Zomerwielen Meet & Greet 2013
Re: Zomerwielen Meet & Greet 2013
Was zeker geslaagd! grote opkomst ook, was behoorlijk druk!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Daar heb je gelijk in e36 racer, voor de rest top dag, met zalig weer en mooie bakken.
Maar dat sommige mensen de regels niks interesseren die opgezet zijn door bp om alles goed te laten verlopen negeren, verkloten ze het voor de rest, en eventuele toekomstige meetings.
Maar dat sommige mensen de regels niks interesseren die opgezet zijn door bp om alles goed te laten verlopen negeren, verkloten ze het voor de rest, en eventuele toekomstige meetings.
525e-fanaat schreef:Ik kom ook langs met mijn E38 750i EXE
Wat een bazen auto heb jij!!

tja gekke heb je altijd tussen. maar hij deed het buiten de parkeer plaats dus ja wat moet je van zeggen?
Was mooi om even paar dikke bimmers te spotten.
jammer dat er niet echt veel e30's waren..
jammer dat er niet echt veel e30's waren..
Dr is elke keer wat buiten de parkeerplaats, met de winterwielen meet kwam ik de bocht om, om de parkeerplaats weer op te rijden, reedt dr gewoon een E39 M5 op mijn rijbaan, dat ging echt rakelings goed! Men moet gewoon normaal doen met rijden als je niet zeker weet hoe of wat (vooral dat kleine stukje tot naar de stoplichten, dat je hem na het bochtje opentrekt ok)kowist320 schreef:tja gekke heb je altijd tussen. maar hij deed het buiten de parkeer plaats dus ja wat moet je van zeggen?
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
bizar man. maar ja het was best geslaagd. mooie dag.
Top jongens zeer geslaagd.

Op naar de meeting 26 mei Almelo

Op naar de meeting 26 mei Almelo

Voorzitter Autocommissie BCN & Ambassadeur Automobielen BCNL
Mooie auto's! Ongelofelijk veel M-technik rijd er toch nog rond in NL
Jammer alleen van die gasten die het geweldig vinden om onbelast te staan gassen tot in de toerenbegrenzer
dat snap ik echt niet, zonde van die mooie motoren
Reden voor mij om snel weer te vertrekken.

Jammer alleen van die gasten die het geweldig vinden om onbelast te staan gassen tot in de toerenbegrenzer

Reden voor mij om snel weer te vertrekken.
komt allemaal goed. het hoort er bij. was vorige week in weeze bij de Spring Event en daar zie je ook al die dikke autos af en toe gassen voor de mensen die kijken.
maar ik snap wat je bedoelt man. van die sjonnies die civic uitlaat onder hebben en losgaan voor niks.
maar ik snap wat je bedoelt man. van die sjonnies die civic uitlaat onder hebben en losgaan voor niks.
onze eerst bp meet met het belgische groepke was zeker geslaagd
het viel ons wel op dat er toch een verschil is in stijlen tussen belgische en nederlandse meetings
daarmee zeker niet slechter
zeker voor herhaling vatbaar
het viel ons wel op dat er toch een verschil is in stijlen tussen belgische en nederlandse meetings
daarmee zeker niet slechter
zeker voor herhaling vatbaar

BMW E46 320D sold
BMW E92 325i sold
BMW E92 325i sold
- matthyssie
Toch weer een aantal 'petje-gevalletjes' net zoals bij de winterwielenmeet. Precies de reden waarom ik deze keer overgeslagen heb.
Sluit me aan bij E21: 26 mei in Almelo!
Sluit me aan bij E21: 26 mei in Almelo!

'E92, is dat een kleurstof of een conserveermiddel?'
Et was gezellig, leuk gepraat met wat mensen, m'n Eisenmann had nog aardig wat bekijks
Stonden een hoop dikke bakken tussen!
Dingen die toch jammer waren:
- Harde gescheur door diverse mensen net buiten of zelfs óp het parkeerterrein (waar mensen liepen!).
- Herrie uit de donkerrode E36 met de subwoofer achterin
- De E21met dikke eindpijpen die in de toerenbegrenzer getrapt werd, en dat wel een half uur achter elkaar...
Je bewijst er niks mee en schiet er ook niks mee op, ik hoop dat jullie de volgende keer wat rustiger kunnen doen en gewoon gezellig wat komen babbelen over de mooie wagens die er vanmiddag stonden
De foto's die ik gemaakt heb staan online, meer is hier te vinden

Dingen die toch jammer waren:
- Harde gescheur door diverse mensen net buiten of zelfs óp het parkeerterrein (waar mensen liepen!).
- Herrie uit de donkerrode E36 met de subwoofer achterin

- De E21met dikke eindpijpen die in de toerenbegrenzer getrapt werd, en dat wel een half uur achter elkaar...
Je bewijst er niks mee en schiet er ook niks mee op, ik hoop dat jullie de volgende keer wat rustiger kunnen doen en gewoon gezellig wat komen babbelen over de mooie wagens die er vanmiddag stonden

De foto's die ik gemaakt heb staan online, meer is hier te vinden

- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Reacties en foto`s kunnen worden geplaats in het volgende topic: viewtopic.php?f=497&t=33211
///M-power