Humor en een gezonde zelfspot briljant

Klinkt nog erg beschaafd
Dat zijn idd behoorlijke bedragen. En je hebt gelijk als ik nu schade rij rij ik ook goed schade en zal het waarschijnlijk ook afgelopen zijn met de lip. Maar dat is het risico wat ik wilde lopen oom de look te krijgen die ik wilde hebben. Dit zal voor jou natuurlijk hetzelfde zijn. De reden dat ik plamuur moest gebruiken was om de lijnen van de lip en bumper met elkaar te "versmelten". Dit kon niet anders.night beemer schreef:ok, waar moet ik mee beginnen.
Ik heb even een rekensommetje gemaakt voor het "ik ga voor alles in abs cenario".
- rieger M3 look voorbumper €395 (prijs site rieger)
- mistlicht cover €+-100 (prijs site http://www.bimmian.com)
- aqray front lip $1350 dus +-€1000
- plastieklas werk €300
dat maakt als ik goed kan tellen €1795 voor een voorbumper uit abs.
Maar nu komt het, het is een zeer groot misverstand dat polyeshter niet kan buigen. Want het kan het wel, wel in minder maten dan wat abs kan. Nu ja een abs bumper is enkel maar zo sterk als zijn zwakte las, dus als ik die lip en mistlampen erin moet lassen. Dan zit ik op die lasnaaden weer met een zwakpunt, net zoals op de plaatsen waar mijn polybumper gebarsten is.
Plastik kan je ook enkel maar aan elkaar zetten door middel van plastieklassen. daarvoor richt ik mij zeker tot hennep.
jij hebt 2 stukken plastiek aanelkaar gezet door een soort van "silicone' en daarover het je plamuur gedaan. Plamuur is en geen enkele vorm zo flexibel als plastiek, wat dus wilt zeggen dat je op die plaats een zwakte hebt. En ik durft er echt op wedden dat alls je ook eens iets raakt, dat je daar met een scheur of barst gaat zitten.
Idd. dit is een arqay lip voor een M-tech II bumper . Vandaar het de pasvorm nogal slecht is/wasPATRON schreef:aha de herstelwerkzaamheden!
ziet er goed uit, maar is de lip niet beetje te kort aan de linkerkant?
keep up the good work!