. Of er moet een gek komen natuurlijk.
Roderik_ schreef:Daar is wat aan te doen Johnhighperformance schreef:.... Maar als ik een M3 E46 had staan in de garage...
voor 30k op NL platen vind ik hem zeker niet té duur...maar that's just me.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Vraag me dan toch echt af waarom ik mijn 05 niet verkocht kreeg incl. alle opties, mooi km stand, en een super scherpe prijs.
Omdat die te lang te koop stond? Import? Ik weet het niet. Auto verkeerde werkelijk in nieuwstaat.
Omdat die te lang te koop stond? Import? Ik weet het niet. Auto verkeerde werkelijk in nieuwstaat.
M, the Most Powerful Letter in the World!
als jouw auto carbonschwarz/zimt was, of silbergrau/schwarz/zimt dan was 'ie eerder weg geweest, en misschien nog wel voor meer geld ook....
www. M3 register .nl
mochten jullie toevallig op zoek gaan naar een M3 E46 en er 1tje tegenkomen in renswoude met het kenteken 22-nj-vn.
op de advertentie staat dat ie bij de eerste eigenaar vandaan komt terwijl ik de 4e was.... geen rookvrije auto en geen skiluik (detail).
toen ik er afstand van moest doen had ie een beurd nodig en nog wat reparaties op komst.
vraag gerust voordat je daar heen gaat
op de advertentie staat dat ie bij de eerste eigenaar vandaan komt terwijl ik de 4e was.... geen rookvrije auto en geen skiluik (detail).
toen ik er afstand van moest doen had ie een beurd nodig en nog wat reparaties op komst.
vraag gerust voordat je daar heen gaat
http://verkopers.marktplaats.nl/58052" onclick="window.open(this.href);return false;
Je bent al de zoveelste die dat zegt. Daar zal het ook wel mee te maken gehad hebben. Ik vondt de kleuren combinatie prachtig!B46 schreef:als jouw auto carbonschwarz/zimt was, of silbergrau/schwarz/zimt dan was 'ie eerder weg geweest, en misschien nog wel voor meer geld ook....
M, the Most Powerful Letter in the World!