Bmw 545i new pics p16
Re: Bmw 545i new pics p16
Een mooie range van 5 series! Ik kan er overheen hebben gelezen, maar wat voor blok ligt er in de E34? Rijdt je dit jaar weer met twee auto's heen Richard?
Hoe staat het met het voordruksensor probleem?
Hoe staat het met het voordruksensor probleem?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
- lekkerwijf1
Hey marco, in de e34 ligt een 2.5 liter m50 motor met 193pk. Het is dit jaar niet de planning met twee autos tegelijk te gaan. Als ik weer een caravan vind breng ik deze rond hemelvaart pinksteren alvast. Het voordruksensor probleem ga ik aankomend weekend even mee verder. Wel ondertussen ff kenteken leds besteld en een nieuwe auxillery waterpomp. Ivm de standkachel die op het moment niks meer doet.
He richard ik had eens een vraag over de standkachel,die heb jij toch ook.
Ik heb het idee dat hij niet helemaal doet wat hij moet doen.
Hij verwarmd bij en dat merk ik goed hij is snel warm en hoor hem bij korte stukken ook vaak nadraaien.
Maar als ik hem met de afstandsbediening aan zet gaat hij ook aan maar hij draaid dan niet lang en het wordt ook niet echt warm in de auto dat lijkt mijn toch niet de bedoeling of zit ik er nu naast, ik weet zeker dat als de auto buiten zou staan ik mijn ramen er niet mee ontdooid krijg.
Hoor dat zo of doe ik iets fout?
Ik heb het idee dat hij niet helemaal doet wat hij moet doen.
Hij verwarmd bij en dat merk ik goed hij is snel warm en hoor hem bij korte stukken ook vaak nadraaien.
Maar als ik hem met de afstandsbediening aan zet gaat hij ook aan maar hij draaid dan niet lang en het wordt ook niet echt warm in de auto dat lijkt mijn toch niet de bedoeling of zit ik er nu naast, ik weet zeker dat als de auto buiten zou staan ik mijn ramen er niet mee ontdooid krijg.
Hoor dat zo of doe ik iets fout?
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- lekkerwijf1
Zoo mijn showroom is erg lang stil geweest maar mn 545i is toe aan een nieuwe koppelomvormer.
Hoop dat die eind volgende week weer rijdt, zodat ik met een gerust hart 2 keer op en neer na het gardameer kan
Er komt een splinternieuwe in incl nieuwe zf fluid 8 olie
Hoop dat die eind volgende week weer rijdt, zodat ik met een gerust hart 2 keer op en neer na het gardameer kan
Er komt een splinternieuwe in incl nieuwe zf fluid 8 olie
Koppel zul je wel nodig hebben onderweg richard
Nu nog een motor die ook wat koppel kan leveren!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
"goed" nieuws Richard, zal weer een verademing zijn, nu verder genieten van deze dikke bak en natuurlijk af en toe eens een update posten want is hier wel erg lang stil geweest
- lekkerwijf1
Het is ff weer fijn voor de portomonee maar ik ga dr vast weer plezier van hebben. Liever optijd erbij dan dat de hele bak in de soep draait op een tijdstip die ik niet wil
@degids, hij kan het net allemaal krap aan doen
@degids, hij kan het net allemaal krap aan doen
Ja denk idd dat het net krap gaat lukken met 333pk en 450nm, misschien zelfs nog een beetje mee duwen de berg op.
Ja, daar heb ik ook altijd last van, zeker na de tuning...
Showroom: