Bmw 545i new pics p16
- lekkerwijf1
Re: Bmw 545i P13,
Hier nog een fototje van vakantie afgelopen zomer richting Gardameer met de e60 en de e34 van mn vriendin.

Gaaf!! 
Als we in het hoogseizoen moeten dan komt er ook een caravan bij ons
.

Als we in het hoogseizoen moeten dan komt er ook een caravan bij ons

Zeker doen Joost, erg leuk met kinderen ook
ff Richard z'n topic ook vervuilen
De volgende foto is met een tandemas caravan er achter he Richard

ff Richard z'n topic ook vervuilen
De volgende foto is met een tandemas caravan er achter he Richard

- lekkerwijf1
hahaha Bart de volgende wordt als het meezit met een tandemas caravan inderdaad.
@joost zeer zeker doen, ik vermaak me perfect op campings, Veel mensencontact en zoals Bart al zegt zeker leuk met kids, ik heb ze nog niet dus ik mag ff als groot kind spelen in die periode.
Hier nog een fototje van het wagenpark

@joost zeer zeker doen, ik vermaak me perfect op campings, Veel mensencontact en zoals Bart al zegt zeker leuk met kids, ik heb ze nog niet dus ik mag ff als groot kind spelen in die periode.
Hier nog een fototje van het wagenpark

Leuk wagen park 3 generaties.
Is dat te doen een tandemaster in italie?
Ik heb extra de grootste enkel asser gekocht ivm het weigeren van de te tandemaster.
Ik moest nu voor stalling ook al goed zoeken ze wilde deze al bijna nergens ivm de groote.
Is dat te doen een tandemaster in italie?
Ik heb extra de grootste enkel asser gekocht ivm het weigeren van de te tandemaster.
Ik moest nu voor stalling ook al goed zoeken ze wilde deze al bijna nergens ivm de groote.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- lekkerwijf1
Bedankt Dennis, inderdaad 3 generaties 5-serie. Haha ik had op 1 na grootste fendt enkelasser nml de 550, dan heb je de 560 en ik wil richting de 650 tandem. Dit omdat ik de caravan op foto drie maand terug heb verkocht. In italie rond het gardameer zitten er soms tandemassers tussen dat je denkt poww geld overigens ook voor campers die gewoon complete vrachtwagens zijn waar dan een autotje onderuit komt. Rond het gardameer wordt je ook niet geweigerd met tandemasser. Tandemasser stallen is bij ons in de regio geen probleem maar dat zal vast verschillen. Overigens kon ik mn boot ook gewoon stallen. Op de foto lijkt het allemaal wat klein omdat de foto vrij ver weg genomen is haha
Hahaha, wel leuk, Richard, je gaat het tegenovergestelde van mij doen, ik ben van tandemasser naar grootste enkelasser hahaha.
Het hangt er ook maar net vanaf wat voor soort vakantie je doet, ik ben jaren zonder problemen met de tandemasser naar Italie gegaaan, maar je kunt niet op elke camping terecht, ik had de mazzel een redelijk vast stekkie te hebben met een plek die 1 ½ keer zo groot was als normaal, de wagen bij de caravan kon ik meestal wel vergeten. Stalling is in de Randstad een probleem en stervensduur,
Maar ik zal eens een apart topic gaan maken voor de caravanners onder ons
Genoieg vervuiling weer in je showroom Richard, zeer en zeer mooi wagenpark idd
Het hangt er ook maar net vanaf wat voor soort vakantie je doet, ik ben jaren zonder problemen met de tandemasser naar Italie gegaaan, maar je kunt niet op elke camping terecht, ik had de mazzel een redelijk vast stekkie te hebben met een plek die 1 ½ keer zo groot was als normaal, de wagen bij de caravan kon ik meestal wel vergeten. Stalling is in de Randstad een probleem en stervensduur,
Maar ik zal eens een apart topic gaan maken voor de caravanners onder ons

Genoieg vervuiling weer in je showroom Richard, zeer en zeer mooi wagenpark idd

Mooie foto's kerel
Dit jaar maar ff meeten met de bootjes aan het gardameer. Ik zou ook graag nog een Tabbert tandemas willen, alleen zijn dat van die bakbeesten
Nog van plan om updates te doen met je 545?

