E46Forum Meeting 2008 (Extra informatie!)
Re: E46Forum Meeting 2008 (Extra informatie!)
Ik kom me op de valreep ook nog even aanmelden voor morgen
Is er vandaag trouwens her en der nog druk gepoetst/gewassen voor de 'showroomlook' voor morgen?
Of ben ik de enige die vanmiddag snel nog even een wasstraatje heeft gepakt en de velgies heeft langs heeft gelopen?
Is er vandaag trouwens her en der nog druk gepoetst/gewassen voor de 'showroomlook' voor morgen?
Of ben ik de enige die vanmiddag snel nog even een wasstraatje heeft gepakt en de velgies heeft langs heeft gelopen?
Hoop dat het zo nog even droog word om nog even wat aan de auto te kunnen doen, heeft zo goed als de hele dag geregent hier
Pfff.... moet morgen de wagen nog wassen... Ben net klaar met klussen (resultaat mag er wel zijn hoor: Zolder = klaar!)
Oftewel, vroeg op, lekker soppen en dan cruisen!
Sta te popelen
Oftewel, vroeg op, lekker soppen en dan cruisen!
Sta te popelen
Kan ik er ook nog bij?
Tot morgen!
Tot morgen!
Dit is geen link. Klikken is zinloos
Hoe breed is je wagen?revs schreef: Kan ik er ook nog bij?
Tot morgen!
Tot morgen!
Nou ik ben er klaar voor, vanmorgen om 04.00 uur begonnen tot 16.00 uur vanmiddag gewerkt toen nog even de tijd gehad om nog even een beetje te poetsen en ben net klaar dus veheug me op morgen.
Groetjes BMW freak,Marc
Groetjes BMW freak,Marc
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
hey, ik kom uit de buurt dus denk dat ik ook ff kom kijken morge!
als het mag natuurlijk.
grtjs,
als het mag natuurlijk.
grtjs,
Kom ook kijken naar alle Bimmertjes.
Tot morgen allemaal
Tot morgen allemaal
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
ZO! Mijn auto ziet er weer glanzend uit! ;D Helemaal klaar voor morgen.
Top, mijne ook... Hopelijk blijft dat ook na die hele rit
Hahahaha.... ik ook vandaag, k moest werken en had geen tijd om 'm met de hand te wassen (en 't regende af en aan).MPower72 schreef:Wasstraat?? ;(Mooggie schreef:Ik kom me op de valreep ook nog even aanmelden voor morgen
Ik ben ook door de wasstraat geweest... Maar wij hebben er wel één met niet van die harde borstels!M3-Bart schreef:Hahahaha.... ik ook vandaag, k moest werken en had geen tijd om 'm met de hand te wassen (en 't regende af en aan).
Heb je er wel eens in gestaan dan?farl schreef:Ik ben ook door de wasstraat geweest... Maar wij hebben er wel één met niet van die harde borstels!
Hoe breed is je wagen?Mac schreef:revs schreef: Kan ik er ook nog bij?
Tot morgen!
...quote]
Zucht... (|
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Geen dank .. Wat een klus zeg, die MV72!Griffendahl schreef:Top, mijne ook... Hopelijk blijft dat ook na die hele rit
Zo op de valreep nog meer E46 eigenaren! . Arnold (Wheelsonline) vertelde dat die ook nog 50 auto`s heeft uitgenodigd. Ik ben benieuwd! |p