Dit jaar maar ff meeten met de bootjes aan het gardameer. Ik zou ook graag nog een Tabbert tandemas willen, alleen zijn dat van die bakbeesten

Nog van plan om updates te doen met je 545?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
Re: Bmw 545i new pics p16
Gaaf dit!
Bij welke funfer heb je nu de warmste gevoelens?
Bij welke funfer heb je nu de warmste gevoelens?
If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
- lekkerwijf1
Dank Heren,
@ marco jah ik heb nog wel plannetjes met de 5er allereerst ff wat technisch zoals je al wel weet
en dan maar is op zoek naar een setje andere wielen weer en wat verlagen. m onderstel is me net te hoog en te stug.
@ hj2, De warmste gevoelens, dat is een lastige ze rijden allemaal super en hebben allemaal wel iets waarvan je zegt top. en zelfs in de e34 heb ik niet het gevoel dat ik in een oude kar rijdt, hij heb 193pk en de 5 versnellingsautomaatbak en toch ook airco schuifdak m5 stoelen etc, enige verschil is als je met de 545 het gas in trapt dat er dan een geweld los komt, dat gebeurd met de andere twee overigens ook wel. lastige vraag
@ marco jah ik heb nog wel plannetjes met de 5er allereerst ff wat technisch zoals je al wel weet

@ hj2, De warmste gevoelens, dat is een lastige ze rijden allemaal super en hebben allemaal wel iets waarvan je zegt top. en zelfs in de e34 heb ik niet het gevoel dat ik in een oude kar rijdt, hij heb 193pk en de 5 versnellingsautomaatbak en toch ook airco schuifdak m5 stoelen etc, enige verschil is als je met de 545 het gas in trapt dat er dan een geweld los komt, dat gebeurd met de andere twee overigens ook wel. lastige vraag

Ben je verhuisd Richard ?
'65 Mustang Hardtop 289ci
'87 Corvette 5.7TPI
530d G31 2017 Sportline
525i E61 2004 M-sport
Ducati Monster Dark 620i 2003
Honda VTR SP1
Honda Transalp XL700
Aprilia RSV 1000R
'87 Corvette 5.7TPI
530d G31 2017 Sportline
525i E61 2004 M-sport
Ducati Monster Dark 620i 2003
Honda VTR SP1
Honda Transalp XL700
Aprilia RSV 1000R
Dik plaatje zo van de 5-series
Lijkt me best leuk om tussen 3 generaties te kunnen wisselen wanneer je daar zin in hebt.

Lijkt me best leuk om tussen 3 generaties te kunnen wisselen wanneer je daar zin in hebt.

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
- lekkerwijf1
Ik ben inderdaad verhuisd Gert-jan,
Bedankt voor de reactie Dennie,
Helaas heb ik die keuze niet elke dag, de e34 komt er alleen in de zomer een paar weken uit.
Deze hebben we in nieuwstaat gemaakt en het exterieur als interieur compleet m5 gemaakt.
Complete front laten spuiten incl achterachtermen, Originele m5 bumpers voor achter incl sideskirts. omdat de vorige eigenaar een staal antenne had ipv de antenne in de achteruit. deze hebben we weer dichtgelast. en een originele westfalia trekhaak gemonteerd. Verder hebben we auto aangekocht met 120.000km van de eerste eigenaar, deze auto is ook geimporteerd.
En we hebben er een compleet zwart lederen m5 interieur in geplaats met armsteunen. de deurpanelen zitten er helaas niet in omdat deze uit een schade auto kwam waarvan 1 deurpaneel verfrommeld was.
Afgelopen zomer heb ik hem meegehad naar italie, voor de caravan van 1700kg. en de boot achter de 545 waar mn vriendin in reed. De e34 hield zich erg goed. soms werd de boel erg warm maar heeft ons zeker niet in de steek gelaten.
Bedankt voor de reactie Dennie,
Helaas heb ik die keuze niet elke dag, de e34 komt er alleen in de zomer een paar weken uit.
Deze hebben we in nieuwstaat gemaakt en het exterieur als interieur compleet m5 gemaakt.
Complete front laten spuiten incl achterachtermen, Originele m5 bumpers voor achter incl sideskirts. omdat de vorige eigenaar een staal antenne had ipv de antenne in de achteruit. deze hebben we weer dichtgelast. en een originele westfalia trekhaak gemonteerd. Verder hebben we auto aangekocht met 120.000km van de eerste eigenaar, deze auto is ook geimporteerd.
En we hebben er een compleet zwart lederen m5 interieur in geplaats met armsteunen. de deurpanelen zitten er helaas niet in omdat deze uit een schade auto kwam waarvan 1 deurpaneel verfrommeld was.
Afgelopen zomer heb ik hem meegehad naar italie, voor de caravan van 1700kg. en de boot achter de 545 waar mn vriendin in reed. De e34 hield zich erg goed. soms werd de boel erg warm maar heeft ons zeker niet in de steek gelaten.